SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015

  • Bona nit !!!! encara malauradament veient els "toros" des de la distància i sense poder estar molt al càs de la méteo. Però a vegades aquesta distància també pot donar un cert toc d'objectivitat, i sense cap ànim de posar aigua al vi ni molt menys ( soc el primer que voldria 100 litres a BCN d'una tacada :) ), fins ara a grans trets observo el seguent:
    El dia d'avui no ha estat fins ara res extraordinari. El típic dia de juliol ,com en un estiu normal hi ha molts, en que entra una mica d'aire fred en alçada i produeix les típiques tempestes locals intenses, que en dies de més dinàmica s'extenen una mica més del compte.
    El que no falla mai, i és implacable, ha estat la calor. Ja bé sigui en versió més seca o humida, depenent del lloc,és una realitat incuestionable durant aquest mes de juliol en que segurament es colocarà en el top ten dels juliols càlids dins de les nostes contrades.
    A hores d'ara la xafogor és insoportable a BCN. Esperem que sigui signe previ inequívoc de que alguna de grossa s'està coent.
    Mirant Euro 4,no es per estar optimista :unsure: . 0 patateru a BCN ciutat. Coim a part positiva és que aquest model durant el dia d'avui no ha enganxat massa bé la situació.
    Mirant Hirlam les linies de corrent em trobo amb això:


    rebuf.gif

    situació clara de rebuf i per tant optimisme a tope.
    Seguidament vaig a precipitacions i aquesta situació la simbolitza de la seguent manera:


    rebufpreci.gif

    Em fa arronsar una mica el nas. Alguna cosa deu veure el model en questió per a inhibir força la cosa. Es un rebuf amb clar reflexe a capes baixes, pero en alçda s'imposa clarament una corrent de l'oest, no pas de tramuntana o mestral com serien les millors condicions.
    Malgrat tot, caldrà estar atents i confio en que PER FI la natura ens obsequíi amb un bon patac d'aigua :)

  • Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 24.4°c, 32°c de xafagor, máxima 28.8°c, 78% humedad, 1009 hpa y viento flojo de tramontana 4 km/h.
    Creo que por aquí no tendremos nada de nada, y menos si entra la tramontana, otra ocasión perdida, ojala me equivoque y esta madrugada tengamos rebombori. Buenas fotos habéis puesto companys. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Gran llampegada y bons trons ara mateix acostantse per el SE!!!!! La tempe va baixant i els trons son cada cop mes propers......aviam si rega be la zona de marganell que li combe moltisim!.....i si refresca la dormirem millor

  • Fa uns minuts que trona de lluny i cauen quatre gotes. Ara mateix xafogor accentuada amb 25.3 C i 74% humitat. Avui mín de 23 C i màx molt alta de 31.5 C


    Sent from my iPad using Tapatalk

  • Fa uns minuts que trona de lluny i cauen quatre gotes. Ara mateix xafogor accentuada amb 25.3 C i 74% humitat. Avui mín de 23 C i màx molt alta de 31.5 C


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Per aquí també comencen a caure gotes! Ooooh! :woohoo:

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Vaaaaaaaaaaa...tots a resar :) . Agnòstics, ateos, creients, tant se val :lol: . Vinga, a veure si reguem algo, i sobretot, que baixi la temperatura i ens abandoni aquest calvari ¡¡¡¡

  • Bona nit des de Gràcia,

    grrrrrrrrrrrrrrrr...... Quina ràbia, passa darrera de Collserola, 4 gotes a Gràcia! Mucho ruido y pocas nueces per aqui... Ara bé, festival de llamps i trons espectacular!

    Estarem atents que això tot just comença,

    Bon seguiment!!!!

  • Bona nit des de Sarrià,

    Bona activitat tempestuosa hi ha ara mirant cap a Collserola. Aquí a la meva zona tot just ha plogut per mullar el carrer i poc més.

    Imatge de radar actual:
    lastPPI3_2015-07-25.png

    Captura de la webcam de meteosants:
    Meteo-Sants.20150725_004030.jpg
    https://meteo-sants.hopto.org/jpegpull.htm

    Bon seguiment i confiem en que es generin més nuclis tempestuosos!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: