Posts de Meteo_Manu

    Bon día i bon diumenge! Cel assolejat a Esparreguera sector Más d'en Gall, vent molt feble, visibilitat molt bona 8/10, ambient net.

    Continuem amb temps estable i cel blau.

    Comencen les discrepancies entre els dos grans models de cara a la setmana vinent.

    Tots dos coincideixen en la formació d'una DANA al oest peninsular a mitjans de setmana pero així com el GFS ens apropa la DANA de cara al cap de setmana portant-nos pluja i temps inestable, l'europeu s'ho emporta tot al sudest peninsular deixant-nos al marge.

    Veurem com es desenvolupa tot plegat. Ho anirem seguind.

    Temperatura 16,5°

    Humitat 55%

    Bon seguiment!IMG_20260405_104838.jpgScreenshot_2026-04-05-10-46-34-12_f655830ae65be51f2ee0e9d85e529154.jpgScreenshot_2026-04-05-10-47-22-96_968e458ac4a35f0c03d978c805311979.jpg

    Bon día! Cel net de nuvols a Esparreguera sector Más d'en Gall, vent molt feble, visibilitat molt bona 9/10, ambient net.

    Un día mes d'estabilitat, poc mes a afegir.

    Els models donant tombs, ara posen, ara treuen. Ahir eren optimistes amb les precis, Avui ja no tant! A veure en qué queda tot!!!

    Temperatura 11,4°

    Humitat 48%

    Bon seguiment!!

    Bona tarda! Cel mig cobert a Esparreguera sector Más d'en Gall de nuvols mitjans i alts, vent entre feble i moderat, visibilitat molt bona 8/10, ambient net.

    Doncs sembla que el model europeu comença (per fí!) a donar signes d'inestabilitat. Encara molt lluny, de cara a la setmana vinent. Massa temps i pot donar mes tombs pero si surt bé podriem gaudir d'una petita tongada de pluges.

    Creuem els dits!

    Temperatura 15,2°

    Humitat 21%

    Bon seguiment!!

    Bona tarda! Cel mig enterinyat de nuvols mitjans i alts a Esparreguera sector Más d'en Gall, vent entre feble i moderat, visibilitat molt bona 8/10, ambient temperat.

    Comencem abril de la mateixa manera que hem tancat març, amb estabilitat dies de sol i nuvols que venen i van i 0 precipitació.

    A veure si aquest mes anomenat "aigües mil" fa honor al seu nom i ens porta una mica mes de pluja.

    Temperatura 16,3°

    Humitat 28%

    Resum precipitació mes de Març:

    Día 5: 12,1 mm

    Día 6: 28,4 mm

    Día 7: 15,2 mm

    Día 9: 4,4 mm

    Día 15: 5 mm

    Total precipitació: 65,1 mm

    Bon seguiment!!

    Bon día i bon diumenge! Cel Blau i net de nuvols a Esparreguera sector Más d'en Gall, vent entre feble i moderat, visibilitat molt bona 8/10, ambient frescot i sec.

    Continuem amb aquesta dinámica seca i amb absencia de precipitació (al menys a la meva zona). Avui sembla que el vent será el protagonista principal tot i que es nota la baixada de temperatura sobretot amb el vent.

    De previsió de precipitació, tret de les nevades al pirineu, nomes el GFS s'atreveix amb una efimera tongada a molt llarg termini (l'europeu ni aixó). Paciencia, ja ens arribará!

    Temperatura 9,2°

    Humitat 26%

    Bon seguiment!

    Bona tarda! Cel ara mateix mig cobert de nuvols baixos pero sense precipitació, vent entre feble i moderat, visibilitat regular 5/10 degut als nuvols, ambient net.

    Ahir a la nit el vent ens va afectar ben poquet, unes ratxes moderades i prou. I de precipitacións ni parlem, ni les tenim ni se les esperen. La baixada de tempes si es nota una mica mes, sobretot amb vent!

    Que hi farem!

    Temperatura 11,1°

    Humitat 61%

    Bon seguiment!

    Bona nit. Cel mig cobert a Esparreguera sector Más d'en Gall de nuvols mitjans i baixos pero sense precipitació, vent en general feble, visibilitat regular 5/10 degut als nuvols, ambient brut.

    El protagonista aquests darrers dies está sent la pols groga dels pins, está tot brut i plè d'aquesta maleïda pols. A sobre, aquesta passada matinada nomes van caure 4 gotes per enbrutar-ho tot una mica mes si cap.

    Haurem de tenir paciencia!!

    Temperatura 11,6°

    Humitat 64%

    Bon seguiment!

    Bon día i bon dissabte! Cel obert i assolejat a Esparreguera sector Más d'en Gall, vent molt feble, visibilitat molt bona 7/10, ambient frescot.

    Hem tingut una mínima prou Baixa, m'he trobat una mica de gebre en sortir a passejar a la gosseta!

    Doncs estem en una dinámica on no fa pinta que tinguem precis com deu mana ni a curt ni a mig termini, nomes algúns xafecs puntuals aquí i allá i sobretot a la part nordest, Girona i provincia! Sort on caiguin!!

    La resta, a esperar pacientment!

    Temperatura 7,6°

    Humitat 61%

    Bon seguiment!!

    Bona nit! Día de cel radiant a Esparreguera sector Más d'en Gall, vent en general feble amb alguna ratxa puntual moderada sobretot de cara al matí, visibilitat molt bona 8/10, ambient net.

    Si els models no fallen, sembla que la setmana vinent estará entretinguda també. La primavera fent de primavera!! A veure com evoluciona, queda un mon encara!!

    Temperatura 11,4°

    Humitat 52%

    Bon seguiment!

    Bon día i bon diumenge! Cel Blau i assolejat a Esparreguera sector Más d'en Gall nomes amb algúns petits nuvols residuals, vent en general feble amb alguna ratxa puntual moderada, visibilitat excelent 9/10, ambient frescot.

    Ahir finalment acumulació molt discreta per aquesta zona. Del front del matí nomes vam recollir 3 decimes. Nomes amb les tempestes de migdia-tarda es va arreglar una mica el tema. Amb tot i aixó día molt entretingut.

    Aquest matí es nota la baixada de temperatura. Gaudirem breument perque tornará a enfilar-se a partir de demá.

    Temperatura 7,4°

    Humitat 60%

    Precipitació d'ahir 5 mm

    Bon seguiment!!

    Bona tarda! Cel assolejat a Esparreguera sector Más d'en Gall pero amb el pas de nuvols mitjans i baixos, vent en general feble, visibilitat molt bona 8/10, ambient temperat.

    Doncs si, sembla que dissabte remullarem una mica. Veurem com ens afecta i gaudirem dels pocs dies de fred que queden per davant

    Temperatura 12,7°

    Humitat 64%

    Bon seguiment!IMG20260312162554.jpg

    Bona tarda! Cel cobert i plovent entre feble i moderat a Esparreguera sector Más d'en Gall, vent en general feble, visibilitat dolenta 4/10 degut als nuvols, ambient humit.

    Just en sortir de la feina a Sant Cugat del Vallès ens ha caigut un fort ruixat. Ara ja a casa continúa plovent amb molta menys intensitat pero ho fá desde fa estona !! Algún llitret mes arreplegarem!!

    Temperatura 12°

    Humitat 80%

    Bon seguiment!!

    Bon día i bon diumenge! Cel cobert de nuvols baixos a Esparreguera sector Más d'en Gall pero de moment sense pluja, vent en general feble, visibilitat regular 5/10, ambient humit.

    Semblava pel radar que s'acostava un nucli de precipitació de mar cap a terra per la costa barcelonina pero de moment aquí nomes arriben nuvols.

    Aquesta setmana agafarem aire pero el model americá ja insinúa mes moviment pel proper cap de setmana (l'europeu en aquesta darrera sortida no ho acaba de veure tal com ho fá el GFS) així que ho anirem seguind

    Temperatura 12,7°

    Humitat 85%

    Precipitació d'ahir 2,2 mm

    Bon seguiment!

    Bona nit! Día de pluja i cel molt cobert de nuvols baixos a Esparreguera sector Más d'en Gall amb obertura de petites clarianes de cara a la tarda, vent entre feble i moderat, visibilitat molt dolenta 2/10 degut als nuvols, ambient plujós.

