Mostrar másHola, bon dia.
Anava a fer un "pantallaso" del que vull dir i veig que ja no tinc el missatge al que feia referència. Suposo que algún administrador me'l ha esborrat.
Meteopineda, has esta tu?...
De totes maneres al fer "Editar" em donava dues opcions: "reportar el post" o "modificar", però en cap cas esborrar-lo.
Grácies igualment.
Salut!!
Hola,
Quan pulses sobre "Editar", t'hauria de sortir això"
Llavors, hauries de triar l'opció "Moure a la paperera". A tu no et surt?