Cortina de calamarça que ha engolitbla serralada de Marina avançant cap el sud del Valles.
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2014 (2a. PART)
-
-
Celatge maco el que es veu a Terrassa, direcció sud
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Cortina de calamarça que ha engolit la serralada de Marina avançant cap el sud del Valles. :whistle:
-
-
M'he deixat la foto
[Imagen bloqueada: https://img.tapatalk.com/d/14/01/20/ube9anas.jpg]Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Els vostres nuclis convectius desde el garraf.
DSC_0029.JPG
-
El mestre a 25tv!
-
-
Per Esclanyà, ens ha sortit el sol, un ratet, i ens ha obsequiat amb aquest halo amb parheli inclòs.
https://yakizu.com/i/1DZrx.jpg
https://yakizu.com/i/Bfoqx.jpg -
M'oblidava, la posta de Sol,el vent apreta per darrera va asserenant. Bon seguiment.
DSC_0031.JPG
-
a punt per petar a sabadell sud,la tenim just a sobre,no crec que trigui ni 5 minuts en començar a descarregar
-
-
Comença a baixar la pluja cap a nosaltres, vista cap el nord des de Premià de Mar. :woohoo:
DSCN40920001.JPG
-
Una altre foto d'aquesta tarda!!
Espero que us agradi.
_MG_2912.jpg
-
El mestre a 25tv!
Como aquí en Calella de P. no se ve este canal, me puedes decir que dice o ha dicho l´Alfred? gracias.
Temmperatura actual 10.7ºc, dirección del viento mestral flojo 3 km/h, 92% humedad y el cielo tapado. Buen seguimiento. -
-
Plovent moderadament a Vic ara mateix per les nuvolades que s'ha format durant la tarda, no tant potents com les del Vallès :ohmy:
-
Hola bona tarda familia.
Ara estaba baixant de Terrassa i a la alçada de Cerdanyola m'ha caigut un bon ruixat amb molta intensitat de calamarsa o calabruix,ara a Badalona fa un ruixadet deixo foto actual de Badalona.
P1190950.JPGBon seguiment i bona sort.
Joan. -
Resum de les pluges, calamarsades i nevades d'ahir 18 de gener a Catalunya, amb imatges de radar i satèl·lits a:
https://www.codinameteor.blogspot.com.es/2014/01/pluges…ntanyes-de.htmlSalut i bona meteo!
-
-
Como aquí en Calella de P. no se ve este canal, me puedes decir que dice o ha dicho l´Alfred? gracias.
Temmperatura actual 10.7ºc, dirección del viento mestral flojo 3 km/h, 92% humedad y el cielo tapado. Buen seguimiento.Tramontana, proba qui...https://www.25televisio.com/
-
Como aquí en Calella de P. no se ve este canal, me puedes decir que dice o ha dicho l´Alfred? gracias.
Temmperatura actual 10.7ºc, dirección del viento mestral flojo 3 km/h, 92% humedad y el cielo tapado. Buen seguimiento.francisco, no lo he visto, pero se que este canal 25tv los fines de semana por la noche pone pelis subiditas de tono :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
-
Plou intensament a Premià de Mar amb calamarsa petita i un Rain rate de 95mm/h :ohmy:

-
-
Comparació pronòstic / realitat. Força bé. Un altre dia per poder estar ben content en aquest sentit,
Aquestatarda-vespre1_2014-01-19.jpg
radar-1.png
A gaudir-ne!
-
ja torna a ploure a sant celoni ja portem 1mm
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!