Posts de Davids Vilafranca

    En mauri també ha confirmat les VENTADES..de dissabte i diumenge..no en surtirem d,aquest vent..QUE FARA AL MARÇ!!,,llavors potser plourà,,xd! :P
    De totes maneres crec que es PITJOR la contaminació que tenen a PEKIN..mara meva quines imatges tot ple de fum.. :unsure: :unsure:
    Si no cal entendre gaire d,isobares això es BRUTAAL!.. :ohmy:


    GFS108_ESP0_SFC.gif

    Completament d,acord!.. ;)
    Potser discrepu en una coseta...el veent!..i es que amb aquestes situacions de N/NO..inclús de gregral..no sol fallar maiiií! :angry:
    Respecte a pluja o neu..doncs no ho se..però poca a hores d,ara clar!
    Salut a tots tres.

    Bon dia!
    Temp: 6ºC
    Pressió: 1027 hPa
    Cel amb alguns núvols ..estrats i cirrus a dalt.
    Vent en calma.

    El primer mapa que miro e m,esgarrifo del veent! :angry:


    GFS120_ESP0_SFC.gif


    Aixó no va bé per els nostres interesos!!..potser serà bo per el REBUF!..però es molt poc territori beneficiat.
    I segon mapa s,envà el fred cap italia..faltaría mes.. :angry:
    Enfi noves ventades i potents...veurem després de tot plegat... ;)

    gfs-0-120.png

    Hay pájaros que ya empiezan su ritual de apareamiento..haga frio o no.

    Saludos.

    El mateix deia jo d,aquestes aus blanques..que semblen garçes..i aquestes venen del nord d,europa.


    Si van en direcció sud bona senyal, si van cap al nord dolenta.
    En tot cas, si no es troben en migracióa activa, la presència d'ocells del nord migradors sempre sol indicar freds. Tot i que pel que he anat observant normalment baixen quan fa fred al nord per efecte-causa (escassetat d'aliment...), no per que preveguin res. Així doncs, aquests tudons o palomas torcaces en castellà, haurien baixat per el període fred de fa uns dies i no per possibles próxims freds.
    No se si m'hauré fet entendre.

    Ara 6ºC i baixant, fent mínima. Aquesta nit serà fresqueta.


    jo no se si serà estrany o no,peró aquest dies per la zona q hi ha entre rubí i sant cugat,e vist molts coloms d'aquests grans en castellà em sembla q es diuen "palomas torcaces" q porten com una pretuberància a la part d dalt del bèc i realment son molt grossos,el q ma cridat l'atenció es q vist estols d mes d 30 o 40 individuos varios dies xqi rondant.
    soc totalment ignorant a la materia pero no havia vist mai estols tant grans i meyns ara (per la tardor si q es veuen peró bandades d 5,6 com a molt 8 individuos)
    si algú en sap dl tema doncs seria d'agrair

    PD:si estigues al fòrum el jose luis gallego,aquest si q en sap un fart d tot aixó

    Jo el que no he vist son AVES FRIAS.. :ohmy: aquest any.Aquells ocells blancs tan guapus..el per qué no el se jo.

    Tranqulitat absolutaa!,,ja era hora de que parés el maleit vent dels nassos!!! ;)
    Tot i que malauradament tornarà el cap de setmana..però bé si ha de ser per que entri l,aire fred ahurem de dir AMEN!..
    Temperatura alta ara mateix 11ºC..
    Salut i que es cumpleixi el que comenta l,alfred.. ;)
    Segur que ell ha parlat amb el deu THOR..jejej :P ..es l,únic que ho pot fer.
    Salut.