SEGUIMENT METEOROLÒGIC- DESEMBRE 2015

  • Matí-migdia tapat al Delta del Llobregat :huh:

    temps0.jpg


    Però a la tarda el cel blau i el sol han donat la cara :P

    temps2_2015-12-24.jpg


    I com estem de Nadal, no paren de ploure els regals, avui un Martinet Menut, un altre au molt esquiva! ;)

    avetorillo.jpg

  • Hola bon vespre familia.

    Mapes molt interesants,amb una bona tendencia tant gefesiana com gem,baixada del jet amb la consecuent pasada de front de serta activitat que pot obrir les portes a canvis significatius amb la posible ondulacio del jet i amb el desallotjament d'aire polar o siberia i tambe amb la posibilitat amb aquestes injeccions de la formacio d'alguna baixa cap a la mediterranea generant areas de inestabilitat ,en resum que sembla que la atmosfera es vol presentar mes dinamica ,la cual cosa esperem en candaletes per disfrutar.

    Joan i familia,us desitgem bona NIT BONA i BON NADAL.

  • Bona tarde desde Falset, dia sense massa història , continuem amb temeraturesmolt altes per l``epoca amb una màxima de 15.2º i mínima de 7.4º. Esperançat de que canvi d'una manera significativa de cara a inicis pròxima setmana i ens obri la porta a pluja i normalització temperatures. Desitjar-vos de tot cor que passeu i disfruteu de la nit de Nadal. Salutacions.

  • Bona tarda des de Palazuelos, no tinc dades :( Us poso unes quantes fotos de la posta de sol.

    P.D: Missatge per l'Alfred o responsables del fòrum. Un conegut meu, en Jordi Roca, s'ha donat d'alta però no ha rebut el codi d'activació, es pot fer alguna cosa o millor que provi de donar-se d'alta amb un altre nick? Us ho dic jo perque ell no sap com posar-se en contacte amb vosaltres, i jo tampoc, la veritat :oops:
    Una salutació a tots i moltes gràcies per fer que any rere any puguem compartir amb tants companys la nostra passió per la meteo i la natura :)

    Molta sort i bon seguiment!

  • Bon Nadal i bones festes per a tothom. A veure l´any que ve que temps tenim i un desig per als reis mags és que tinguem un any infinitament millor que aquest meteorològicament parlant.Bon Seguiment i visca l'hivern.

  • Se m'ha oblidat comentar que les tardors dels anys 1954-1956 i 1985 van ser amb temperatures càlides i després ja sabeu el que va passar,que vam tenir els hiverns més freds del segle xx. Això no vol dir que torni a passar però ho comento per si de cas.El que està clar és que a l'Àrtic hi ha molt fred emmagatzemat i mes que hi haurà a les properes setmanes, seria una llàstima que no poguéssim provar aquest fred.Cuanta quantitat de fred desaprofitat. A veure que acaba passant. Que tingueu una bona nit de Nadal.

  • Molt bones festes per a tothom.

    Avui a Terrassa he tingut una minima de 9,7°C i una maxima de 14,6°C.
    Ara ja 11,6°C i 88% humitat, be sembla que per fi es vol moure tot i podria ploure una mica la propera semana, pero cal anar seguin, aviam si posan mes pluja o menys.

    Que paseu unas bones festes.
    :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

    Enviado desde mi GT-I8260 mediante Tapatalk

  • Bona tarda des de BCN-Sarrià,

    Dades actuals: 13.6ºC i 75% d'humitat

    Per fi es veuen canvis interesssants! :woohoo: Sembla que de cara a la setmana que ve podríem tenir canvis amb l'arribada d'algun front que deixaria pluges en algunes comarques i amb l'anticicló que sembla que es vol enretirar obriria la porta a l'arribada d'algun altre front ja cap a principis de l'any que ve.

