• Bona tarda, companys,

Ei doncs som-hi, per mi endavant amb la proposta de Llagostera. Haurem de parlar amb els amfitrions per veure si tenen disponibilitat per rebre'ns.
    I pel tema de mobilitat compteu amb mi pel que convingui.
    Mitjans o finals de gener, com ho veieu?

Vinga, ja se'ns tira al damunt el darrer cap de setmana de concurs. Sembla que tindrem un cap de setmana molt estable i amb predomini de les altes temperatures, però ja sabem que el nostre país és ric amb microclimes i sempre podem tindre algun ingredient climatològic que dificulti el pronòstic. És a dir que es poden donar sorpreses i ja sabem que no es pot dir blat fins que no està tot al sac i ben lligat. Tot obert i ben segur que Meteopineda i en Jordi Roca no em ficaran les coses fàcils.
    A veure què diu la bola de vidre aquest proper cap de setmana...

Bon Nadal, amics!

• Supernaw, fes-els-hi la consulta!,
    Hi he estat amb el Soler a aquella estació.
    I de pas....... t'agrada el ví?, ja trobarem la manera d'estirar-te la llengua a veure com collons ho fas per afinar tant!!!!!
    Salutacions a tothom i bon Nadal!!!!

• Bona Nit companys!

[color=green]La idea de trobar-nos LA GENT DEL FÒRUM, em refereixo als companys actius que postejen, em sembla molt bé! Però no hauríem de pretendre que ens rebin gent que ja no participen al fòrum, no creieu?
    [/color]
    Per tant fem una trobada entre els que mantenim vius aquesta finestra oberta a la Meteo!

[color=red]Pel que fa el tema QUEDADES si us plau parlem-ho en la secció habilitada a tal effecte:

[color=blue]http://quedada%202023[/color]

[color=black]Això es la secció de CONCURS!!!

Bona Nit Família![/color]

• Ostres Jordi!
    L'última jornada sense tu, quina pua!
    Ets un crack.
    Espero que es repeteixi el concurs per gaudir de tots els meus companys del fòrum i de les seves prediccions.
    A veure si Meteopineda dona al tomb a la classificació general, com sempre tot i l'estabilitat encertar era complexa i em sembla que la meva puntuació no serà per tirar coets.

• Bona nit,

Jornada especial de dissabte en la nit de Nadal, amb els resultats provisionals de la ùltima jornada del Concurs fins les 20:00h. Excelents previsions del participants amb molt bones puntuacions fins el moment.
    https://concurs2022.meteoforum.cat/

Inesperada absència del concursant Jordi Roca 3er classificat, que encara tenia opcions de donar la sorpresa i que no té aposta realitzada en la jornada clau del Concurs.

Supernaw respira una mica mes tranquil defensant el seu lideratge.

Diumenge tindrem variacions tèrmiques i de vent, modificant el alça o la baixa les puntuacions.

[color=red]Nota informativa: [color=blue]Degut que dilluns és festiu St Esteve, els resultats definitius i la classificació general, serà mostrada el proper dimarts 27 Desembre. Si tenim qualsevol novetat el respecte us anirem informant .[/color][/color]

Bon Nadal per tota la família del Concurs

• Cita de "jordi roca post=276589 userid=1725"

Ostres!!!!
    M'en vaig oblidar........

Això em va passar a mi fa un parell de setmanes! Quan em vaig donar compte ja eren gairebé les 00:15. Vaig participar sent conscient que estava fora de l'horari i no comptaria per a res, però ho vaig fer per no perdre la pràctica.

Molts ànims Jordi! Són unes dates complicades i és fàcil despistar-se!

Bon Nadal i Bones Festes a tothom! ;)

• Bona Nit!

Un consell pel proper Concurs que està previst per mitjans o finals de gener. Poseu-vos una alarma en el vostre mòvil. Avui en dia amb tantes coses que tenim al cap es fàcil despistar-nos! El mòvil pot ser una eina molt útil en aquest cas!
    Dimarts sabrem qui ha guanyat en aquest concurs TARDOR-HIVERN 2022!

