Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 13,6ºC
Humitat: 94%
Vent: Fluix, SSE (5 Km/h)
Punt de rosada: 12,7ºC
Pressió: 1025,4 hPa
Temperatura mínima: 13,1ºC (01:26h)
Estat del cel: Cobert.
Imagen.jpg
Bon seguiment!
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 13,6ºC
Humitat: 94%
Vent: Fluix, SSE (5 Km/h)
Punt de rosada: 12,7ºC
Pressió: 1025,4 hPa
Temperatura mínima: 13,1ºC (01:26h)
Estat del cel: Cobert.
Imagen.jpg
Bon seguiment!
Bon dia desde Gelida
Cel tapat, de moment no plou.
Recollits 2.4 mm. més aquesta matinada, amb un total del mes provisional de 119.6 mm. rècord desde el 2013
Dades actuals:
Temperatura 11.7ºC mínima provisional
Humitat 88%
Pressió 1020. 7hPa
Pluja 2.4 mm.
Vent de 4.3 km/h mitjana darrers 10 mimuts
Bon dijous tingueu
Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel cobert amb boirines, sensació tèrmica de fresca i vent suau de gregal. Les dades actuals són: 14ºC, 94% i 1022hPa. La mínima d'avui ha sigut de 13ºC. La màxima d'ahir va ser de 14ºC. L'episodi d'ahir ens va deixar amb 10,6 litres. Aquesta nit no ha plogut. Avui segurament que una mica més. Veurem. Bon seguiment!
Bon dia
Dades d'ara a Torrelles
Temperatura 13º
Humitat 97%
Pressió 1023.6hPa
Cel tapat , ahir es varen recollir 6.8mm.
I a La Molina
Temperatura 4º, mínima 0.8º
Humitat 99%
Pressió 1026.6hPa
Cel tapat , ahir es varen recollir 21.6mm.
Bon seguiment.
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 13.6°c, mínima 13.4°c, 93% humedad, 1025 hpa, viento en calma y muy nublado, incluso cae un xirimiri muy fino. Buen seguimiento.
Buenos días desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 13,3ºC con 94% de humedad, viento del ESE a 32 km/h y 1022,3 Hpa con 26 W/m2, mínima de 12,7ºC.
¡¡Hoy por fin entramos en primavera!!, esperemos qué las lluvias también se extiendan a más zonas, pero que tengamos días de sol, hacen falta ya (y vengan las primeras tormentas).
Dato curioso del invierno, empezó muy ventoso (Diciembre 2024) y ha acabado sin mestrales apenas (Enero y sobretodo Febrero 2025).
FOTO: De Google.
Campos-de-mariposas-en-Israel-scaled-e1730740971423.jpg
Bon dia desde barna cel nuvol no precipita boira tapant monjuich
tmax 14.1 tmin 13.4 presio 1026 humitat 93% pluja caiguda 7.5mm
vent NE 14.8 KNTS
bon dijous
Bon día!!!!
Borrasca” laurence” nos a dejado 14 L aquí a l’ hospitalet de Llobregat
Total acumulado hasta el día de hoy:165L
Esta mañana nos está comportando roina de precipitación como consecuencia de la altísima humedad y nubes muy bajas por el litoral
Turno mañana de la siguiente “Martinho”⬇️IMG_0685.jpegIMG_0686.png
⬆️Mesoescalar Arome nos dibuja esta acumulación de precipitaciones para esta jornada del viernes
Después de su paso para este fin de semana, caída de las temperaturas y más precipitaciones irregulares hasta los inicios de la próxima
Vamos modo invierno acabando el mes de marzo ?⬇️Salut!!!!!?
IMG_0680.jpegIMG_0681.jpeg
IMG_0688.pngIMG_0690.pngIMG_0689.png
Situación a seguir , finalizando mes de marzo e inicios de abril
Parece que los tres grandes modelos lo ven así a día de hoy, ambiente invernal y precipitaciones
Fantástico ???
Bon dia a tothom. Avui a Vic ha fet una mínima de 9º i ara , tenim 12,9º. Pel que fa a pluja , ahir , finalment van caure 8,4 litres. en total , aquest any portem 151,6 litres
Bon dia des d'Esclanyà
Minima 12,5°, maxima 13°, cel tapat i vent flu8x del NNE.
2mm fins ara amb, podriem dir, pluja spray.
Ahir, finalment, 8mm.
Bona tarda als Hostalets. Afegim 8 litres a la pluja d'ahir amb una temperatura de 14,3 graus a les 17,24. La humitat es del 92% i tenim una presió de 1021 hpa. El cel continua ennovulat i el vent tranquil. A veure que dona el CAP de setmana. Salutacions.
Bona tarda!,
Pluja tipus "spray" durant tot el dia. Ambient humit i atemperat. La temperatura ha estat estable durant tot el dia, només 0,6ºC d'amplitut...
