Ja tenim aqui l'entremés del menú (1er plat) Plou amb ganes aqui a Santa susanna desde fa una bona estoneta i temperatura baixant 10,9ºc ara mateix.
L'emoció del weekend esta servida!
Ja tenim aqui l'entremés del menú (1er plat) Plou amb ganes aqui a Santa susanna desde fa una bona estoneta i temperatura baixant 10,9ºc ara mateix.
L'emoció del weekend esta servida!
Molt bon dia des de Malgrat de Mar:
Per fiiiiiii pluja, cel negre i anar fent!!
Quina taca que abraça el maresme ara mateix. Anem sumant que tot ajuda!!
Salut companys
Bon dia des de Sevilla! Finalment marxo a Madrid de pont ja que aquí dilluns és festiu (Día de Andalucía, el dia de la comunitat autònoma), potser veig quelcom interessant a la capital, hi ha bastants números per veure caure neu a la ciutat al llarg de dissabte.
Ara mateix a Sevilla 9C i la borrasca ja s'apropi, així està el cel de camí a Utrera. Perdoneu la foscor de la foto però es un día fosc, tot i així podeu veure la "campiña" amb un verd gairebé "fosforito", impressionant com de verd està tot.
20160213_112022.jpg
Primer y últim festival d'aquest ""hivern"". Aviam si l'any vinent tenim més sort i veiem nevar a cota 0 de nou. Ja no dic nevar de valent, algo impossible clar.
Preciós cúmul fa una estona desde la Ronda cap el Maresme!
[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160226/68f15d95512018e5ef6de20d0fcb523c.jpg]
Primer y últim festival d'aquest ""hivern"". Aviam si l'any vinent tenim més sort i veiem nevar a cota 0 de nou. Ja no dic nevar de valent, algo impossible clar.
No serà el darrer regal. Abans del 10-M, sarau del bo
Bon dia a Blanes plou amb ganas. Aigua xaien a camara lenta
Enviado desde mi Y635-L01 mediante Tapatalk
Que guapo el mapa de la ultima actualització per dissabte nit i diumenge!
Rtavn481.jpg
[/IMG] Aiguat contundent el que ens ha caigut aqui a Santa Susanna fins fa una estona!
Gesendet von meinem SM-G900FD mit Tapatalk
No serà el darrer regal. Abans del 10-M, sarau del bo
Tant de bo tinguis raó..
Bon dia, per sort sembla que tothom està paint a hores d'ara que no nevarà a cotes baixes, millor així per evitar decepcions!!!, en tot cas ens quedaran tots els fenomens adversos associats a la convectivitat com calamarsades i calabruixades que segurament sovintejaran arreu!!!
La sequera que estem patint a bona part del territori és molt greu, calen quantitats d'entre 50 i 100 litres per que penetrin fins els aqüífers, amb quantitats sensiblement inferiors la vegetació ja podria brotar aquesta primavera però sense solucionar la sequera de fons.
Així que creuem els dits per que la borrasca es situ-hi com més al sud possible i s'entretingui com més millor!, generant una entrada marítima a tot el territori que duri moltes hores!!!
Els que vulguin neu que agafin el cotxe!, tothom la tindrà a menys d'una hora de casa seva. No obstant opció gens recomanable degut a la complexitat del trànsit en aquestes situacions! (però admeto que jo també ho faria!)
Ah!!!, César!, tú sí veuràs nevar!
, no obstant et passarà molt ràpid per sobre i donarà poc joc a la teva zona, però partint de la poca cosa que has tingut, podria ser la nevada més important del present hivern!, ja passaràs fotos!!! ![]()
Salutacions i a gaudir-ho al màxim!!!!
Com veieu tema temporal de mar? Serà fortet?
hola bon dia de nou desde mataro, encara plovent una mica
nomes volia animar una mica al qui s'estigui desanimant per moments que un exemple de lo
impredicible que por arribar a ser el temps, el tenim l'altre dia amb la calamarçada monumental i
aquest mati amb el troç de ruixat que ja el voldriem un dia de tempesta d'estiu.. :ohmy: ..tan de
parlar de dissabte i patapam..primera sorpresa avui.o sigui que.....ANIMS A TOTHOM!!! que segur tots
disfrutarem!!!
Salutacions
Carles.
Bon dia familia.
LLegó la hora de la pura observación de la naturaleza, radares,termómetros, etc para disfrutar de este festival con incógnitas lógicas de lo que pueda generar esta potente B que nos pasa por encima.
El agua está asegurada y eso ya es mucho y vamos a ver que puede dar de si la convectividad que se genere y hasta donde puede bajar la cota de nieve.
Lo iremos siguiendo
[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160226/b1df40378f4b1a7d04f0805c0e6bda5c.jpg]
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La última actualización, al situarse la borrasca sobre Castellón/Tarragona, la cota de nieve sube bastante (la iso 0 solo entra por el sur de Catalunya). Ojalá eso indique más lluvia!! Isos altas suele ser mejor para la lluvia!
Bon dia!! 13,5 graus 20% d'humitat, vent del nordoest fluic i nubols alts que entranyinen el cel, excepte a la costa brava sud i maresme que s'han montat una festa privada en forma de ruixats intensos, ehhhh que nosaltres tambe volem aquestes festes!!!
Perdoneu son els nervis, :cheer:
Booooon seguiment!!!
Bon dia!
Aqui a Santa Cristina d'Aro plovisqueja suaument, dia rufol i molt més fred del que pensava per aquest mati.
Bon seguiment!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!