FELICITATS D TOT COR A TOTS ELS INTEGRANTS I COLABORADORS DE LA REVISTA "EL RACÓ DE LA METEO".
Gràcies, ja q amb la vostra aportació, un pot sapiguer més d'aquest món q tant ens apassiona! !!!!....només queda dir FELICITATS I GRÀCIES. ![]()
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - SETEMBRE 2013
-
-
Bon dia.
Faig un petit incís al seguiment per felicitar a a Alan Alguacil, Arnau Vilatuba, Gabriel Arnau, Jose Manuel Pérez, Raul Gomariz, David Fluixà, Juan Sebastián Llanos, Marc Rosiñol i tots els que haveu fet possible aquesta revista (perdó si em deixo algun nom). Me l'estic mirant detingudament i tan sols puc felicitar-vos.
Moltes gràcies per disposar d'una eina més que apropa la meteo a tothom. No cal dir que podeu utilitzar les imatges que penjo i quan vulgueu quedem i fem una entrevista.
Repeteixo: Felicitats!
Moltes gracies per les felicitacions, Ens fa moltisima ilusio a tot lequip meteosearch y tot el equip que em pogut fer aquesta revista que tant a tu un mestre de cap a peus de la meteo y tots els integrants del forum que us hagi agradat el primer exemplar, com ve diu en marc cun tinguis temps lliure et fem una entrevista entantadisims

-
Jo només puc dir que fa uns anys hi havia molt poca gent amb qui parlar de meteo. Erets un boig per tothom. Ara no només pots parlar amb bojos com tú que no et miren raro sinó que ho pots fer amb gent experta, amb professionals i amb aficionts, amb joves que despunten avui i que de ben segur d'aquí uns anys seran algú molt gran dins el mundillo. Me n'alegro moltíssim de com va evolucionant aquest mundillo meteo!!
I això ho dic per que és gràcies a projectes com aquesta revista, a moltes hores invertides a canvi de res, només a canvi de veure com altres et llegeixen i comparteixen afició amb tú....
Moltes felicitats a tots els qui heu fet possible aquesta nova revista meteo!!
-
-
Bon mitgdia companys!
TEMPS SEC ASOLEIAT I CÀLID!..INCLÚS AMB ALTOCÚMULS LENTICULARS..jajaj
Ara 25ºC i pujarà està tocat de mestral/ponent..
La pluja està LLUNY D,AQUI..DSCF9060.JPG
DSCF9061.JPG
Ja no m,enracordaba dels LENTICULARS..AAIIG!
-
Bones!!
Primer de tot, moltes felicitats per la revista "EL RACÓ DE LA METEO", quina feinadaaaaaa, i està molt bé.
Per aquí fa una bona estona que ha començat a ploure, de manera feble.
De moment el cel és estratificat, no aparenta que hi pugui haver-hi tempestes. Suposo anirà plovent d'anar fent al llarg de la tarda. -
Aquesta tarda sembla que podem tenir tempestes de les bones !!!!!!
a gaudir

