SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2016

  • Bon dia!!
    temps anticiclònic avui diumenge amb temps estable arreu del País.

    Matí en que els cels encara serán força o molt asserenats arreu del País però amb arribada progressiva de núvols alts i mitjos al llarg de la tarda.

    No s'esperen precipitacions en cap indret del País.

    Les temperatures mínimes avui toquen fons, les màximes en lleugera recuperació.


    16011706_1700.gif

  • Bon dia
    Fresco amanecer en Zona Franca, completamente despejado y con ligero viento de NW 4 Km/h que
    acentúa esta fantástica sensación de frío.
    Temperatura 3,2°C
    Humedad 34%
    Presión 1026 hPa
    Salut i bon Diumenge!!!!

    Barri La Marina de Port, Barcelona.

  • bon día des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la pared del balcó 3,2º, fa molta rasca, cel seré i no bufa el vent.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Boon i bon fred dia!!!!!
    A Castelldefels centre ara tenim 3'4°C i una humitat que ha pujat i s'ha situat en el 54%.
    La mínima temperatura l' hem tingut fa poc més d'una hora i s'ha arribat als 2'6°C.

    Ho estàvem esperant i per fi una nit D hivern de debò.
    Atenció avui els registres de matinada q es deuen haver assolit a zones de munTanya i Valls fondes de l interior. Sens dubte un dia de segui ment méteo brutal!!!!

  • Bon dia desde Palau.

    Minima ara mateix de -3.7 a casa meva, a prop de la riera.

    Altres dades de palau:
    Centre -2.4
    Urb 3 pins -1.2
    Castell -1.0

    Per avui núvols alts en augment sense gaire mes a destacar. La propera nit no baixarem sota 0...estarà força ennuvolat.

    Els següents dies cal esperar algunes precipitacions demà durant el creuament de la baixa als pirineus

    La situació sembla força clara els propers dies. Anticicló dominant allarassat de sw donant-nos un temps estable i temperatures que tornaran als valors habituals d'aquest hivern. Es a dir...per sobre de la mitja. Abscencia total de precipitacions en lo que queda de mes a casa nostra es lo mes probable.

    La temperatura a l'atlantic nord esta molt per sota de la mitjana i aixó alimenta les baixes de terranova creant autentics monstres dificils de fer parar.

    Algun model com el gem dona un intent d'anticicló escandinau....pero mentre les baixes atlantiques continúi empenyant així es quelcom imposible tenir res interessant per aqui.

    La nostre esperança hauria de ser el tipic açoreny que puja i es fusiona amb el groenlandés pero es una opció que cap model contempla ni a llarg plaç així que tot fa indicar que seguirem amb aquest temps uns quants dies mes ( bastants...)

    Segur que sentirem a parlar de records de sequera...sort que estem a l'hivern.

    Enviado desde mi GT-I9505 mediante Tapatalk

    Palau Solità i Plegamans, 140 msnm. Vallès Occidental.

  • Bon dia.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 5,0º i 30% d'humitat. Cel amb algun primer cirrus i vent del nord de 4 km/h. Mínima 3,9º a l'observatori i 2,3º a peu de plaça, mig grau més baixa que ahir. A Maçanet de la Selva mínima -5,2º amb humitats relativament baixes, bona clatellada, per cert la mínima més baixa des de febrer de 2012.

    Avui la notícia són les baixes temperatures amb registres que en algunes poblacions són els més baixos dels darrers quatre anys, així que aquí tenim algunes dades de "Meteoclimatic i "SMC":

    Barcelona-La Verneda 1,6º, Barcelona-Fabra 1,2º, Llinars del Vallès -6,1º, Manlleu -7,6º, Vallgorguina -9,1º, Manresa -5º, Roda de Ter -8,4º, Vic -7,6º, Espinelves -6,6º, Girona-SMC -6,3º, Balaguer -5,8º, Lleida-Raimat -5,5º, La Seu d'Urgell -6,6º, El Pont de Suert -8,3º, Cardona -9º, Castell-Platja d'Aro -2,7º, Barcelona-Zona Universitària 0,9º, Olot -5,9º, Malgrat de Mar -2,7º, Artesa de Segre -8,6º, La Pobla de Segur -7,1º, Sort -7º, Mollerussa -5,4º, Sant Pau de Segúries -7,5º, Cervera -3,6º, Vilobí d'Onyar -8,4º, Constantí -2,8º, Tarragona-Complex Educatiu 0,1º, Vielha -7,8º o Caldes de Montbui -5,2º

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bon dia des de Viladecans!

