SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2014

  • Algun dels models comencen a intuir quelcom q a comentat en ELPITO....[Imagen bloqueada: https://img.tapatalk.com/d/14/07/18/u3e5unaq.jpg].
    Deu ni do com petarà al país veí! !!!!!!!!.
    Bon seguiment

    PD: abans m'he oblidat de felicitar al agraciat del sorteig. ......FELICITATS TORELLA! !!!!!!!

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 29,3ºC con 74% de humedad, viento del SW a 2 km/h y 1013,5 Hpa con 1106 W/m2.

  • Ara si, vist el programa, interesant lo de les observacions.

    Les repostes han sortit en algun lloc?

    Una pregunta Alfred, despres de tant de temps, com es que encara ens dius de voste? :P :P :P ;)

    Joan para ver las respuestas clica donde pone concurs y allí las verás.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Ara si, vist el programa, interesant lo de les observacions.

    Les repostes han sortit en algun lloc?

    Una pregunta Alfred, despres de tant de temps, com es que encara ens dius de voste? :P :P :P ;)

    Ves a l'apartat del concurs, allà estan les respostes. ;)

    urb. Les faldes del Montseny
    Sant Pere de Vilamajor
    336 msnm

  • Bona tarda desde Cardedeu.
    Temperatura actual 33,6ºC,en arribat fins el 34,8ºC(0,4º mès que ahir a la mateixa hora)
    Humitat 34%
    Pressiò 1013mb
    Cel amb nuvols
    Salut!!

    41°38′26″N 2°21′34″E
    198 msnm
    Cardedeu(Valles Oriental)

  • Bonic gol per l'escaire avui !!!! em penso que estaven molt poc previstes ( per no dir gens) aquests ruixats tarragonins, que s'estan extenent a barcelonins.Malgrat que la majoria seran gotes "de calor", fa il-lusió veure que de tant en tant la méteo ens ofereix sorpreses imprevistes.Lo del diumenge em dona al nas que els models faran curt.Jo estaria moooooolt atent....

  • Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de 35.8 graus
    Temperatura minima de 23.4 graus
    Humitat del 38%

    Deu ni do quina calor fa aquests dies per ponent, temperatures que sobrepasen els 35 graus, al mati a fet quatre gotes sorpresives, la calor apreta amb molta força, sort que l'humitat es baixa i es redueix la sensacio de xafogor, pels que treballem al camp aquests dies son d'infen, toca veure molta aigua i aguantar com sigui, sort que sembla que a partir de diumenge afluixara bastant la cosa.
    Aqui us deixo una bonica imatge que va captar ahir la meva cunyada, mes de 500 imatges va tenir que fer per captar un ocell passar per davant del sol, es preciosa la fotografia.

    image_2014-07-18.jpg


    P.D. Ara no puc participar gaire al forum, apreta molt la feina, quant tingui mes temps espero poder participar-hi mes, una abraçada a tots companys/es.

    Albatarrec,el Segria(Lleida)
    150 metres

  • Bona tarda.

    Déu n'hi do com apreta avui la calor, hem arribat a 35ºC, ara però s'ha tornat a ennuvolar i ha baixat fins a 32ºC, a migdia ens ha fet un petit ruixadet, poca cosa, quatre gotes per aumentar la xafogor.
    Quines ganes que tinc de que arribi l'aire més fresc, tot i que pel que sembla aquí quedaríem al marge de les tempestes de moment ja em conformo amb la baixada de temperatures.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • buenas tardes des del barri del coll, temepratura actual 29,2 º i molta xafugooooooooooo.
    antes de irme a tomar el cafelito con la dona, he mirado las respuestas del concurso y estoy la mar de feliz porque nada mas he fallado 2. la tercera y la quinta, pero para mi ya es gratificante haberlo intentado.

    felicitar al company EnricT, por haber encontrado trabajo, eso si es una buena noticia, muchas otras
    cosas son tonterias, por cierto yo trabajo en el poligo EL PLA.

    pd. PIRAKS y demas compañeros aunque pasais mal trangul por la feina, no desespereis.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.