Doncs ja hi ha 2 models que foten litrada fent diana a Tarragona l'ICON i el MRF Suis
![]()
Posts de meteotorredembarra
-
-
Bon dia,
23.0ºC 89% hr i 1019 hpa ara mateix a Torredembarra.
Minima 19.6ºC de moment encara resistint a les tropicals.

A veure que passarà el cap de setmana.... el GFS segueix racano però jo m'aferro a l'ICON que marca litrada per TGN.
Veurem...
f8198e5084339e2bc63dcdb80622d83e
-
Tampoco nos pasemos, primcipios de mes no, mas bien casi mitad de mes.;)
28.3ºC 57%hr i 1023 hpa a Torredembarra.
18.8ºC a les 07:04 hores
Sembla que segueixen confirmant pluges de cara a la nit de dijous a divendres i també dissabte. Creuem els dits.

-
Bon dia,
22.2ºC 75%hr i 1017 hpa ara mateix a Torredembarra
18.3ºC de minima a les 07:42 hores.
Sembla que hi pot haver moviment a partir de dijous... alguns models pinten força teca encara que algun ho retrassa per divendres... i a veure que marquen els que pronostiquen a menys dies i encara no arriben a pronosticar pel 17...
-
Bon dia i bona Dada!!,
28.3ºC 54%hr i 1014 hpa ara mateix a Torrdembarra
Miniima 18.2ºC
Sembla que d'aqui una setmaneta encara no de nou podriem tenir sarau.

-
Bon dia i bona Diada !!,
28.3ºC 54%hr i 1014 hpa ara mateix a Torrdembarra
Miniima 18.2ºC
Sembla que d'aqui una setmaneta encara no de nou podrien tenir sarau.

-
Doncs al final un desastre... al passar el penedes s'ha dividit en 2... una capa a l'interior i l'altre cap al mar.
I a qui les escurrialles 1.4 mm recollits a 1.6 mm/hora ara mateix.
Vaja una decepcio total al final.
-
Per fi comença a ploure i amb trons!!!
0.4 mm a 4.4 mm/hora
,) -
Que viene que viene...
-
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 27,6ºC con 57% de humedad, viento del SSW a 6 km/h y 1014,0 Hpa con 886 W/m2.
Algún día cambiará la inercia... pero a este ritmo ya habrá que esperar al año que viene... Septiembre tiene todas las papeletas de acabar de record en sequía por esta zona, cómo no ocurra un milagro, miras toda la costa en estos últimos meses y las zonas que no pillan nada son aquí y alguna otra suelta, algo totalmente anormal, todo se desvía, todo nos esquiva, es surrealista , la temporada de setas prácticamente perdida ya aquí abajo.
Llevas 664 mm este año...;)
-
Bona nit des de Torredembarra,
19.6ºC 89%hr i 1020 hpa ara mateix.
Màxima 23.0ºC
Minima 18.8ºCAmplitud tèrmica curta degut a la poca insolació del dia d'avui.
S'han recollit uns discrets 7.4 mm des de mitjanit. No he pilat cap taca amb cara i ulls, ha plogut bastant més cap a la banda de Tarragona i cap al Penedès.
Lo del Baix Llobregat i Barcelonès és bastant espectacular va ser la zona on primer va començar a ploure (inclús abans que a Girona) i l'última on deixarà de ploure.
-
No sé quin model era però n'hi ha un que esta clavant la litrada de davant de Tarragona dins del mar.
Edito es l'EURO-4
Bueno ens ho posava directament al damunt i de moment esta una mica mar endins
014eaa510cc8f67cacadb5dd797ba55a
-
Bones,
Al final qui ho ha acabat pillant millor ha estat el GFS jajaja
Donava la distribució de l'EURO4 pero amb quantitats més modestes
I és el que ha acabat passant.
-
Gràcies per la feina Otmar!!
Aqui a Torredembarra es comença a entreveure el sol...
20.6ºC 86% i 1021 hhpa
-
Bon dia,
19.7ºC i un 87%hr i 1021 hpa ara mateix a Torredembarra
Minima 18.8ºC a les 04:02 hores.
3.2 mm recollits en un ruixat ara fa cosa de mitja hora. A la matinada només els 0.2 mm
Màxima intensitat 39.0 mm/hora a les 10.21 hores.
Poca cosa rai sembla almenys de moment per aqui abaix.
No hi ha res com tenir el Llobregat aprop i sarau assegurat
-
I el GFS que esta sortint ara mateix marca lo de Girona i lo de Barcelona i Tarragona bastant mes diluit del que marca l'Euro 4. Tot a escala més petita del que marca l'Euro4
-
El que veig que el que ho va pillant minimament és el EURO4... i segons aquest model nit i matinada Girona mati migdia Barcelona i tarda Tarragona.
-
Sembla que l'Arome es l'únic que dona precipitació destacable per aqui abaix. Els demes poca cosa rai.
Veurem
-
Bon dia des de Torredembarra,
Deu n'hi do quina minima per aqui aquesta nit.
15.0ºC a les 04:56 hores. No tenia una minima tant baixa des del 10 de juny.
Ara ja 18.7ºC 67%hr i 1022 hpa
-
Bones,
Tela la que ha caigut per aqui entre les 10 i les 11!!!
Aigua a dojo amb llamps i trons i ventada huracanada.
24.0 mm recollits amb una intensitat màxima de 125.2 mm/hora a les 21:59 hores (ara falta comparar-ho amb el hellmann però amb la ventada que ha fotut estic quasi segur que en seran uns quants més i no pocs)
Minima 16.4 graus a les 22:59, ara 16.9 graus
Inoblidable comiat de vacances doncs demà començo a treballar (bé a teletreballar).
No m'ho esperava pas això d'avui... no sé si estava del tot previst.