Preciòs el festival de llampegades que tenim a marina enfront alt maresme , suposo que el nostre company TESLA WEATHER déu estar disfrutant a tope :woohoo: , i és que la nuvolada es veu ben reflectida per les llampegades.
Doncs si, no ho negarem. Vaig ser-hi a Santa Susanna i després a Blanes i la major part de la nit i tarda vaig patir el estrats que em tapaven part de les estructures. Veient alguns resultats penso que des de Collserola o Montjuic hauria pogut treure millors imatges.
Ara no puc dedicar-hi mes temps així que només deixo una de les millors descàrregues que vaig poder fotografiar. Es un retall del 25% de la imatge original obtinguda a 150mm de zoom en APS-C, uns 240mm equivalent en FF.
IMG_5643.jpg
Respecte a l'encert en les previsions, soc de la opinió d'ELPITO, però també entenc l'inconformisme de voler clavar-ho tot. A mi també em passa en el meu camp i penso que es un recurs perillós. Per una banda aquest inconformisme manté viva la necessitat de millorar però compte si es converteix en una obsessió. D'altra banda, arribant a Santa Susanna em van caure 3 gotetes al vidre del cotxe. Això es considera precipitació a terra, no??? ![]()
Bon seguiment!