-
-
Aquesta tarda sembla que podem tenir tempestes de les bones !!!!!!
a gaudir

A ont?
Pequè tal com veig el CEL ara mateix aquì i per moltes hores..no plourà pas.
Ara a l,hospitalet..doncs..no ho se francament.
No esparva aquest tipús de temps avui...m,ha sorprès i molt! :ohmy: -
Upsss,,sortim molt guapos tots a la revista..Què aportàr mès de el que s'està dient..Tot un luxe tenìr a gent com vosaltres que fà possible que cada dìa la gent s'enganxi mès a la meteo..Dir que el contingut de la entrevista nostre és la que ès amb pels i senyals sense modificàr rès i no com fan en altres llocs que manipulen informaciò..MOLTES FELICITATS.
Nosaltres continuem creixent i preparant la caça d'aquesta tarda on anirem a zones costeres i de montanya per cubrìr mès terreny...VINGA QUE AIXO S'APROPA.
Tota la informaciò de Lameteodelbaixllobregat al nostre facebook( de moment) la meteo del baix -
Cumuls que comencen a treure el nas, a veure si ja s'anima! Amb 27,2 grausi un 39% d'humitat, la pressio ha baixat un pel 1018 hpa.vent del sud a 10kmh
F807A3BB-4BDB-43D7-A12E-A1ECBEA16347.JPG -
-
De moment, del matí no ha anat del tot malament la previ però finalment el vent ha assecat més del previst l'ambient al sector de la Costa Central i les precipitacions no han estat capaces de reproduir-se en aquest sector. Per la resta de zones on ja preveia que hi podria ploure de matí, la cosa va com estava prevista.
La tarda manté la mateixa previ que us posava al matí. Concretar que a Barcelona tindrem tempesta amb gairebé total seguretat i que possiblement ens arribi avançada la tarda i també vespre. Pot ser bastant forta.
Cap al litoral de Tarragona es formarà molt probablement un nucli tempestuós a la tarda que podrà ser molt potent. Entre el Baix Camp-Tarragonès-Baix Penedès molt probablement.
El radar està ara mateix així:
composicio_ultima_2013-09-10.png
-
Bona nit. Ara mateix 20'9ºC 83% 1021'2hPa vent del SSEa 5km/h
Mínima de 17'6ºC i màxima de 23'8ºCBon dia,benvingut a la familia

-
Bona tarda !!!
Ningú diria que aquesta tarda podriem tenir "sarao"....
Cel variable amb núvols diversos... però fa sol !
Temp. actual : 27,7ºC
Humitat : 50%
Pressió : 1018,6 hPaBon seguiment !!!
Salutacions
Daph
-
-
Hola a tothom!
Fa temps que us llegeixo però no he escrit mai res i avui m'he decidit!
A veure com es presenta la tarda/vespre/nit. A gaudir de la natura!
una salutació a tots que sou uns cracks! -
Mostrar más
De moment, del matí no ha anat del tot malament la previ però finalment el vent ha assecat més del previst l'ambient al sector de la Costa Central i les precipitacions no han estat capaces de reproduir-se en aquest sector. Per la resta de zones on ja preveia que hi podria ploure de matí, la cosa va com estava prevista.
La tarda manté la mateixa previ que us posava al matí. Concretar que a Barcelona tindrem tempesta amb gairebé total seguretat i que possiblement ens arribi avançada la tarda i també vespre. Pot ser bastant forta.
Cap al litoral de Tarragona es formarà molt probablement un nucli tempestuós a la tarda que podrà ser molt potent. Entre el Baix Camp-Tarragonès-Baix Penedès molt probablement.
El radar està ara mateix així:
composicio_ultima_2013-09-10.png
Massa sec company!..estic fent seguiment insitu de la direcció dels núvols i vent..i malament de veritat..en tot cas..tempestes MAR ENDINS..
Salut ramon
-
Bon dia! Primer que tot felicitar en Marc, encara que arribi tard :dry: ...
I també felicitar als membres de la revista que heu fet, es molt bona, una passada. L'aniré llegint detingudament aquests dies. Felicitats!I ara a esperar les tempestes per aquesta tarda, que poden ser maques.
Bon seguiment!
-
-
Creixement espectacular dels núvols! !!!!!!!!!!! Vaya monstre si esta gestant cap al maresme o en front del maresme (des de Rubí no s' aprecia molt bé on es exactament)
-
Massa sec company!..estic fent seguiment insitu de la direcció dels núvols i vent..i malament de veritat..en tot cas..tempestes MAR ENDINS..
Salut ramon
Quan de vegades menys promet la observació del cel, la tarda dona els millors fruits!! jeje. A veure que acava passant!! Salut David!!
-
Benvingut company, com creix la família! !!!!!!!! Igual q els cúmuls! !!!!!!! :woohoo:
-
-
Bona tarda des de Salardú.
Per aquí dia de cel tapat, boires i pluja, ha començat a les 9 del matí i anat fent, estones pluja moderada, estones feble, ara va plovisquejant i la temperatura no gaire alta, 14ºC, a veure si continuarà tot el dia així, sembla que si.
Bon seguiment.
-
Moltes felicitats per la revista, és magnífica!!
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!