Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 24.1ºc, 32ºc de xafagor, mínima 21.1ºc, 81% humedad, 1012 hpa, viento muy flojo de mestral 3 km/h y el cielo con restos de nubes tal como se puede ver en la foto de MARGARIDA BONET. Esperando en candeletas la tarde para ver si llega la lluvia por estas contradas. Buen seguimiento.
CMWdmmiXAAAY52w.jpg
Según el HIRLAM para las 17 horas, tiene que caer el diluvio universal
2015081400015_ww_jsx0t015.gif
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2015
-
-
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/14/a4c4ceb412f5091ee05d61d5c1cfe772.jpg]
Bon dia aixi tenim el cel per comarruga bufa un vent suau una mica fresquet,he pogut veure sobre mar la precipitacions qe es veien al radar al terra no la tocat pas...apa a disfrutar qe encara hi haura mes festival meteo!
Enviado desde mi HUAWEI GRA-L09 mediante Tapatalk
-
Els efectes de la tromba d'aigua encara ara a primera hora del mati son visibles en algun carrer de la ciutat.
20150814_094336.jpg
-
-
Bon dia des de la via verda a Llagostera.
Us envio la foto que acabo de fer a una tempesta molt llunyana, però ben "dibuixada".
Podria ser la que ara hi ha sobre Sant Boi?image_2015-08-14.jpg
Bon seguiment!
-
20150814_093908.jpg
-
Pel sud rebrem algun dia alguna coseta? Pq lo únic k notem és vent i més vent
-
-
Bon dia des de La Molina .
Ara estem a 14.3° amb un 77% d'humitat i tenim el cel mig tapat.
La máxima d'ahir va ser de 26.8° i la mínima per ara es de 9.4° , ahir nomes varen caure quatre gotes a primera hora del mati , varem sentir trons pero les tempestes no varen arribar aqui.
Continuant amb els comentaris de natura que varem fer amb ELPITO.
Comencen a veures bolets , per ara nomes paraigues i llores
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/14/6e4684cc4eb40b030a6c886405e274ba.jpg]
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/14/fb271eb4f129c144494b82189c6e6b50.jpg]
Abans d'ahir varem pujar amb el telecabina de La Molina i varem fer la nostra excursió habitual per el Serrat de les Pedrusques a uns 2400m a on sempre es ple de vaques i cavalls pasturant i a on sempre veiem molts isards , aquest any no hi havia cap tipus de bestiar , nomes varem veure de lluny un petit grup d'isards per la vessant del Bergeda molt avall a on s'acaba el bosc.
A mes varem anar tota l'estona en maniga curta malgrat que feia una mica de vent quan semore ens haviem tingut que abrigar . Us deixo una foto que li vaig fer a la gosa a on es pot veure l'estat dels prats , en un estiu normal haurien de ser completament verds.[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/14/a3867f06e608e9f9ec08fce10cb4b6ca.jpg]
Enviar des de el meu XT1068
-
Bon dia! Temperatura minima mes baixa, 15,7. Aquesta tarda pinta força interesant i dema amb tant aire fred
Volem anar d'excursió demà, crec que millor cap a ponent, ja pensare alguna cosa B) -
Bon dia,
27,4°C i 49% d'humitat
Aquest cel clar per preparar la tarda!
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/14/b45003a6efc36e58bb464966cc1029a5.jpg]
Per cert, ahir al peu de l'Arrabassada 16,9 mm de pluja finalment.
-
-
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 27,2ºC con 46% de humedad, viento del N a 27 km/h y 1011,4 Hpa, racha máxima de 77 km/h, mínima de 24,1ºC, seguimos con el mestral y lo que queda.
Pel sud rebrem algun dia alguna coseta? Pq lo únic k notem és vent i més vent
Viento y más viento nosotros.
-
La torre de la tempesta de mar vista desde el terrat
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/14/366005282cef8263a84484f587d72a3c.jpg]
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/14/ea86d7df1430817ba0af65510381041d.jpg]
-
Bon dia des de Sant Joan Despí.
Ahir vaig estar a la platja de st. Sebastià on vaig veure com es formava la tempesta. De fet me n'he adonat que vaig penjar unes fotos fetes amb el mòbil on, degut a l'enlluernament del sol contra la pantalla, no em vaig percatar que se'm "colava" algú com va venir al món. Demano disculpes si algú va sentir-se ferit en la seva moral -no sé si la gent ho sap, la platja de St. Sebastià és mixta naturista-textil...-
En fi, quan ja la cosa es va posar lletja, van avisar per megafonia que anéssim plegant veles per risc de llamps. Va ser curiós -i la xarxa en va plena- veure el pànic de molts guiris i no només. De fet porto uns quants anys veient que hi ha dos fenomens que tenen recurrència pràcticament anual (la nevadeta de finals de gener o febrer i la tempestota de la canícula) que encara són notícia i motiu d'exageració, quan diria que són justament fenomens que tenen, com he dit, recurrència anual.
