- Post oficial
Bona nit,
Saltant algunes tempestes al sector oriental peninsular per despedir Abril.
Activitat elèctrica d'aquesta tarda-vespre-nit .
e6a5ee78-6489-48d4-8178-76ab0e341d7a.gif
Bon seguiment
A la mitjanit obrim el seguiment de Maig per seguir gaudint de la mèteo a Meteoforum ![]()