    Avui sí que per fi, fa fred! La mínima ha baixat fins als 0,4ºC!

    Ara mateix tenim 3,5ºC amb un 58% d'humitat, 1026.4hPa i vent en calma. :) :)

    Meteoròleg aficionat de Radio Gavà i Gavà Televisió.

  • Bona tarda a tothom

    Dades d'ara a Torrelles

    Temperatura 1º
    Humitat 66%
    Pressió 1027.1hPa

    Cel sense cap núvol.

    Bon seguiment

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia!!!

    quina nit més freda!!!! :cheer:

    [color=#44bb44]Hospitalet de Llobregat[/color]

    temperatura actual: [color=#4400ff]4,5ºC[/color]
    Humitat: [color=#4400ff]51%[/color]

    minima de la nit ( i del que portem d'any ) : [color=#4400ff]4,0ºC[/color]

    diferencia de [color=#4400ff]1,7ºC[/color] menys amb la d'ahir a la nit.

  • Bon dia

    Per Gavà ara tenim 4.4º la mínima 1.9º
    Punt de rosada -4.5º
    1027.2 hPa
    53% HR
    Vent 3.2 km/h NNW
    Cel clar

    La minima d'avui ha estat de mes baixa del Gener (de moment) des-de 2011 que va ser de 0.3º
    2012 3.6º
    2013 3.9º
    2014 4.4º
    2015 2.7º

    Bon seguiment

    Gavà, (Baix Llobregat)
    El Pasteral, (La Selva)
    45 msnm
    Núvols de pet tempesta de merda

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 6,8ºC con 56% de humedad, viento del N a 47 km/h y 1023,2 Hpa con 149 W/m2, mínima más alta que ayer, 5,6ºC, bajaba bien pero se estanco y ya no bajo más, en Vandellòs igual, hoy 4,1ºC de mínima y ayer tuvieron 2,8ºC.

  • freddhivern.png
    Bon dia a tothom. Avui fred d'hivern a la plana de Vic, temperatures al voltant dels -7º C a la majoria d'observtoris, mentre que als més elevats de les guilleries ja son a prop dels 0º C

  • Bon dia des de Boadella. En aquests moments tenim 3°c. Mínima de +2. Cel clar i vent en calma.

    Ramon Casellas Gomez
    Tècnic en gestió i extinció d'incendis forestals i energia de la biomassa.

  • Bon dia des de Lliçà d'Amunt. Avui SIIIIIIII

    Mínima -3.1º

    Nit espectacularment serena, amb humitat baixisima i molt bon seeing per la astrofoto.
    he passat fred però a valgut la pena,, a les 5.30 estaba retratant al Catalina a sobre el nostre cap..

    Abrigueu-vos QUE FA FRED!!!!!!

  • Por cierto, otros inviernos se había dado en este forum la temperatura del Revolt de les monges, un punto de Barcelona en donde se registraban las temperaturas más bajas de la ciudad. Se siguen recogiendo datos?

    Barcelona Sant Gervasi
    Mi avatar es una obra de Andy Goldsworthy

  • Bon dia.

    Diumenge 17/1/16.

    Estació del Barri Centre de Cornellà.
    Dades actualitzades a les 9:20' hores:

    -T 3,5ºC
    -HR 57%
    -Pressió 1027,9 hPa
    -Tramuntana 6,4 km/h
    -T Mínima 2,7ºC
    -T Màxima 6,8ºC
    -Ratxa màxima Tramuntana 27,4 km/h