Bona nit des del carrer major de dalt de sant celoni ara mateix estem a 12 graus 64% d humitat i 1014 mb
Enviado desde mi ST21i mediante Tapatalk
Bona nit des del carrer major de dalt de sant celoni ara mateix estem a 12 graus 64% d humitat i 1014 mb
Enviado desde mi ST21i mediante Tapatalk
Hola! Bona nit des de Portugalete.
Dia variable, fresquet i sense pluja per Euskadi.
Em comuniquen que a Blanes (interior, a prop del santuari del vilar) han caigut 14 litres la passada nit. Una regada amb més cara i ulls que no pas els dies que vaig estar per allà. Ha anat molt bè. Ara a esperar si tornen a regar de cara dimarts i dimecres que sembla que tindran números per veure ploure per Blanes.
Us deixo aquest estudi dels núvols del pintor flamenc Simon Alexandre-Clément Denis que, curiosament, tot passejant aquesta passada tarda, he vist unes nuvolades semblants a les d'aquesta pintura que es titula "estudi dels núvols amb posta de sol, a prop de Roma"1786-1801. Llàstima que m'he deixat la càmera fotogràfica a casa. Magnifica pintura
Study_of_Clouds_with_a_Sunset_near_Rome_oil_painting_on_paper_by_Simon_Alexandre-Clment_Denis_1786-1801_Getty_Museum.jpg
Bon seguiment
Hola bona nit familia.
Avui a Badalona hem tingut una maxima de 22,8ºC.
Salutacions.
Joan.
Bona nit!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 13,7ºC
Humitat: 74%
Vent: Fluix, NNO (4Km/h)
Punt de rosada: 9,1ºC
Pressió: 1014 hPa.
Precipitació des de les 00h: 6mm.
Bon seguiment i fins demà!
Un altre dia assolellat, amb mín de 10,2C i màx de 20,6C ... un abril sec i càlid per aquests rodals, i ja portem uns quants mesos seguits de precipitació per sota de la mitjana, i temperatures per sobre de la mitjana. I Dijous encetem maig, cada cop queda menys per a que puguem tindre un període plujós generós a tot el territori. Terrible la sequera que pateixen al sud i centre del País Valencià!
Tinc la sensació que enguany el mosquit tigre se'ns menjarà de viu en viu! ![]()
Ara mateix, 13,3C i 43% d'humitat
Un altre dia assolellat, amb mín de 10,2C i màx de 20,6C ... un abril sec i càlid per aquests rodals, i ja portem uns quants mesos seguits de precipitació per sota de la mitjana, i temperatures per sobre de la mitjana. I Dijous encetem maig, cada cop queda menys per a que puguem tindre un període plujós generós a tot el territori. Terrible la sequera que pateixen al sud i centre del País Valencià!
Tinc la sensació que enguany el mosquit tigre se'ns menjarà de viu en viu!Ara mateix, 13,3C i 43% d'humitat
Hola company,dons jo crec que si plou menys,dons tindrem menys mosquit trigre,ja que no tindra prou aigua per reproduirse,ja veurem.
salutacions.
Bon dia!! A Sant Cugat cel mig enterinyat de nuvols baixos 4/8, vent encalmat o molt fluix i 12 graus segons el cotxe!!
A veure com es presenta aquest pont, que m'agradaria pujar al pirineu!! Bon dilluns i bon seguiment!!
Enviado desde mi ST25i usando Tapatalk 2
Bon dia a tothom!
Temperatura actual +9'6°C
Cel parcialment tapat.
A veure que ens depararà aquesta setmana. No te pinta de ser gaire avorrida...
Bon seguiment!
Bon dia des del carrer Major de Dalt de Sant Celoni ara mateix estem a 8,1 graus 90% d humitat i 1013 mb que tingueu un bon dilluns!
Enviado desde mi ST21i mediante Tapatalk
Meteoboig:
Hola company,dons jo crec que si plou menys,dons tindrem menys mosquit trigre,ja que no tindra prou aigua per reproduirse,ja veurem.
salutacions
----------------------------
Plogui o no plogui jo ja estic notant des de mitjans de Març la seva desagradable i molesta picada!!!! :angry:
El fred es un regulador natural de plagues, pero com aquest hivern ha estat com ha estat ja ens podem anar preparant. Poca broma!
image_2014-04-28.jpg
Bon seguiment!
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 12º
Humitat 51%
Pressió 1013.2hPa
Bon dia desde Cardedeu
Temperatura actual 11,1ºC
HUmitat 81%
Presió 1011mb
Cel seré
Bon dilluns i bon seguiment!!
Bon dia!
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 9,2ºC
Humitat: 77%
Vent: Fluix, N (6Km/h)
Punt de rosada: 5,4ºC
Pressió: 1014 hPa.
Temperatura mínima: 9,0ºC (6:51h)
Estat del cel: Una mica enteranyinat de núvols alts.
Bon seguiment!
Bon dia,
A la plaça Europa tenim 13'8ºC i el cel 3/8 d'Sc, As, Ac.
que passeu un bon dia
salut
Bon dia.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 13.4º i 76% d'humitat. Cel 6/8 amb cirrus, fractoestrats cúmuls i estratocúmuls. Vent del nord-nord-est de 10 km/h. Mínima 12,5º a peu de plaça i 13,1º a l'observatori. Us adjunto una imatge dels grans cúmuls que es veien a les 7:30 del matí i que han anat avançant de nord-est a sud-est. Ara ja quasi està tapat.
Ruixats les properes tardes cap el nord-est i a partir de dijous, pugna entre l'anticicló de les Açores i les masses fredes escandinaves.
cu28abril2014.jpg
Bon seguiment!
Hola companys des de Campredó.
Ho sentim molt, tot i continuem prenen les dades, un problema tècnic ens ha deixat sense internet i estem esperant a que estigui solucionat.
Continuem treballant, de fet, hem contactat amb ARC (és la biblioteca de recursos educatius més importants i de qualitat del Departament d'educació), on només es pengen els millors treballs de Catalunya per a que qualsevol escola pugui treballar el mateix programa.
Aquí també estem esmentant no només a aquesta pàgina, sino també el recolzament del nostre mestre Alfred Rodríguez Picó.
Quan estigui publicat us ho farem saber.
Salutacions a tots
Bona meteo!!
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 16,0ºC con 56% de humedad, viento del N a 24 km/h y 1012,1 Hpa con 272 W/m2. ![]()
Bon dia.
Avui tenim cel seré amb alguna pinzellada de núvols alts, una temperatura de 9ºC (7ºC de mínima), una pressión de 1012 hPa i bufa vent de mestral entre fluix i moderat, la sensació és de fresca.
Bon seguiment.
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 14.3ºc, mínima 10.3ºc, 86% humedad, 1012 hpa, dirección del viento mestral 11 km/>h y el cielo enteranyinat. Buen seguimiento.
Bon dia desde Castellbell i el Vilar. Les dades meteorològiques d´avui dia 28 d´Abril al matí són
Temperatura mínima: 6,8ºC. Humitat més alta: 80%. Vent més fort d´avui de moment: 11,3 km/h. NNE
Dades del temps actuals a les 9:25 hores
Temperatura: 10,2ºC. Humitat: 69% Punt de rosada: 4,8ºC. Baròmetre: 1015,4 hPa. Pujant lenta
Vent actual: 3,2 km/h. NNE. Cel: Serè. Pluja: 0.0 li/m2
Perdoneu-me la pregunta per poguer posar una fotografia que s´ha de fer si algu es tant amable
d´explicarmo li estare molt agrait. MOLTES GRÀCIES.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!