Vaig agafar la bici i vaig anar a refugiar-me a casa d'una amiga que viu aprop de la Torre Agbar. Allà, al carrer Tànger amb Rambla del Poblenou estàvem al límit del ruixat fort, hi devien caure uns 10 mm, primer plovent amb ventada de mestral i després de gregal quan l'arcus va entrar al mar.
A la meva estació, Badalona zona Montigalà, em diu ma mare que la terrassa va inundar-se i va fer malbé a tiges de plantes i una tomaquera que tenim. No he pogut anar a buidar el plúvio ni veure les dades del Hellmann, però veient les dades d'estacions properes i pel que he vist a la xarxa, no descartaria donar la campanada i trobar-me un registre màxim justament allà, molt aprop des d'on parla sempre EL PITO.
Quan tingui la dada us la passo.
Bon seguiment!
-
-
Salutacions a tothom!.A Girona tenim 29ºC amb un 46% d'humitat,1013 hpa i 4/8 de nuvols mitjos i cumuls mediocris i congestus.Tot esperant les properes hores les possibles temopestes a litoral i prelitoral desde la meitat surd cap el nord i comarques del nordest que com ahir poden ser localment fortes,sembla que demà com ja s'ha comentat pot ser un dia de traca i mocador per veure fenomens localment violents amb la bossa freda a -16ºc i aport humit en superficie de la Mediterrànea especialment carregada d'energia aquest estiu amb més extensio de les precipitacions:
t500_30.png15081515_1400.gif
Bon seguiment. -
BON DIA,!!!!
Y a la espera de las precipitaciones,os dejo imágenes de varios lugares,como Bielorrusia,Rumanía y Córdoba,Jerusalén!!!!

De la lluvia de las perseidas!!!!
image_2015-08-14.jpgimage_2015-08-14-2.jpg
image_2015-08-14-3.jpg
image_2015-08-14-4.jpg
image_2015-08-14-5.jpg
image_2015-08-14-6.jpg
image_2015-08-14-7.jpg
-
Bon dia
Per aqui ,al marge de tota precipitació " de moment",però disfrutant d'un dia típic de Setembre,amb bona visibilitat i tot tipus de núvols al horitzó,inclus l'enclusa de la tempesta marina,bufa mestral moderat amb una temperatura de 21.5ºC ara mateix,que passeu una bona tarda i a disfrutar tots els companys del nord-est durant aquest cap de setmana,que també convé que plogui molt per allá ,especialment a tota la costa Brava.
-
-
Hola, bon migdia des de Blanes.
Avui i dema tinc festa del treball i ccoincideixamb dies tempestius!
Comencen a sortir coses maques a l'hhoritzó!!
Mirant cap a Maçanet:
P1100505.JPG
Mirant cap a Girona:
P1100506.JPG
Bon seguiment
-
Per aquí , a vic , van creixent núvols , en forma de cúmuls , però encar fa sol. La màxima , de moment ha estat de 24º , ara tenim 23,1º i un 50% d´HRA i 1010HPA. A veure què acabarà fent aquesta tarda. Demoment , al Ripollès va petant.
-
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 30,2ºC con 37% de humedad, viento de NNW a 14 km/h y 1011,0 Hpa con 904 W/m2.
-
-
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 18,6ºmaxima 29,2º, cel variable, nuvols abundants a estones, el vent fluix del S.
Caigudes quatre gotes. -
Bon migdia a tothom!
Temperatura actual +30,1ºC
De moment alguns núvols alts i algun cumulet, poca cosa encara.
La Cerdanya de moment en té el monopoli:
lastPPI3_2015-08-14.png
_______________________________________________________________________________
El meus veïns m´han enviat fa uns minuts aquesta imatge de la meva illa.
Ja van 5 dies seguits amb pluja spray d´anar fent. Tenien +22,1ºC a les 12:45 hora local.
BuenavistaDelNorte-14.Agosto.2015.jpg
Val a dir que son típiques aquestes situacions al Juliol i Agost.
El temps mes estable allà va de Setembre al Maig, semi tropical.
Bon seguiment!
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!