:o:o:P:P
PLORS I LAMENTACIONS
-
-
index5.gif
Vaig al búnker una temporada, ja avisareu quan passi quelcom interessant.

-
no et preocupis, que ja posaran el impost del anticicló en el rebut perque guany mes las electricas.

De fet, ja existeix... li diuen impost al sol.... :blink: :angry:
-
-
kaguennntoooooottt... perdo, ho necesitaba......
Enviado desde mi GT-I9060 mediante Tapatalk
-
Quina punyeta de bon temps!
Ja n'hi ha prou noooo? Quan no es pel canvi climatic, es pel niño, quan no la barrera del Pirineu i la p... l'orografia del pais i altres cops el gafe del bo d'en Busefal! Sempre hi ha una excusa ideal pel Molina pq no faci prou o gens de fred i ni precipiti!
Cassuuummm! Jajajajaja!
Messaggio inviato dal mio SM-A500 usando Tapatalk in Italia
-
Tema estacionals..potser el més cec és el que no vol veure..
-
-
en 5 mins comença la peli de Star Wars.... que la força envii el anticiclon y sus secuaces a la m.....
Enviado desde mi GT-I9060 mediante Tapatalk
-
en 5 mins comença la peli de Star Wars.... que la força envii el anticiclon y sus secuaces a la m.....
Enviado desde mi GT-I9060 mediante Tapatalk
Pero qué dices? Si nosotros somos más del lado oscuro, que nos va la marcha...
~~~~~~~~~~
Garraf en invierno, Arán en verano -
Arghhhh!!! Quasi confirmat al 100%.....Nadal Negre a Hèlsinki....i quasi a mitja Finlàndia....uploadfromtaptalk1450809392317.jpeg...situació insòlita...aaarghhhhhhh!!!######!!!
-
-
Arghhhh!!! Quasi confirmat al 100%.....Nadal Negre a Hèlsinki....i quasi a mitja Finlàndia....uploadfromtaptalk1450809392317.jpeg...situació insòlita...aaarghhhhhhh!!!######!!!
Temps al temps si te sirve de consuelo para Enero te ponen la iso -25 ....
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/12/22/692d23b1298cfd68de70bdbaa6e899c6.jpg]
Saludos. -
Voy mirando mapas y más mapas y no veo ninguna entrada ni tan siquiera medianamente fría, es desesperante, estoy hasta el gorro de zonal, zonal y más zonal :angry: :angry: Hoy miraba la webcam de Moscú y la temperatura a las 15 horas era de 7°c POSITIVOS :woohoo: :woohoo: , como queremos que haga frío aquí si allí tienen estas temperaturas tan elevadas?
-
Prou de plors i lamentacions ja se ensumen camvis
-
-
CANVIS...?....JO NOMES VEC PONENTS I CUES D FRONTS QUE APORTARAN POC O RES...ESPERO EQUIVOCAR.ME,CLAR..!!
-
Prou de plors i lamentacions ja se ensumen camvis
EPS ¡¡¡ QUE EL DIA DELS INOCENTS JA HA PASSAT ¡¡¡ :whistle:
-
Vinga animeu-vos que almenys estalviarem diners en la calefacció!!! :woohoo: I ja de pas també ens venem els paraigües i així ens traiem uns calerons! :lol:
Tothom a la platja!
CXYjwvsWMAAAwW3.jpgAbrigueu-vos bé que avui fa molt de fred! :lol: :silly:
-
-
DESPRÉS DE VEURE EL METEOGRAMA DELS PROXIMS DIES...TAMPOC ES TAN DESCABELLAT EL QUE DEIEN ELS ESTACIONALS PEL MES DE GENER..
-
Jo de britat estic molt content per aquesta entradeta freda pero no puc estar conten amb el hivern k estem tenin es un autentic blufffff.jo com aman de la pluja i de la natura estic cansat de veure k no plou ,de veure algunes plantes o arbres k no saben si estan a la primavera o al hivern,de veure durant 2mesos k no baixem de 8graus i k les maximes ronden els 14 15 16 17 18 19 o 20graus,en fi per mi hivern fastigos.k sapigeu k aixo esta escrit a plors i lamentacions jajajajaja salud.
-
Quin fastic de sortida del GFS!!!!! No es veu res interessant, passat aquesta normalització del cap de setmana.... Pluges!!! Fan falta!!
-
-
Esta tot sec dona pena,avegades el clima meditarrani em posa molt nerviossssss :sick:
-
Esta tot sec dona pena,avegades el clima meditarrani em posa molt nerviossssss :sick:
Bé mes que clima mediterrani ara sembla subdesertic si mes no. Tant en tempes com en precis. I seguirem aixi.....
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!