Bon dimecres,
en la primera imatge podeu veure imatge actual del meteosat i veure-ho com la nuvolositat es ben present a les comarques Gironines, nord de les Barcelonines i Pirineu. De fet ara mateix plou en alguns punts de Girona i nord de Barcelona.
En la segona imatge podeu veure un mapa de previió de núvols per a aquesta tarda on es veu com la nuvolositat anirà baixant primer cap a les comarques de Barcelona i més tard afectant les Tarragonines.
I per últim un mapa on intento mostrar les precipitacions que s'esperen per a aquesta tarda. A Barcelona no s'espera pluja tot i que augmentaran els núvols. En canvi a Tarragona, especialment zona de Montsant i Cardós però també en d'altres comarques sí s'espera que hi hagi algunes precipitacions així com també al Pirineu més occidental.
image_2014-03-05.gif
eltiempo_spain-could-201403051500.jpg
PRECIPITACIespecial.GIF