SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2016

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 5,9ºC con 75% de humedad, viento del NNE a 2 km/h y 1026,6 Hpa con 113 W/m2, mínima de 4,6ºC.

  • Bon dia . Ens aixequem amb temperatures baixes i setè dia consecutiu de gelada amb una minima de -1.6 , cel 0/8 i visibilitat ecxelent . El dia sembla que es caracteritzarà per suavitat diürna , tot i que sembla que els vent a primera hora de la tarde seran de Garbinada, en aquesta zona son vents frescos i carregats d'humitat( procedència marinada). En quant a tendències ....seguim per a bingo , amb moviment força engrescador. Adjunto captura de Webcam on s'aprecia la vall de Falset amb absència total de nuvolositat , la bona visibilitat i al fons la vall de l'Ebre amb una mica de boira. Salutacions.

    image_2016-02-21.jpeg

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 7.5ºc, mínima 5.2ºc, 69% humedad, 1028 hpa, viento en calma y despejado. Os pongo 2 fotos de MARGARIDA BONET, la primera de la salida del sol y la segundo de unos campos cerca de Palafrugell donde se ve aprecia la hierba helada. Buen seguimiento.

    CbuPt4YW0AAgTeJ.jpg

    CbuPv2iW8AAqS5Y.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bon dia.

    A Picassent, 6,8ºC, 64% HR i 1028 hpa.
    Mín. 5,5 ºC.

    Fotos d'ahir a la Sª d'Espadà a Castelló, on es troben els millors boscos de sureres del País Valencià.
    [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160221/de6eb5e706914d5b0da18f494d2306c0.jpg]
    [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160221/7af10f910b514d5f11eed7b0257eadcf.jpg]

  • Buenos días desde gavà-can espinós

    La verdad que si se echa en falta al josep m pastor, espero que este todo bien. ;)

    Datos actuales:

    T:8,2°C (min 4,3°C)
    H:61%
    P:1029 hPa

    Veremos como va evolucionando la cosa para el otro finde.
    Buen seguimiento ;)

    Gavà_Barri Can Espinós (90 msnm aprox).
    Un mañico perdido por gavà.
    Estación TFA 35.1101.02

  • Bon dia a tothom, avui una minima de 5,3°C i ara mateix cel sere, la temperatura de avui s'enfilara bastant amb maxima de mes de 22 graus a la provincia de Girona, sera un dia primaveral, be i canvian de tema semblaser que la propera semana podrem disfrutar una mica de la meteo, queda lluny pero tots els mapas posen moviment, ho anirem seguin.

    Gracies.

    Albert

    Enviado desde mi GT-I8260 mediante Tapatalk

  • BON día!!!!!!


    Meteogramas de precipitacion y cota de nieve para Barcelona según última salida del gfs para el sábado,domingo!!!!

    A seguir con atención,!!!!!

    Pasen BON diumengue!!!!! ;)
    image_2016-02-21.jpeg

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bon dia!,

    Com ha comentat 'plouifasol', espero que el Company Josep Mª Pastor torni a compartir les seves temperatures "amb el termòmetre de paret del balcó", i amb els seus comentaris plens de sentit de l'humor. Ànims, si és el cas que estiguis passant per un mal moment. I aprofito també per donar àmims a la nostra altra 'ànima mater' del forum, el Company TRAMONTANA. Una abraçada molt gran pels nostres "SAPASTRAS" preferits.

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon dia.

    Diumenge 21/2/16.

