SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2014

  • Ostres, el mapa relleu no s'ha copiat, cashum dena, be, es pot intuir oest de Catalunya sota la pluja, la resta a esperar, au!!

    Hola Ricard, ya te lo pongo pero es sin relleu :P :P
    composicio_ultima_2014-04-24.png
    Temperatura actual en Calella de P. es de 18.2ºc, máxima 20.8ºc, 86% humedad, 1010 hpa, dirección del viento garbí 11 km/h y el cielo medio nublado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Ja estem com sempre... :angry: :angry:

    Per quan arribi a la costa la perturbació el sol ja s'haurà post i les tempestes es diluiran com un sucre en el aigua...

    4 gotes i marxando... Sniff :unsure:

    Sou de la mateixa opinió?

    Barcelona, barri de Sant Antoni.

  • Bona tarda a tothom, demà precisament aquí ha Collsuspina hi ha la Festa de la Zer, que vol dir molt nens a l'aire lliure des les 9:30 fins 16:30. :unsure:

    Aquest front que ens passarà aquesta nit/matinada, algú s'arrisca a dir sobre quina hora creieu que pot deixar de ploure a la nostra zona?

    Ho tenim tot a punt i no sabem si la reactivació post front ens afectarà i fins quina hora... ensenmbles ens donen possibilitat de pluja fins ben bé al migdia... però l'encert en durada és força relatiu.

    Moltes gràcies a tots i totes!

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,6ºC con 81% de humedad, viento del N a 21 km/h y 1010,5 Hpa ;) , al final lo que venia por el W ha perdido fuelle y el mestral esta entrando mucho antes de lo pronosticado.

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,6ºC con 81% de humedad, viento del N a 21 km/h y 1010,5 Hpa ;) , al final lo que venia por el W ha perdido fuelle y el mestral esta entrando mucho antes de lo pronosticado.

    Si, si... Como ya he comentado hace un momento... :S

    Barcelona, barri de Sant Antoni.

  • Pero xq estais llorando ya si aun ni nos a pasado la pequeña baja?
    Ademas el Ramon lo a dejao muy claro" no os preocupeis si se desinflan al llegar a la costa central pues la reactivacion sera a media-noche ".
    Dejar q todo siga su curso y mañana x la tarde hacemos valoraciones

  • Bona tarda.

    Si haveu llegit les previsions dels companys, la reactivació no es produirà fins ben entrada la nit.

    A punt de tenir el programa 32 penjat, us adjunto una imatge del cel des de plaça Kennedy cap a la part baixa de Barcelona.

    cu24abril2014.jpg

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bona tarda.No és pot veure el video per motius de drets d'autor .

    Enviat des del meu GT-I9505 usant Tapatalk

    LA VALLETA.
    ALT EMPORDÀ.

  • Bona franja de precipitacions escombrant l'oest de Catalunya... Ara una tempesteta maca cap a Pujalt-Cervera-La Panadella

    En properes hores aquest front ha d'anar perdent intensitat fins a desapareixer, tot i que cap a primeres hores del matí, els ruixats agafarien cos cap a la costa central, nord de la Daurada, i sud de la Brava, localment alguna tempesta maca.

    Pel que fa al video, sempre amb els drets d'autor :sick: ara he fet una petita modificació... a veure si així es pot veure ;)

    Això és tot!!

    Bon seguiment!!

  • DAVID SAGRERA i QUIQUE Enhorabona!!!!!! i tb felicitar a l Alfred que wapes les fotos dels llamps a veure si aquesta nit algu en pot fer forçes ;) i pobre vaca lo alucinant es que encara aguantes i no tinguessim una parrillada!!

  • Molt bon programa Alfred, com sempre. A esperar les precipitacions i possibles tempestes d'aquesta matinada i demà matí per la costa central i demés. Per cert, el tema dels follets o "sprites" en anglès, és de lo més interessant. De fet vaig veure un documental a discovery channel si no recordo malament, on es veia aquesta curiositat de llamps que van cap adalt, cap a l'estratosfera. Tema curiós si més no. Si trobo el video que estic buscant us el penjo.

    Dades actuals:

    Tª: 17,8ºC
    Hum: 84%
    Pres: 1012,1 hPa
    Vent: 18,4 km/h NO

    Bon seguiment!

    L'Hospitalet de Llobregat

  • Bona nit !!!! el celatge a BCN ja va donant senyals inequívoques de l'acostament del canvi.Cel caòtic i estrats entrant ràpidament de sud ( no de llevant com acostuma).Això fa pensar que potser aquesta primera linia d'inestabilitat no s'enfortirà gaire en tocar terres costaneres, tret potser d'algun nucli aillat que pot tocar a saber on :dry:. Si toqués BCN ciutat seria més mediàtic, està clar.Però serà loteria. Penso que un altre linia d'inestabilitat es formarà partint de l'interior ( no crec que allà hagi acabat tot encara) , i aquesta ja pot donar més teca a llocs costaners...arribaria ben entrada la nit i podria enllaçar aleshores amb la reactivació fruit de la part postfrontal , amb una bona linia de convergència per la costa central.