Hola bona tarda.
Esperem que dema plogui be per aqui I de pas oblidem durant un temps la sequera,també volia comentar que aquí el forum es lliure per dir el que cadascu veu en els mapes I no fa falta que entre algu que quasi ni comenta res a dir el que te que fer un o altre ho dic pel comentarI del Héctor.
Sols volia fer esmen qye cadascu es lliure a dir la seva mentres sigui coherent I no falta al respecte
Posts de georgecat
-
-
Hola bona nit.
Volia compartir amb vosaltres aquest escrit al nacional.cat escrit per un bon meteorolog que assegura que tindrem cota 0 el diumenge a Barcelona ho trobo molt sensacionalista i poc creïble que hi penseu.
Es part del escrit jo sols he copiat on menciona lo de la cota 0.Nevarà a Barcelona el cap de setmana?
Dissabte serà un dia gèlid, amb vent huracanat i assolellat a gairebé tot Catalunya, excepte a la Val d'Aran, nord del Pallars, Alta Ribagorça i Principat d'Andorra, on les nevades perdran força amb el pas de les hores. Podríem veure alguna nuvolada entre Barcelona i el sud de la Costa Brava, però no plourà ni nevarà. La sorpresa la podríem tenir diumenge! Augmentarà la inestabilitat a la costa i prelitoral de Barcelona, interior i sud de les comarques de Girona i, segons els ultimíssims mapes del temps, potser també en punts del Baix Penedès, Tarragonès i Baix Camp. Aquest cap de setmana la cota de neu se situarà als zero metres. Per tant, no descartem que diumenge caiguin enfarinades sorpresa en aquestes zones. -
Hola bona tarda desde Pamplona.
Pel que fa a les actualitzacions del models crec jo que pasará com sempre I aniran enviant la massa freda cap a l'est I ens quedarem en una entrada freda de resquitllo.
Espero equivocarme I per fi ens menjem de ple aquesta entrada freda pero les estadistiques van en la nostra contra.
Bon seguiment. -
Bona nit
Aquesta setmana una altre vegada amb temperatures desbocades amb algún récord segurament que ja no es noticia I la sequera seguirá una setmana mes.
Europa occidental sobretot la península están clarament afectats pel calentamiento global es una pena com aixo esta afectant a la flora I fauna -
Bon dia per dir alguna cosa desde ordino a 1450 metres cel ennuvolat I res de nevada com habien dit ni amb prwvisio de nevada veig caure neu es desperant aixo.
-
Salida horrible del europeo que se pliega al gfs en fin ni ir al pirineo este fin de semana me asegura ver nevar este año y ya van 3.
Ya veis que este invierno que divertido ests -
Mostrar más
54ffc10ad20a3cbfc9ddb1b9848d3273Bon día!!!!!
Ya que últimamente el modelo Europeo va más acertado que el resto, esperemos que en precipitaciones sea así también y se lleve el gato al agua, es el que más precipitación nos da para este fin de semana proximo !!!!
Veremos, ojalá no se equivoque
Salut!!!!
Esperemos que el europeo se lleve el gato al agua pero veo al gfs muy seguro en sus salidas y casi todos sus ensembles más secos que la mojama y quitando todo el frío que nos ponían ayer ,por otro lado siempre nos mete esas zanahorias que nunca llegan o se van más al este y así seguimos

-
On està l'hivern si les temperatures són primaverals, ja ho he comentat avui. Si encara arribarem a 20º de màxima a Girona després d'una mínima al centre de 6,4º, això és temps d'abril i no febrer!Ni cas segons les ultimes sortides ho desdibuixen tot I com sempre s'en va cap a Italia,Grecia I companyia aquí seguirem un any mes amb sol,boires I temperatures per sobre dels 20 graus I aixi seguirem gaudint d'aquestagnific temps que pels amants de la meteo es genial.
Per cert es tot ironía estic fins els mismisims d'aquest puto anticicló -
Repetición casi calcada a la de ayer, haber si por fin van en lo cierto!!!!
Salut!!!!

La semana pasada también mostraba algo chulos para este fin de semana y mira en lo.que ha quedado, de todas formas crucemos los dedos para que esta vez nos alcance esa masa fria
-
Estic molt dacort amb el company jmsa I l'abel el mes greu es que hi ha gent que es escéptica amb les situacions que estem vivint,per cert molta precaucio amb el vent fort o molt fort als dos extrems de Catalunya ja que els boscos están molt secs I amb res s'origina un foc.
Res mes bon I aburrit seguiment -
Jo recordo que no vaig veure nevar fins els 11 anys en el 2001, no sé de quina zona ets però si ets d'una zona costanera es com un miracle, no obstant amb els meus 30 anys he pogut gaudir d'algunes nevades, res espectacular ja que cuallar només va cuallar una, que va ser la que va fer al febrer de 2012. Tot i així, va ser tan efímera que aquell matí vaig tenir que anar a Mataró a fer un examen de FP, i al retornar, sobre la 1 ja no quedava res. D'això suposo l'aficció en aquest fenòmen al ser tan insòlit de per si... en fi. A veure si el febrer ens vol alegrar una mica, si més no, amb bones situacions per seguir.
