Bona tarda! Una vegada que sembla que precipitarà amb ganes al prepinineu i no tindrem prou fred...vaja!Oh!! ![]()
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013
-
-
Bon dia, si mirem el fred que farà durant els proxims dies, que a la fi es que tots mes mirem, sembla que la situaciò per mitjans de setmana torna a estar força variable entre models, que tindrem baixada de temperatures segur, però ja gfs i europeu donen divergencies amb intensitat, ultimament aquest ultim es mes generos però tambè fallon, de moment per això una gran invasiò d'aire fred tambè es veu, els anticiclos i la zonal estan ben ferms i sembla que per ara nomès episodis aïllats de fred es el que tindrem. Grrr. i ja portem mig hivern!!!
Sal.lutacions a tothom!!!
-
Deixo dades del Parc Central del districte de Nou Barris (Barcelona):
Temp. actual: 10,6ºC
Humitat: 51%
Pressió: 1004 hPa
Temp. màxima: 10,6ºC a les 14.01h
Temp. mínima: 6,1ºC a les 7:53hCel ennuvolat amb un ambient plenament hivernal i una pressió que comença a tirar cap avall.
-
-
Sembla que per la setmana que ve eruopeu va millor que gfs, aixi i tot no es veu cap fredorada important, nomes conats aillats de fred, la zonal massa arraigada i no es veu posibilitat de pasatanaga maca!!
I ja portem mig hivern!!!!
-
A Londres, diumenge -5 a 850hPa i -22 a 500 hPa. Geopotencials baixos. Cota 0!
-
Bon dia a tothom. Aquesta passada matinada hem tingut ball de temperatures per aquí Vic en funció de si estava núvol o ras. La mínima es va assolir a 2/4 de 2 amb-2º , moment a partir del qual s´ha ennovulat el cel.Ara tenim 9ºi elcel mig enterenyinat. A veure que ens depara el finde pel que fa precipitacions.
-
-
Bon dia, cel ben tapat i 0,4 mm recollits d'aquest matí, mínima de 8,3ºC
11,2ºC
69%
1003,3 hpa.
Calma
0,4 mm
195 w/m2
1,2 uv
8/8 -
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 1º, ara tenim 10,3º, cel força novol ( nuvols alts ) i vent fluix del SW.
Cap de setmana interesant, estem a l'espera.
-
Hola meteo-colegas.
Hoy en BCN hace un día invernal. La temperatura en mi zona (esquerra-eixample) está en 11.2º y creo que es uno de los días mas fríos a estas horas de lo que llevamos de invierno.
En cuanto a este fin de semana, como estáis mas o menos apuntando las precipitaciones serán importantes en cuanto a extensión y muy posiblemente nada espectaculares, es decir nos podemos quedar con una regada general de 20/30 l. que no está nada mal.
Luego los días claves pueden ser 22/23/24 donde está por ver que intensidad de frío nos va a desplazar de centro europa la B que nos pasa el fin de semana y si habrá precipitación para tengamos nieve en cotas bajas o muy bajas. Hay modelos que así lo reflejan pero ante tanta dispersión lo deberemos ver a medida que nos vayamos acercando a esos días.
Personalmente pienso que los dñias 22/23 y 24 tendremos algunas oportunidades de sorpresas.
Buen seguimiento
-
-
avui al final fins i tot al migdia temperatura molt suau/freda
avui si que es un dia fred d'hivern

quines ganes de l'espectacle de demà :woohoo:
-
CICLOGÈNESIS EXPLOSIVA!..així han titllat la pertorbació a LA TV4!
M,agradaria que en loriuesvida o l,afred en poguesin fer cinq cèntims sobre aquesta teoria si es o no es ciclogènesis!
Be!..també els demés companys..please.
-
viernesssssssss-588x400.jpg
-
-
Sembla que per la setmana que ve eruopeu va millor que gfs, aixi i tot no es veu cap fredorada important, nomes conats aillats de fred, la zonal massa arraigada i no es veu posibilitat de pasatanaga maca!!
I ja portem mig hivern!!!!
Ostia, que grande eres!!!! ya sabes lo que va a pasar la semana que viene. Por favor que lo contraten en TV3 JEJE
QUE GRANDE!!!!!!!!!!!!!!!
-
CICLOGÈNESIS EXPLOSIVA!..així han titllat la pertorbació a LA TV4!
M,agradaria que en loriuesvida o l,afred en poguesin fer cinq cèntims sobre aquesta teoria si es o no es ciclogènesis!
Be!..també els demés companys..please.
Per mí si que és una Ciclogenesis per què:
Ciclogenesis explosiva és una perturbació que s'aprofundeix més de 21hpa en 24hores en la nostra latitud, per exemple, aquest vespre estarem el voltant dels 1002hpa i demà el vespre podem tenir 980hpa més o menys.
També el nucli de la perturbació és menys fred que el que l'envolta, per exemple si el nucli és a castella a 500hpa té -25ºi a l'Arago o Galícia a 500hpa -27º podriem dir que té una mica de semblança amb perturbacions subtropicals.
-
Diagrama per Barcelona, el dia 23 :woohoo:
[Imagen bloqueada: https://fotos.subefotos.com/bd17db5bb2fd0ce12f5d1ccf6445f880o.jpg]
-
-
trobo a faltar el nostre amíc marcos amores,
algú sap si ha deixat algun missatge en aquest forum? ho potser es un de nosaltres infiltrat amb un altre nom d'usuari? :whistle:a horta tením una temperatura de 11,9º i 66% d'humitat la pressió va baixant mica en mica ara 1003,4hpa, vent en calma.
-
Hola, molt bona tarda!
Per aquest cap de setmana tenim un fenòmen no gaire comú, disfrutem-lo.
Per la setmana que ve a http://www.meteopt.com per Gavà ens donen cota 0 i precipitació minsa per a 200 metres de cota, algo es algo. Esperarem a veure properes sortides.
I aquesta imatge me l'ha passat una amiga que hi viu a Liverpool i que avui s'han llevat així. Quina enveja!
liverpool.jpgDades de Gavà (Baix Llobregat) 8msnm:
- Temp. actual: 10.9ºC
- Temp. mínima: 7.3ºC
- Temp. màxima: 11.0ºC
- Humitat: 75%
- Pressió: 1003.3hPa
- Vent act.: 3.7km/h
- Direcció vent: SW
- Pluja (dia, mes, any): 0.2mm/ 2.4mm/ 2.4mm
- Estat del cel: EnterenyinatBon seguiment companys!!
-
Diagrama per Barcelona, el dia 23 :woohoo:
[Imagen bloqueada: https://fotos.subefotos.com/bd17db5bb2fd0ce12f5d1ccf6445f880o.jpg]
Ouyeah!
-
-
trobo a faltar el nostre amíc marcos amores,
algú sap si ha deixat algun missatge en aquest forum? ho potser es un de nosaltres infiltrat amb un altre nom d'usuari? :whistle:a horta tením una temperatura de 11,9º i 66% d'humitat la pressió va baixant mica en mica ara 1003,4hpa, vent en calma.
Potser loriuesvida..jejej et sona? :whistle:
Ho va comentar un moixonet..
-
o tenim fred o tenim precipitació, les dues cosesjuntes en aquest país son molt dificils de veure..(fora del Pirineu)....així que em conformaré aquesta vegada amb una regada d'aigua a 1.400m.... B)
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!