    Estació del Barri Centre de Cornellà.
    Dades actualitzades a les 10:00' hores:

    -T 9,2ºC (T Màxima d'avui fins ara)
    -HR 60%
    -Pressió 1030,5 hPa
    -Vent de l'ONO. 8,0 km/h
    -T Mínima 4,3ºC
    -Ratxa màxima vent de l'ONO. 17,7 km/h

  • Bon dia a tothom!.A Girona tenim 9'4ºC,59% d'humitat amb 1027 hpa;Jornada avui marcada per l'ambient plenament primaveral i molt suau,atenció peró de cara a demà on tot i no baixar gaire la temperatura tindrem ruixats i fins i tot alguna tronada que escombraràn de sudoest a nordest durant la primera part de la jornada el territori en conjunt febles i alguna moderada donat el creuament d'aquest embossament d'aire fred:
    T500_eu_2016-02-21.png
    Com tindrem advecció de migjorn la cota de neu es situaria en un principi per sobre dels 2200 mts:
    16022215_2100.gif
    Atenció també a la possibilitat de que aquesta pluja sigui bruta per la preséncia de pols saharià degut a l'origen de l'advecció:
    048.gif

    descarga_2016-02-21.png

    A últimes hores de la jornada el vent girarà a mestral fent devallar la cota de neu als 1800 mts i concentrant els ruixats al quadrant nordoest.
    De cara Dijous tot sembla indicar com així insisteixen els models en el pas d'una baixa una mica activa que ens pot comportar una inestabilitat més acusada:
    GZ_PN_120_0000_2016-02-21.gif

    GZ_D5_PN_120_0000_2016-02-21.gif
    A més llarg termini veurem que succeix,de moment tindrem precipitacions els propers dies :cheer:

    Girona.

  • Bon dia.

    Continuem un dia més amb el cel ben seré, la temperatura avui puja amb més ganes, ara mateix tenim 10,2°C (mínima de -0,4°C), la pressió al voltant dels 1027 hPa i el vent en calma.

    Bon seguiment

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Bon día des de Lliçà d'Amunt.

    Extrems d'avui.

    dades_2016-02-21.PNG

    La temperatura nocturna baixa força tot i la diurna ser suau,, ideal per costellades com la que em fotre avui...
    Tot i ser aficionat a la meteo, no sempre em disgusta la ESTABILITAT,, ja que em permet practicar la meva gran afició, la astrofotografia..
    Aquesta nit passada a estat UNA PASSADA,, especialment pel cel sere i el seeing (diem-ne,, estabilitat atmosferica en capes altes), el que permet fer fotos molt nitides.... aquesta nit passada bona com feia dies no hi havia...


    Observatori_001.JPG

    Des de el MPC K09 de Lliçà d'Amunt,, fent (ja porto una setmana) la IC405,, a veure que surt finalment..

    Salut i BON SEGUIMENT!!!

  • bon día des del barri del coll, al peu del turó del carmel, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 19,8º, cel seré, ojo le dona el sol a la paret.

    hoy he conocido a un compañero del forum en la calle, se llama ALEXMEGPC y me ha hecho
    mucha ilusión, y esto me ha decido ha postear, porque la verdad desde hace una semana y con la verdad pues no
    tenía ganas, pero como este es un forum plural al que hay gente que le gustan las bromas y a otras no, me he decidido.
    pero lo que tengo claro que cuando entre, será en forma sería y sin comentarios jocosos como era mi costumbre,
    eso mientras pueda aguantar por supuesto, porque uno no se corrige de un día para otro.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • bon día des del barri del coll, al peu del turó del carmel, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 19,8º, cel seré, ojo le dona el sol a la paret.

    hoy he conocido a un compañero del forum en la calle, se llama JORDI algo más que ya no me acuerdo y me ha hecho
    mucha ilusión, y esto me ha decido ha postear, porque la verdad desde hace una semana y con la verdad pues no
    tenía ganas, pero como este es un forum plural al que hay gente que le gustan las bromas y a otras no, me he decidido.
    pero lo que tengo claro que cuando entre, será en forma sería y sin comentarios jocosos como era mi costumbre,
    eso mientras pueda aguantar por supuesto, porque uno no se corrige de un día para otro.

    Espero que no corrijas nunca tu sentido del humor, porque en la vida si no hay humor vale más que plegem :P :P

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA