FELICIDADES FRANCISCO, ahí va este pastel virtual :woohoo: :woohoo:
13392_570x425.jpeg
FELICIDADES FRANCISCO, ahí va este pastel virtual :woohoo: :woohoo:
13392_570x425.jpeg
Bon dia a tots
FELICITATS TRAMONTANA!!!!!!!!!!! :woohoo: :woohoo:
Tenim ara mateix 14ºC,un 53% d'humitat,vent molt fluix de llevant,quasi encalmat,cel seré,cap a l'horitzó sud es divisar ben bé els cumulonimbus que hi ha a sobre del mar.Una foto dels camps recoent llaurats,alguns ja els comencen a sembrar,molt bon segiment.
PA130005.JPG
Bon dia companys/as.
Avui a Badalona hem tingut una minima de 12,7ºC.
Dons sembla que la situacio esta força indefinida,tindrem que esperar a noves actualitzacions per anar veient els canvis que podrem tindre els proxims dies.
De moment tot fa pensar que estarem dominats per altes presions amb flucsos de vents del component sud-oest i sud,per tant tindrem unes temperatures elevadetes per l'epoca i de moment sense veure unes pluges generals i abundants que es el que ens agradaria a tots i convindria al terreny, ja que estem en molts llocs amb sequera,desde el mes de juny que a molt punts del pais no plou com tindria que ploure,segons mitjanes esclar.
Tindrem que tindre paciencia pero la paciencia tambe s'esgota i acabes enprenyant,encara que enprenyante no aconsegeixes res perque la natura sempre fara el que voldra,aixxxxxxx
Salutacions.
Joan.
Bon dia a tots
FELICITATS TRAMONTANA!!!!!!!!!!! :woohoo: :woohoo:
Tenim ara mateix 14ºC,un 53% d'humitat,vent molt fluix de llevant,quasi encalmat,cel seré,cap a l'horitzó sud es divisar ben bé els cumulonimbus que hi ha a sobre del mar.Una foto dels camps recoent llaurats,alguns ja els comencen a sembrar,molt bon segiment.
PA130005.JPG
Crec que s,anomena sembrar en advent!
![]()
Felicitats, TRAMONTANA!!!!! Disfruta del teu dia!!! :woohoo: :woohoo:
20.2 i 57% d'humitat amb 1012.2 de pressió.
Moltes felicitats Tramontana desde França, que gaudeixis del dia!!!
Per aquí dia fantàstic de tardeor!
T: 16,7º Min: 9,7º
H: 70%
P: 1023,4 hpa
Notable pujada de la mínima i, tot i alguns núvols dia radiant i agradable a migdia. Els propers dies estem en una situació poc definida, a veure si dona un tomb cap algún cantó tot plegat.
Passeu tots molt bon diumenge!!!!!
Bon dia i felicitats (no meterològiques, llastima) Tramontana.
Mirant mapes persisteix el pessimisme, aquesta situació de borrasques migatlàntiques serà difícil de canviar. Em segueix sobtant la posició alta del cinturó d'altes pressions tropicals i la sella filla la dorsal africana, és un fet molt mantingut els darrers anys, probablement en relació al canvi climàtic, sigui quina sigui la seva causa, no deixant passar les borrasques atlàntiques a la Península. S'estableix un mecanisme de potenciació d'ambdós, la B fa pujar la massa càlida africana que fa de bloqueig a la pròpia B, un feedback o retroalimentació positiva. De fet ens plantem a mitjans de l'última setmana d'octubre amb un temps de setembre(mapes en ma). Els mapes de Tº assenyalen molt bé la zonalitat tèrmica hivern-estiu just a 50ºN (Londres)de fet al nord d'europa i Amèrica fa pinta de tardor freda.
gfs-0-168_2013-10-13.png
ECM1-168.gif
ECM0-168.gif
I cap a finals de la propera setmana,arrancaran altre cop els ÀBREGOS/LLOVEDORES..i nosaltres amb molta humitat i (caloreta)..SW.
Enfi.
2013101918_europ_prsprc.png
JAJAJ..Aquest mapa no delimita els paisos.. :silly:
JAJAJ..Aquest mapa no delimita els paisos.. :silly:
DAVIDS, ES QUE JA SOMOS INDEPENDIENTES.
![]()
BUENOS DÍAS DESDE CALELLA DE P., TEMPERATURA ACTUAL 14.6ºC, MÍNIMA 12.5ºC, 92% HUMEDAD, 1018 HPA, DIRECCIÓN DEL VIENTO MESTRAL FLOJO 6 KM/H Y EL CIELO COMPLETAMENTE DESPEJADO. HOY ES MI CUMPLEAÑOS HAGO 61 AÑITOS
![]()
. BUEN SEGUIMIENTO.
Moltes [color=#0000ff]FELICITATS[color=#000000]que pasis un feliç dia rodejat de tota la teva familia i nosaltres estem al teu costat desde el forum, una abrasada company i que cumpleixis molts mes. :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: [/color][/color]
No esta gens malament el pepino que tenim moltes milles mar endins. I amb força aparell electric. S'ha format on es preveia que es formes la linia d'inestabilitat mes potent que aquest mati us dibuixava en un mapa.
Aqui teniu la imatge actual del radar i llamps
composicio_ultima_2013-10-13.png
mapa_llamps_avui_2013-10-13.png
Es cert!
Les zones amb llamps sont cap alemania mes o menys i EL MAR BALEAR PITIUSES APROX.
image_b_eu1.png
Bon dia avui la minima ha estat un pel mes alta que ahir amb 10.4 i sembla que la maxima tambe sera mes alta que ahir amb 19.6, estat del cel mes clarianes que nuvols amb algun cumulet cap a Martorell.
El propers dies com anem dient pujada maca de temperaturas amb un ambient majoritariament asolellat.
anirem seguin la situacio.
Gracies.
Albert.
![]()
Tremendooooooooooo :blink:
Tífo Nari - Categoria 2 -
Ratxes de vent sostingut: 165km/h
Es dirigeix a Vietnam on com a molt tard demà tocará terra
[Imagen bloqueada: https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1380232_677286802296178_1078620464_n.jpg]
P.D. Felicitats Tramuntana!!! que vagi molt b B)
Aquest es el actual estat del sol.
regions_oct12.jpg
tot sembla indicar que en els propers anys el sol entrara en hivernacio.
Gracies.
Albert. :ohmy: :ohmy:
Doncs el pepino que comenta elpito aqui el teniu fotografiat!
Soc bastant dolent per recordar els noms dels nuvols pero sembla un cumulonimbus pileus (els de barretina)
[Imagen bloqueada: https://img.tapatalk.com/d/13/10/13/ybusatah.jpg]
[Imagen bloqueada: https://img.tapatalk.com/d/13/10/13/qunypy5e.jpg]
Estan fetes des de Castelldefels ![]()
bon seguiment!
Bon dia desde L'Hospitalet, mínima avui de 14,9ºC, temperatures que poc a poc es van enfilant, sobretot les màximes.
Ara tenim cel serè amb 21,2ºC, 64%, 1019,0 hpa, 5 km/h NE, 0,0 mm, 260 w/m2, 4,4 uv.
Mostrar másOctubre 2008: de calors a freds rècords. El dia 13 la màxima a Barcelona va ser de 25º i el dia 30 la mínima a plaça Molina va ser de 4,7º. Va nevar al Tibidabo...mai hi ha dos anys iguals però no deixen de ser curiosos els mapes adjunts: un és l'antagonista de l'altre. Temperatures a 850 hPa.
12 d'octubre de 2008:
12oct2008.gif
30 d'octubre de 2008:
30oct2008.gif
I per acabar...sabeu què és això? la resposta al vespre, tot i que segur que donareu la explicació abans, com sempre...
bolashielo1.jpg
bolashielo3.jpg
Bon seguiment!
Diria que son boles de neu o gel que es fan amb el moviment de les onades del mar o llac.
Bon dia! Matinada freda 3,6º, ara un sol que escalfa, pero ambient agradable. A veure si no tornem a passar calor ![]()
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!