Feliços som amb el nostre petit monstre!!
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/12/08/6ffb08f554fa47f1ebc24133abe03cfb.jpg]
Bon dia a tots.
Feliços som amb el nostre petit monstre!!
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/12/08/6ffb08f554fa47f1ebc24133abe03cfb.jpg]
Bon dia a tots.
Bon dia.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 13,6º i 78% d'humitat. Cel 4/8 amb estrats i estratocúmuls. Vent en calma i mínima 13,2º a l'observatori i 10,6º a peu de plaça. Continua la extraordinària suavitat tèrmica...i continuarà.
No ens agrada la situació i no té pinta que en els propers dies hagi d'haver grans canvis, això si amb les altes pressions retirant-se a partir del cap de setmana. Més enllà...veurem però com ja vaig comentar ahir caldrà estar atents al moviment de peces.
Entenc i comparteixo les sensacions de desencís i desencant davant una situació com l'actual però davant la insistència de missatges pessimistes sense anàlisi ni raonaments seran enviats a una nova entrada "Plors i lamentacions" que obrirem.
TRAMONTANA: vaig fer fan uns anys aquest petit article per "El Periódico":
TEMOR A LES TEMPESTES
Un 5% de la població pateix de brontofobia o pànic a les tempestes, amb els seus llamps i trons. Rafael d'Amat i de Cortada, escriptor i cronista de Barcelona conegut com el Baró de Maldà (1746-1819) va viure al carrer del Pi al costat de les Rambles barcelonines. En les seves cròniques sobre la ciutat descriu amb gran detall els fenòmens meteorològics, però confessa que les tempestes li provocaven molta por, arribant a amagar-se sota el llit fins que el fenomen passés. També la cantant Madonna no suporta les tempestes. Les té veritable terror i ha arribat fins i tot a anul·lar algun concert si es preveia l'arribada d'alguna tempesta. Si es troba a casa i tanca portes i finestres i desconnecta tots els aparells elèctrics de la xarxa així com l'antena del televisor, no ha de témer res. Al cotxe tanqui totes les finestretes i no correrà cap risc. I si té nens, proveu divertir-se amb el fenomen, sempre de forma segura, i mai demostri por o pànic.
Bon seguiment!
Bon dia des de Banyeres del Penedès.
Cel pràcticament serè. Actualment...
9.8ºC
90%
1036hPa
NE a 4.3Km/h
0.0mm
![]()
Bon dia:
Tiempo monótono y poco más que contar.
tieesp.png
Saludos - Manuel
Bon dia des del Major de Dalt de Sant Celoni. Primer de tot dir que es un molt gran encert la nova seccio del forum de Plors i Lamentacions jejeje m encanta i crec que sera de gran utilitat B) ara mateix estem a 10,4 graus 96% 1032 hpa.
Previsió per dimecres 9 de desembre
MATespecial.GIF
tardaespecial.GIF
M'ensumo algún canvi en les properes sortides,...els ensembles del GFS van cap avall de forma general,..mentre la sortida determinista i la control segueixen sortint per la banda més elevada.
Ara mateix el GEM ha tret una sortida força intessant a mig plaç amb una bosseta freda colant-se fins la cuina.
Estic segur que els italians van pel bon camí i això ha de fer un tomb de cara a la segona part de mes.
Salut
Veig que ja hi ha algun missatge a la nova entrada, gràcies! i amb sentit de l'humor tot és més agradable!
![]()
Bon dia
Mati amb boira,mínima de 6ºC i ara en tenim 8ºC,suavitat per aquí també,vent fluix del sud-oest.Tot i que ja fa alguns dies que les temp. son mes altes del que toca,per aqui hem tingut un Novembre bastant normal,amb alguns dies molt freds ( -6.5ºC),2 setmanes de boires que ja al final estaven a punt de ser gebradores,i despres 4-5 dies
amb dies ben serens i glaçades blanques de -2,-3ºC,no esta gens malament fins fa 4-5 dies, en que no ha tornat a glaçar mes,però amb humitats molt elevades tot el dia amb boires durant la matinada,excepte avui,que podria persistir durant gran part del dia.bon seguiment
Bon dia a tothom!
Temperatura actual +12,1ºC
Bon seguiment!
Bon dia!
Desembre fa de gener.