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 13,4ºC
Humitat: 98%
Vent: Fluix, ESE (5 Km/h)
Punt de rosada: 13,1ºC
Pressió: 1023,4 hPa
Temperatura mínima: 13,1ºC (01:26h)
Temperatura màxima: 13,7ºC
Precipitació des de les 00h: 1,7mm
Estat del cel: Cobert. Plovisqueja.
Imagen.jpg
Bon seguiment!
Bona tarda! Cel molt cobert a Esparreguera sector Más d'en Gall de nuvols baixos , vent amb ratxes moderades, visibilitat dolenta 4/10, ambient humit.
Día de molts nuvols pero molt poca pluja, tan sols plugim a Sant Cugat durant el matí i a estones.
Sembla que demá podriem tornar a regar una mica mes .
Mes endavant pinta be tot plegat, esperem que no quedi en res!!
Temperatura 12,2°
Humitat 95%
Precipitació d'ahir 22,9 mm
Bon seguiment!!
Bona nit.
Avui a LLeida hem tingut un dia variable. Estones de cel cobert, majoritàriament al matí i cap al vespre, i estones amb presència de pocs núvols, però amb un tel que deixava el sol gairebé sense efecte. Temperatures amb minimes altes, amb una màxima de 18,3 i una mínima de 10,2.
Arribem a la primavera sense haver arribat cap dia als 20 graus, tot i que tampoc fa fred, ja que portem més d´un més sense cap glaçada.
Diem adéu a un hivern que ha estat molt sec, exceptuant el març que ja és primaveral. Per contra, ha sigut més normal pel que fa a fred, sobretot comparant-lo amb l´any passat, que va ser força atípic. Tres períodes de fred. El primer passat Nadal, res de l´altre món però amb els precedents de l´hivern anterior, es van assolir les mínimes més baixes del 2.024. El segon durant la setmana dels barbuts, amb mínimes entre -5 i -7 durant una setmana. Finalment, el darrer episodi fred al començament de febrer amb mínimes de -3 i -4. Poca boira.
Bona nit a tothom
Jornada marcada per una gran humitat a l'ambient, de fet, la HR no ha baixat del 92% en tot el dia.
La màxima ha estat de 14,5ºC a les 14:08h i la mínima de 12,9ºC a les 0:09h. És a dir, gairebé tot el dia hem estat a una temperatura molt similar.
Ara tenim:
T: 14,3ºC HR: 92% DP: 13ºC PA: 1019 hpa
I demà sant torne'm'hi. Torna la pluja i sembla que pot ser de nou abundant. Veurem!!!
Salut i bon seguiment
Bona nit,
Un altre jornada de cels coberts amb nuvolositat abundant i ambient molt humit, especialment en sectors de costa i pre-litoral.
Imatge satelital HD amb IR+canal visible 15:30h, podem veure les temperatures de la nuvolositat, segons el seu desenvolupament..
A Catalunya nuvolositat molt baixa , tal com veiem en els valors freds de l'escala adjunta.
xx_sat-en-338-2-zz_2025_03_20_14_30_928_1515.png
Avui el joc de les precipitacions dels 2000 metres en avall, tal com podem veure en el tall vertical de les humitats en un punt del NE aquest migdia. AROME
Mes dificultat pels radars per detectar la precipitació.
coupearome_432_656_432_656_1_1_1000_250.png
Acumulacions en les darreres 12 hores, en forma de pluja spray que va sumant litres, de matinada també s'han produit precipitacions i que s'han de sumar en els del mapa adjunt.. els màxims NE i extrem sud..
Probablement els pluviometres manuals han mesurat mes precipitació real, respecte les automàtiques..
xx_obs-en-338-2-zz_2025_03_20_18_00_928_71.png
Bon seguiment
Bona nit.
Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
T. màx. 13.2 a les 14:43
T. mín. 11.9 a les 00:19
T. actual 13.1, humitat 97%, precipitació 2.8mm
L'amplitud tèrmica ha estat molt reduïda, poc més d'un grau, i ha seguit plovent una mica, sembla que anem cap a un rècord, ja s'ha enregistrat quasi 170mm aquest mes. Tinc la impressió que la sequera ja és història, els aqüífers s'hauran pogut refer.
Bona nit !
Dades actuals
Tempe: 14,7º C., 91% hr., 1015,9 hPa., vent de l'EST a 14 km/h., cel cobert.
Dades extremes
Tempe màxima: 14,9º C a les 17.09 h., Tempe mínima: 13,7º C a les 00.00 h., Humitat màxima: 94% a les 12.21 h., Humitat mínima: 88% a les 03.51 h., Precipitació: 0,2 mm., Ràfega màxima de vent: 35 km/h. de l'EST a les 22.02 h.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!