Gracies company pero no demano veure nevar a la costa sols a Andorra que anem cada any i mai ha vist nevar desde que va neixer es una pena pero es el que hi ha el que esta clar es que no anirem a Andorra finalment
-
Bona nit.
Es millor no mirar models ni ensembles a cambiat molt desde ahir el meteodrama torna a ser aixo meteodrama,pot cambiar pero ja sabem que quant es per estabilidad el gfs I europeu sempre la claven m'en vaig a Andorra el próxim cap de setmana I tenía ilusió la meva filla de veure nevar cosa que mai a experimentar amb 6 anys ja doncs va a ser que no en fi aquest any no es la nostra no hi ha manera -
Bona tarda!!!!Europeo continúa en buena onda para la semana próxima, GFS también
No nos quedemos con la última salida del americano
Sigamos al Europeo que lleva las riendas
Salut!!!!
Manel mirate la última salida del europeo que es mala,mala
-
Erre que erre con lo mismo, son ciclos y ahora nos ha tocado esto, peor podría ser todo el invierno cálido como los ha habido otros años, tenemos una bola de cristal y ya tiramos Febrero y Marzo a la basura también.
¿Temperaturas más altas de lo habitual? será hoy y los próximos días, nada alarmante, luego vuelven a bajar y así lo indican los mapas.
En lo que llevamos de mes se cuentan con los dedos los días primaverales.
[img ]https://i.imgur.com/vlaaY9H.png[/img]
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 13,6ºC con 27% de humedad, viento del N a 27 km/h y 1026,2 Hpa, máxima de 15,0ºC.
Héctor parece que todos los datos de calentamiento global pasen desapercibidos para ti,ya te estoy hablando a nivel global cada año se baten records de calor cada año superamos el anterior y así año tra año o también me vas a negar que vamos a temperaturas cada vez más altas en todas las estaciones y a la disminución de las estaciones del año o sea menos días de primavera,menos días de otoño y en canvi muchos más días de temperaturas veraniegas,me gustaría que algún forero más diese su opinión -
Buenas tardes, por mucho que me lo expliquen no entiendo porque con 6 horas de diferencia los modelos pueden cambiar tanto,si es un día para otro aún lo entiendo, pero con tan pocas horas, vaya que no lo entiendo. Debo ser duro de mollera
En la anterior actualización había una entrada fría y ahora ya han quitado. Esto es un cachondeo padre.
3328ae6142553976dd9b6f7f85bc060cYo ya hace días que ya no.miro los modelos vivimos donde vivimos y con el calentamiento global la península ibèrica es una de las zona más perjudicadas,ya dijeron que vendrían sequías muy duraderas y es lo que tenemos y temperaturas que en general son más altas que lo habitual o sea que ajo y agua y a los que nos gustan los fenómenos meteo es mejor salir fuera y disfrutarlos porque en este país na de na.
Bueno quizás te caen 200 litros en un dia o dos y sespues 6 meses de aburrimiento.
Esto para mi no es clima mediterráneo cada vez más tendremos el tiempo del norte de África. -
Hola bon dia per dir alguna cosa.
Atenció la que es prepara per la setmana següent onada de calor en tota regla ja no se que pensar l'únic que dic és que cada vegada més semblem clima semi-desertic que clima mediterrani estic molt decepcionat -
Hola bon dia.
Pel que veig fer cas al gfs es perdre el temps,com molt be va dir ahir en meteopineda res de retrógrada l'europeu com sempre s'en surt amb la seva el nostre amic l'anticicló el tenim per dies I en tenim de molts tipus calid,fred,temperat,allargasat,tancat de nord a sud d'est de oest I aixi podriem estar rato.
Perdoneu el rotllo pero em sembla que ho tenía que dir -
Bon dia De primavera,es increíble que hi hagi gent que encara digui que son normals aquestes temperatures en fi.
Amb la Quantitat de records que tenim aquests dies.
Per cert em van banejar durant un any sense explicarme realment perque vaig estar sense poder escriure jo crec que les coses es poden parlar I no clausurar a la gent com si fos una dictadura.
Tambe volia donar les gracies a gent que fa que aquest forum tiro endavant I que es troba a faltar a molta gent que avans postajaba I ja no ho fa.
Ens tindríem que plantejar perque no postejen ja -
La pluja que cau es sense tempesta de moment no se si te que vindre més teca avui nit matinada però de moment molt fluix tot plegat
-
Bona tarda
Veig que les previsions han fallat tan amb les cotes de neu sobretot pirineu.
També en les quantitats de precipitació,s'esperaba més,no se si tot això té influència el covd-19.
Jo em despedeixo fins la següent temporada d'hivern.(durant l'any no acostumo a postejar)
Salut i sort