SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2014

  • Bon dia!!!

    Impressionant formació nuvolosa que es veia des de La Sagrera - Bcn mirant al mar :silly: , aquest matí al voltant de les 7:30h... a part feia una fresqueta molt bona, qui diria estem en ple mes de juliol....pero veurem la setmana que be... :whistle: :S

    Apa bon seguiment!!


    20140709_072708.jpg

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 19.2ºc todo un lujo, mínima 18.7ºc, 97% humedad, 1014 hpa, dirección del viento tramontana muy floja 3 km/h y el cielo completamente nublado e incluso alrededor de las 6.30 horas ha llovido un buen chaparrón 2.5 litros, esperemos que no decaiga la fiesta :P :P . buen seguimiento.
    PD- Mientras escribo vuelve a llover.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 23,0ºC con 49% de humedad, viento del N a 6 km/h y 1014,0 Hpa con 515 W/m2. ;)

  • Bon dia.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 19,8º i 65% d'humitat. Cel que es va ennuvolant amb una bona massa de núvols baixos i desenvolupats que venen del Maresme i Vallès Oriental. Ja està descarregant en aquestes zones. Us adjunto una imatge d'aquests núvols que van progressant. De fet mentre estic escrivint ja s'ha anat el sol. Mínima un dia més força inferior a l'habitual per les dates amb 17,5º a peu de plaça i 18,6º a l'observatori més elevat.
    Els ruixats aniran guanyant extensió per bona part de les comarques barcelonines i gironines no afectades per tramuntana. A darreres hores igual afecten el nord de la Costa Daurada.

    Encara tenim ben bé quatre o cinc dies més de temperatures poc elevades. Ja veure a partir de dimarts de la setmana vinent.

    scs.jpg

    I ja sabeu, si teniu por als trons, sempre podeu cantar aquesta cançó:

    Contenido externo www.youtube.com
    El contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.
    Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Ahora ya ha parado de llover de momento en Calella de P., estoy en casa y veo la webcam que está muy negro, pero por el radar no marca nada. La temperatura es de 20.7ºc y la dirección del viento tramontana floja 6 km/h.

    camera_2014-07-09.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Molta negror es veu des de St. Adrià de B cap al Maresme, i quin color mes verd que te l'aigua, no?


    IMG_20140709_115828.jpg

    Aqui us deixo una panoràmica de 360º des de el port del Forum a St. Adrià, el centre de la imatge seria l'oest.


    PANO_20140709_115540.jpg