SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2014

  • Cel cada cop mes carregat a miami platja. No trigara a començar a precipitar! Us deixo un parell de fotos.
    CC18ECB6-3FE9-4FDB-9881-B7BF76212223.JPG

    4AF1BB20-DF8C-43D4-80B6-30D75A288A31.JPG

    Sant feliu de llobregat (baix llobregat)
    barri de les grases.

  • Bona tarda,la temperatura actual 11.8º,portem acumulats 3.8 mm.Aquí adjunto unes taules de precipitació acumlada.La primavera de moment molt seca a la nostra zona.Dades

    Observatori Meteorològic de Roda de Ter. (Barcelona)
    XOM.Estació amb l`indicatiu OS076 del SMC.

  • Bones de nou.

    Aquí de cada vegada hi ha més clarianes, el sol comença a ser més protagonista que no pas els núvols, no ho entenc, no havia de ser aquesta tarda quan els ruixats i les tempestes havien d'anar guanyant terreny i s'havien d'impossar a la major part del territori? Doncs de moment per aquí res de res, i pel que es veu al radar molt poca cosa a tot arreu. Aquí continuem amb els dos miserables litres que han caigut aquesta nit i repeteixo, no sembla que en puguem sumar gaires més.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Muy descafeinado el tema de las tormentas, para las que daban y mirando el radar, poca cosa por ahora. :dry:

    Por el sur-oeste de Andalucía llevan todo el día dale que te pego :angry:

    image_2014-04-20-3.jpg

    image_2014-04-20-4.jpg

    La primera es de la mañana y la segunda de ahora ;)
    I nosaltres amb un pam de nas :angry:
    En fi esperarem el que passa. ;)

    urb. Les faldes del Montseny
    Sant Pere de Vilamajor
    336 msnm

  • Pues sí ;) por Andalucía se han cumplido bastante los modelos, en cambio por aquí en el tema de tormentas han fallado bastante, veremos mañana.

  • Pues sí ;) por Andalucía se han cumplido bastante los modelos, en cambio por aquí en el tema de tormentas han fallado bastante, veremos mañana.


    Seguro que en estos días tendremos la nuestra, yo todavía no doy por perdido el día de hoy ni mucho menos ;)

    urb. Les faldes del Montseny
    Sant Pere de Vilamajor
    336 msnm

  • buenas tardes desde el barri del coll, al pie del turo del carmel, temperatura actual 14,5º y cielo
    con alguna clariana.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona tarda, temperatura de 12,2°C i 11mm caiguts des d'ahir a la nit. Rierols i rieres baixant alegremente tot i la poca pluja caiguda. Com es nota que per aquí l'hivern ha sigut molt plujos i el terreny de seguida es satura. Foto de fa una estona.uploadfromtaptalk1398014396522.jpg
    I una altre de la mateixa zona:
    uploadfromtaptalk1398014509898.jpg
    Bon seguiment!!

    Enviado desde mi XT1032 mediante Tapatalk

    Barcelona i Boltaña (pirineu d'Osca)

  • acordaros de guardarme un poquito, no seais tragones
    imagesCAEP85PZ.jpg

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bones.

    Per aquí continua el solet i la tranquilitat, de moment ni pluja ni tempestes, algunes nuvolades llunyanes i prou, 16ºC de temperatura i 999 hPa de pressió.

    Us deixo una foto de la tempesta de la Conca de Barbera que ha passat a fregar de l'Urgell pel sud, feta des de casa fa 15 minuts.

    DSC03751.JPG

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • se esta volviendo a cargar el cielo en barna. al menos desde mi balcon.

    francisco, mientras siguo el forum, estoy escuchando lo que me has enviado.
    004_2014-04-20.JPG

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona tarda a tothom! nomes 4 litres caiguts a Palautordera la pasada nit,la veritat esperava molt mes en general avui,esta clar que aquest any allo de "abril aguas mil"no s'esta complint itampoc anem sobrats d'aigua portem 126 litres desde el gener,quan l'any pasat en 4 mesos ja portavem 266 litres,esperem que els proxims dies s'animi mes la cosa,perque sembla que tingui por de ploure de veritat!!Salut i bon seguiment!!

  • Bona tarda.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 13,9º i 86% d'humitat. Cel tapat a,b estrats, estratocúmuls i nimbostratus. Plovisqueja lleugerament. Vent de llevant de 8 km/h. Màxima tan sols de 15,1º la més baixa des del 30 de març. Dia fresc, humit i amb un total de moment de 3,4 litres. Temps revoltat però amb menys tempestes de les esperades. Tot i així encara sorgeixen nous nuclis entre el Baix Camp, Baix Ebre i el Baix Cinca. Ara bé, la situació continua essent interessant pels propers dies.

    Avui a Maçanet de la Selva, amb el dinar familiar, hem tingut una jornada més pròpia de novembre, amb fresca, núvols baixos i plugims a partir de migdia, com si fos un "orbayo" asturià. Màxima 14,2º.

    Per si algú li pot interessar, recordo que podeu guanyar quatre entrades pel dissabte vinent per anar a l'Auditori amb la OBC. Veig que ja hi ha "20 gràcies". Les gràcies us les dono a vosaltres. Dijous vinent en el programa 32 trauré el bol amb els paperets i escollirem el nom dels dos guanyadors o guanyadores.

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Las previsiones no parecen haber atinado demasiado :angry: , sobre todo por el área de BCN... :(

    Para mañana la previsión era similar... El resultado de hoy cambia algo la previ de mañana :dry: ?

    La clave para tener buenas tormentas es que haga un buen sol antes... Hoy esta condicion solo se ha cumplido por el sur y de manera muy tenua... Así que las pocas tormentas que se han formado han estado en esta zona y poco destacables. Veremos si mañana tenemos mas condiciones, al tener la bolsa fria en altura mas cerca no hará falta demasiado sol para formar tormentas, aunque si podemos calentar un poco la superficie mejor... mas creceran las nubes ;)

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 16,6ºC con 90% de humedad, viento del SSE a 2 km/h y 1000,8 Hpa, no ha vuelto a llover más desde la pasada noche. ;)