    Nova jornada de llevantada amb pluges intenses que han deixat una bona llitrada. Ens queden uns dies per devant d'inestabilitat. Veurem fins a on arriba.

    Temperatura 10,7°

    Humitat 96%

    Precipitació en 24h: 28,4 mm

    Bon seguiment!

    Bona tarda! Cel molt cobert a Esparreguera sector Más d'en Gall de nuvols baixos, vent en general feble, visibilitat molt dolenta 2/10 degut als nuvols, ambient humit.

    Estem en una mena de pausa de precipitacións i vent. Durant bona part del matí ha estat plovent, a estones de forma moderada o inclós forta en moments puntuals. Esperem una nova reactivació de cara al vespre-nit. A veure si arrepleguem algún llitret mes.

    Temperatura 11,1°

    Humitat 94%

    Precipitació provisional 12,1 mm

    Bon seguiment!

    Bona tarda! Cel cobert a Esparreguera sector Más d'en Gall de nuvols baxos peo sense precipitació , vent entre feble i moderat, visibilitat regular 5/10, ambient temperat.

    Dema i Divendres díes de paraigües. Ens apropem a un nou episodi d'inestabilitat que començará aquesta matinada o demá al Mati i es pot allargar varies jornades. Podem tenir bones llitrades a molts indrets. Al final de l'episodi farem resum!

    Temperatura 13,7°

    Humitat 68%

    Bon seguiment!!

    Bona tarda!! Cel enterinyat a Esparreguera sector Más d'en Gall de nuvols mitjans i alts amb 4 gotes de fang a primera hora del matí, vent entre feble i moderat, visibilitat bona 6/10, ambient temperat.

    L'europeu d'aquest matí ha sortit amb ganes, acumulacions previstes desde aquest dijous fins el dilluns día 9 de aproximadament 50 o 60 mm en alguns indrets, sobretot a zones properes al litoral, prelitoral i del pirineu i prepirineu oriental . De nou la comunitat valenciana s'emportará la grossa, esperem que no facin mal els aiguats.

    Aixó a día d'avuí, veurem!!

    Temperatura 15,5°

    Humitat 61%

    Bon seguiment!!Screenshot_2026-03-03-09-58-27-88_968e458ac4a35f0c03d978c805311979.jpgScreenshot_2026-03-03-09-57-39-06_968e458ac4a35f0c03d978c805311979.jpg

    Bona tarda! Dia principalment assolejat a Esparreguera sector Más d'en Gall amb el pas de nuvols baixos pero que no han deixat precipitació, vent en general feble, visibilitat regular 5/10 degut als nuvols, ambient temperat.

    Una altre jornada de sol i nuvols que venen i van. Mica en mica es van confirmand els propers dies de moviment meteorologic. De moment AEMET ens posa 100% de probabilitat de pluja per dijous i divendres. Veurem com es desenvolupa la situació!!

    Temperatura 10,6°

    Humitat 73%

    Bon seguiment!!

    Bon día i bon diumenge! Cel enterinyat de nuvols mitjans i baixos a Esparreguera sector Más d'en Gall pero amb estones de sol, vent en general feble, visibilitat regular 5/10 degut als nuvols, ambient temperat.

    Día de sol i nuvols pero sense precipitació. Aquesta setmana que demá comença podriem tenir algunes precis, res de fredorades a la vista pero al menys sembla que remullarem una mica!

    Resum precipitació Febrer 2026

    Día 2: 1,9 mm

    Día 5: 2 mm

    Día 10: 1,3 mm

    Día 12: 5,1 mm

    Día 13: 15,2 mm

    Total precipitació Febrer: 25,5 mm

    Temperatura 17,7°

    Humitat 60%

    Bon seguiment!!

    Bon día i bon dissabte! Cel molt cobert a Esparreguera sector Más d'en Gall de nuvols baixos pero sense precipitació, vent molt feble, visibilitat dolenta 4/10 degut als nuvols, ambient humit.

    Mica en mica es van confirmand les precipitacions de la propera setmana tot i que encara queden dies, a veure si acumulem algún llitret mes que a aquest febrer que avuí es tanca. De moment principis de Març pinta bé, a veure si tenim una bona i entretinguda primavera!

    Temperatura 9,8°

    Humitat 80%

    Bon seguiment!