Salutacions
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 13.7ºc, mínima 12.8ºc, 77% humedad, 1034 hpa, viento en calma y después de varios días ha salido el sol, pero esta madrugada ha llovido 0.30 litros :woohoo: . Os pongo una foto de MARGARIDA BONET de la salida del sol con los restos de nubes que se alejaban mar adentro.
Me gusta mucho esta entrada de PLORS I LAMENTACIONS, aquí nos desahogaremos a gusto
Alfred te has ganado el viaje al polo norte por saber que era la BRONTOFOBIA
. Buen seguimiento.
CVxIOE5WIAEv8nT.jpg
Molt bon dia desde Castries!
T: 10,7º Min. 7,7º
H: 62%
P: 1039,7 hpa!!!!
Pluja d'ahir: 1,6 litres
Pluja desde la mitjanit: 0,4 litres
Ha sortit el sol!! Després de 5 dies el veiem i tenim un dia esplèndid i amb menys humitat. Ja te mèrit que hagi plogut els últims 3 dies amb la pressío arrivant a 1040 hpa, tela!!
Sembla que dissabte ja es tornarà a ennuvolar... Amb lo bé que us anirien les precipitacions a Catalunya!! Aquí aquest any no es que hagi estat extraordinari pero no estem massa lluny de la mitjana de 780 litres...
Molt bon dimecres a tots, que torneu al treballs després de festes...
Bon dia des de Palazuelos, avui la mínima ha baixat més de 4ºC respecte a ahir, es nota que aquesta nit els núvols han marxat
Hem arribat a 2,3ºC, ara mateix tenim 7,9ºC, 79% d'humitat, vent en calma, pressió 1038 hPa. Cel seré amb alguns núvols alts i estel·les d'avió. La veritat és que agraeixo el solet
He vingut a Segovia pensant que trobaria més fred i més neu que a Barcelona, i tot i que ja he vist nevar bé i hem tingut algun dia de fred, de moment l'hivern està sent força suau, molt semblant al de Barcelona, Vilanova o Segur de Calafell: sol, poca pluja, bonança,... em recorda molt als hiverns que vaig passar a Vilanova i la veritat, no s'està malament tampoc.No crec que pogués suportar un hivern tipus Dakota del Nord o Noruega, per posar només dos exemples. Està sent així de moment, es clar, la Meseta encara m'ha de mostrar la seva cara més feréstega :lol: Us poso unes fotos d'aquest matí cap a les 9:30.
Molta sort i bon seguiment!
Cel variable avui dimecres a migdia des del centre de Barcelona.
20151209_114039.jpg
Hola! Bon dia des de Portugalete!
El dia s'ha llevat ennuvolat amb alguns estrats que han anat desapareixent per donar pas a un sol radiant.
Us deixo un reportatge d'aquests dies ( del 4 al 8 ) a Blanes (a l'apartat de les vostres fotografies trobareu més fotos)
De les boires que van afectar divendres nit:
2_2015-12-09.jpg
3_2015-12-09.jpg
A la matinada següent es podien veure encluses sobre el mar de les tempestes que van afectar la nit:
1a.jpg
Com marxava el sol diumenge a la tarda:
2aapic.jpg
Bon seguiment
Hola Bon dia des d'OLOT
Fa dies que vaig seguint els vostres comentaris i realment hem passat uns dies mes de principis de tardor que de principis d'hivern, pero veig que segons els últims mapes i ja sé que es a llarg plaç i fiabilitat poca pero s'intueixin canvis i si es compleixen crec que importants. Gaudim del que tenim i esperar novetats que crec que a partir del 14-15 es poden donar.
Temp. mínima +4.3º
Temp. actual +14.4º
Salut
Per aqui seguim amb boira bastant espessa però seca ,amb vent lleuger de mestral i amb 9.7ºC.
Acabo de saber que l'ajuntament de Segovia ha ordenat talls en el subministrament d'aigua, concretament ha deixat de regar els jardins públics i ha tallat les fonts. La sequera és important
Els embassaments estan molt buits.
Hola!!
Un vídeo d'avui al matí amb forta ventada i microplugim horitzontal amb 5C, desde Hèlsinki. A les 9h.
Fins aviat!!!
Enviat des del meu Che2-L11 usant Tapatalk
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!