    Aprofito a desitjar-vos Bon Nadal, bones festes i un Any 2016 ple de salut i méteo! :woohoo:

    Felicitaci2015.jpg

    A veure que ens porta el Pare Noel! :cheer:

  • Bones companys,
    Vaig de cami al Pallars sota la lluna quasi plena, la lluna il.lumina les muntanyes, amb molt poca neu... inapreciable quasi, volia desitjar un bon nadal a aquesta gran familia de meteoadictes i sota la direccio del nostre gran mestre l'Alfred!!! Estic molt content d'estar aqui!!!
    Els models pinten millor, que fa dos dies, almenys crec que l'inici del 2016, sera entretingut i no estarem tant aborrits com aquest desembre horribilis.
    Els estacionals companys, no els hi faria molt cas, venim de dos mesos espantosos i calids, l'important es que el congelador siberia començara a funcionar i mitja Europa es començara a refredar, tranquils que a nosaltres, ens tocara, estic segur i al pirineu tornara la NEU, com es nornal, per aquestes dates.
    Estarem a la expectativa, Salut, Bon nadal i Força meteo!!

  • hola i molt bona nit bona a tothom desde Sant Boi:

    temp...14.4ºC.
    humedad...36%.

    ya quedan pocos días para que acabe el 2015, y ya lo estoy enterrando "meteorológicamente hablando" antes de que muera, por si acaso contagia al 2016!!.

    HORMIGUEROS: (siempre según lo observado)

    por lo pronto y de momento... preocupante situación aburrida para los próximos 21 días. por lo menos a lo que movimientos relevantes se refiere. al menos por estos lares.
    ojala este ahora mas equivocado que nunca. :unsure:

    confiemos que el año 2016 sea mas generoso en lo que a la meteo se refiere.

    el tiempo tiene la ultima palabra y ya se vera como evoluciona todo.

    muy feliz Navidad a todos/as!!

  • Bona nit,

    Avui nova garbinada per la zona del alt maresme, vent del SW amb cops de 40 kmh, amb un ambient molt suau a migdia ,fins a 17º s'enfilat la màxima a Pineda de mar,la mínima molt alta per ser mitjans Desembre 10º :pinch:

    Curiòs aquest MAPA de quin es el mes que plou més a l'hivern,Desembre s'endú el primer lloc i zones del litoral central català i costa brava Gener, la regió de Múrcia amb Almeria Gener i Febrer.

    Periòde 1981-2010

    hivernpreci.png

    Veurem si Gener-Febrer es porten millor que Desembre,esperem i desitjem un bon fred amb nevades generals. :whistle: .

    Bon Nadal a tota la gran família del fòrum i bona meteo ;)

  • Bon vespre!!

    Us desitjo a tots que passeu una magnífica nit de Nadal, i un encara millor dia de Nadal. Tant debò tinguem magnífics regals de meteo, en forma de canvis de Patrons.... i si no, doncs res, a passar una bona estona....
    Bon nadal!!

    [Imagen bloqueada: https://www.verpueblos.com/fotos_originales/2/2/3/00886223.jpg]

    Estació: Oregon WMR300

    I've run every red light on memory lane
    I've seen desperation explode into flames
    And I don't want to see it again.

  • Bona nit des de Gràcia!

    Fent mínima ara mateix amb 14ºC!

    Ara mateix:

    14,0ºC (Màx: 16,4ºC).
    78%
    1029,6 hPa.
    0,0 mm.
    4,8 km/h deuminutals de SW.

    M'ha fet molta gràcia avui veure un programa de tv3 que aquest any ha fet 30 anys, per mi un clar referent pels esquiadors.

    Dibujo_2015-12-24.jpg

    Han passat aquestes imatges del concurs que es feia abans, als anys 80 amb l'Alfred tirant totes les paperetes enlaire igual que feia fins fa poc amb els concursos de méteo també, boníssim!!! Ja ho diuen, les coses bones no haurien de canviar mai jejeje!

    El programa és el "Temps de neu" per mi un clar referent... El coneixereu més potser per aquesta impactant música, la millor música d'entrada a un programa de neu se'ns dubte! Chapeau per tv3 en aquest aspecte, les coses com siguin!

    Contenido externo www.youtube.com
    El contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.
    Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.

    Espectacular,

    Bon nadal i bon seguiment!!!!!!! ;) ;)

  • A 300h però... com amb recorda aquesta temporada a la 2012-2013 i tot em fa pensar (pura intuïció + model GFS) que passat Nadal i Cap d'Any, per Reis or blanc de debò al Pirineu! :woohoo: :P

    neu_2015-12-24.jpg


    Bones festes, o millor, bones vacances!! jajaja