Bon dia!!!
29,0ºC a Gràcia i pujant........ :blink: Mínima de 24,4ºC, quasi equatorial
:lol: :lol:
Bon dia!!!
29,0ºC a Gràcia i pujant........ :blink: Mínima de 24,4ºC, quasi equatorial
:lol: :lol:
BON DIA,!!!!
Jornada tórrida la de hoy!!!!!
Almería ahora mismo,35*C
BON SEGUIMENT,!!!!
image_2015-06-29.jpg
Una imagen refrescante!!!! ![]()
Hola Cesar, soy del Baix Empordá y no tengo puñetera idea del porque
![]()
, algún CRACK del forum te responderá a la pregunta. solo te diré que hace media hora soplaba la tramontana cremadora y la temperatura se ha disparado hasta los 29.8ºc y ahora ha entrado la marinada y ha bajado hasta los 28.1ºc, a lo mejor dentro de un rato vuelve a girar y vuelve a subir, es como el DRAGÓN KHAN
![]()
. Un saludo.
EDITO-VUELVE A SUBIR OTRA VEZ 28.6ºC Y CON LA MARINADA![]()
Francisco, a lo mejor es el vecino que te está bromeando y le da al sensor con un secador ![]()
Francisco, a lo mejor es el vecino que te está bromeando y le da al sensor con un secador
Calla calla que ya estamos a 31ºc :woohoo: :woohoo: , es el record y la marinada se ha transformado otra vez en tramontana cremadora, suerte que sopla un poco 14 km/h, tengo las ventanas abiertas de delante y de atrás de la casa y así pasa un poco de aire
., 41% de humedad. UN SALUDO.
A Vic ja som a 30º i un 33%d´HRA i ni un núvol. A veure si aquest any serà cert allò que diuen de la Plana de Vic , 3 mesos d´infern i 9 d´Hivern ( la segona part m´agradaria més que la primera ) ![]()
En Vielha a las 11 había 22° a la sombra.
Aquí y ahora tenemos 20. La mínima ha sido 12,1. Se está de lujo, de momento.
En Vilanova ya tengo la máxima de lo que va de año: 29,7° a las 9:30.
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
El pronóstico para mañana da miedo: 20-34° en Salardú y 20-38° en Vielha. Pero en Bagergue baja más que en Salardú y en los 4 veranos que he pasado aquí nunca he visto mínimas de más de 18° ni máximas de más de 35°...
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Bon dia! 31,4° per aqui ja, puja amb alegria el termometre. Bona setmana!
MÁXIMAS DE ESTE MOMENTO:
CASTELLÓ DE EMPURIES,34*C
Y EN LA PENÍNSULA 37*C, BADAJOZ,!!!!
Y SON LAS 12 DEL MEDIODÍA,!! :blush: :silly: ![]()
Bon dia: Esplugues de Llobregat.
Ahora mismo 34 ºC.
Tengamos paciencia y a pasar calor, por lo menos hasta el 9 o 10 de Julio.
Saludos. Manuel.
Bona tarda des del Major de Dalt de Sant celoni .Ara mateix estem a 33,5 graus( i pujant). 32% d humitat i 1018 hpa.
Enviado desde mi 5038D mediante Tapatalk
Bona tarda.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 29,1º i 38% d'humitat. La xafogor a ratlla però la temperatura, la més elevada del que portem d'any a aquesta hora.
A Maçanet de la Selva 30,2º i 38% d'humitat.
Bon seguiment!
A Vic ja som a 30º i un 33%d´HRA i ni un núvol. A veure si aquest any serà cert allò que diuen de la Plana de Vic , 3 mesos d´infern i 9 d´Hivern ( la segona part m´agradaria més que la primera )
Això també ho diuen a Valladolid ![]()
Acabo de venir del carrer i deu n'hi do lo caloret faller que tenim! Però bé, res de l'altre mon tampoc. I com diu l'Alfred, per sort no tenim xafogor. La meva companya de pis ha estat a Tèrmens, Lleida fins ahir, i diu que allà era pitjor. Tot és qüestió de com es veu la cosa. Molts ànims a tots i no us amargueu en excés, no val la pena!
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 29,4ºC con 69% de humedad, viento del SSW a 8 km/h y 1017,6 Hpa con 954 W/m2.
Bon migdia desde Castries!
T:34,8º Min: 19,4º
H: 29%
P: 1021,2 hpa
Tercer dia per aquí d'onada de calor. De moment, el dissabte el dia mes contundent amb una màxima de 36,8º, que serà llargament superada els propers dies. Tot i estar mes al nord, aquestes situacions per aquí son veritablement fortes i aquesta va per llarg
Mirarem de passar-ho el millor que podem. Us aniré informant...
Molt bon dilluns a tothom!!!
Bon dia, aquí a PINEDA DE MAR la màxima s'enfilat a 29º ,la més alta d'enguany :whistle: , per sort no arribat el vent terrer cremador i ara tenim vent del sud fluix.
Apa avui que fa un dia de platja amb molt bona mar,doncs aquí a PINEDA DE MAR ondeja la bandera vermella de prohibició del bany, ahir ja vam tenir ondejant la bandera groga i avui la vermella.
La causa sembla ser que uns 40 banyistes al sortir de l'aigua sentissin picors en el cos i extremitats.
Aquest migdia s'han detectat taques sospitoses en l'aigua, en fi lamentable i vergonyós la imatge que es dona els turistes.
Amb el que tenim a la platja de PINEDA, ja us podeu imaginar com tenim els banyistes amb la calorada que fa ![]()
L'ACA ESTÀ ESTUDIANT AMB URGÈNCIA I ANALITZANT L'AIGUA DE MAR
banderavemellapineda.jpg
...doncs pocs minuts després de posar el post ha canviat la massa d'aire i ara mateix a plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona humitat 29% i...30,8º
Ara mateix a Montbau 32 graus i un 25% d'humitat, seguint el fil del comentari fet per Meteopineda, ahir vam anar a Canet de Mar i l'aigua estava bruta, més tard va millorar, tota la estona onejava la bandera verda però. Realment arribar a la platja amb toda la calorada i q no et puguis banyar, buf... ![]()
ROZANDO YA LOS 41,y subiendo!!!!!
Observatorio Máx.
Andújar (Jaén) 40,8
Garbayuela (Badajoz) 40,5
Almendralejo (Badajoz) 39,9
Cáceres R-66 / 2 (Cáceres) 39,9
Badajoz-Dehesilla Calamon (Badajoz) 39,7
Nisa (Portalegre) 39,6
Valverde de Burguillos (Badajoz) 39,5
Castuera (Badajoz) 39,4
Navalvillar de Pela (Badajoz) 39,4
Córdoba - Ciudad Jardín (Córdoba)
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!