Bona tarda amb una máxima de 16´1ºC i ara ja només amb 7´2ºC.
Donen gust les respostes com la del Herman que s´allunyen dels tipics clixés repetitius ja esmentats. A partir dels diferents punts esmentats podem començar a parlar sense descartar res però ja sería a l´apartat corresponent. Només esmentar que de moment no s´han trovat fets naturals actuals que correlacionin amb aquests rapidissims camvis, que jo sapiga, i fins on he arrivat. Factors desconeguts poden afectar? si correcte però tambe, per que no?, l´efecte de la mà humana. Tema "glaciars", aquí en podriem parlar però n´estic segur que no es l´unic ni el millor indicador que es té en compte; sería interesant saver quins altres indicadors hi han i quines avantatges i desavantatges tenen els glaciars com a indicadors; altre tema son els models, realment es així?, que no hagin estat acurats pot simplement indicar que necessiten perfeccionarse i tenir en compte mes variables; en si mateix això no prova que l´home nomès faci pecigolles a la natura. I la resta tema escandols etc esta prou bè però no demostra res mes que no siguin uns interessos, que, dit sigui de pas no veig que hagi d´estar a una sola banda.
Personalment i com a aficionat que vol gaudir dels fenomens meteorologics hem fa mal pensar en la possibilitat que cada cop poguem gaudir menys donat el CC; hem seria mes comode estar plenament a la banda dels que pensen que o be nomès li fem pecigolles al clima o que l´inteligent planeta Terra te molts "trucos" per autoregularse i que no m´haig de preocupar.
Però en una cosa veig que estem tots d´acord sigui quina sigui la postura predominant; la posibilitat de que estiguem influint no es pot negar categoricament; es pot questionar si, però no negar. Partint d´aquí segurament estareu tots d´acord que, per si de cas, hem de fer quelcom alguna cosa; i aquí no valen afirmacions dogmatiques i categoriques. Encara que, pot ser, la Terra tingui moltes eines reguladores NO ens podem arriscar a fer el que ens roti. O no?
:whistle:
Bon seguiment