Bon dia!! Bon any 2015 a tothom!!
Primer atac a la línia de flotació anticiclònica pel dia 6-7 de gener. Embossament fred que escombrarà la Península d'oest a est deixant força tocat l'anticicló.
Tot i que potser l'embossament fred serà "maco", no s'espera a priori que ens porti cap gran canvi donat que passarà en terreny enemic(presions molt elevades) i a més venint de l'oest. Vaja.....típic front Atlàntic que ens arriba amb més pena que glòria a la majoria de comarques.
Això sí, aquest embossament fred ens portarà una baixada de temperatures(res de l'altra mon) i sobretot caldrà veure que pot passar en dies posteriors. L'anticicló haurà quedat força tocat i podria ser una bona oportunitat per que després ens arribessin canvis de més pes. Ho seguirem!!!
UW144-21_2015-01-01.gif