Ànims!

• Bona nit,

Punt i final al Concurs Tardor Hivern, en un cap de setmana marcat per l'absència de pluges i valors molt càlids per les dates, qui ho anava a dir que la darrera jornada tindria valors primaverals.

Tot seguit Otmar, ens dirà com anat les puntuacions de la ùltima jornada i la classificació general definitiva, amb el guanyador del Concurs i el premi que s'emporta, gràcies a la colaboració de la casa [color=blue]Darrera [/color]

Només amb cal felicitar a tots els participants i el nostre tècnic informàtic del Fòrum OTMAR, sense ell seria impossible organitzar aquest fantàstic Concurs.

Crec sincerament que hem gaudit com mai cada cap de setmana, fent les nostres prediccions particulars, a vegades amb acerts o sense, però l'important és la participació.

Ja esperant que el proper Concurs començi ben aviat :dry:

• Molt Bona Nit!

Com diu el company tot lo bó arriba a la seva fí! A falta d'una setmana per finalitzar l'any finalitzem el nostre 2on concurs del 2022! Han sigut setmanes apasionats tot i la monotonía metereològica. Això si hem tingut algunes fredorades a finals de novembre i principis de Desembre d'enguany. Les pluges han estat anecdòtiques per no dir ridícules!

Amb tots aquests metèors ben analitzats setmana rera setmana els 8 concursants actius d'aquest fantàstic concurs han fet la seva previsió personalitzada i hi ha un predictor que ha arribat al capdamunt de la classificació:

Amb [color=purple]1249[/color] Punts totalitzats en els 10 caps de setmana de jugada el Guanyador del [color=green]Concurs Tardor-Hivern 2022[/color] és: Supernaw Class

Enhorabona!!!!! En els propers dies ens posarem en contacte amb tu per fer-te arribar aquest fabulós Premi:

6be68cf229fb519b9a750a104b340ee3

Gentilesa de 39073a2ff8cf9a776f546c1450053706

Aqui podeu consultar la classificació final del concurs: https://concurs2022.meteoforum.cat/

Que tingueu tots un molt bon any nou pel qual ja estem treballant intensament en un nou concurs! Estigueu atents!

Bon Seguiment!

• Bona tarda,

Doncs si, tot s'acaba i després de 10 setmanes el concurs ha arribat a la seva fi. Caps de setmana de mirar la web de meteoclimatic per veure com evolucionaven els diferents paràmetres en les estacions en concurs. A vegades amb alegria i d'altres amb sorpreses veient que la predicció realitzada estava lluny de donar-se. I després venia la publicació de la predicció de tots vosaltres amb la provisional del dissabte vespre, sovint clavant la mateixa predicció, fins i tot a la dècima. Res, una distracció bonica per tot meteo friki.

Meteopineda i en Jordi Roca m'ho han ficat ben difícil i l'atzar ha volgut que finalment hagi guanyat el concurs. Al final la balança es decanta per dècimes i ja sabem que aquí hi entra la sort per damunt del coneixement. De fet, tots els concursants heu demostrat en diferents ocasions un gran encert, us faig una crida a continuar fent prediccions, amb concurs o sense, per aprendre de la rica Meteo que tenim al nostre país.

Acabo, agrair als organitzadors i al nostre tècnic, Otmar, la feina que heu fet. Mil gràcies.

Queda pendent el tema de la trobada. Si voleu es podria obrir un grup de whatsapp dels participants per acabar-ho de definir. Ja direu.

Bones festes i seguiment a sac, l'hivern encara té corda i esperem que ens porti bona meteo.

• Bona nit,

Supernaw gran treball el que fas amb les prediccions i aquí els resultats guanyant el Concurs, felicitats !!

Hem tingut Jornades emocionants i amb moltes sorpreses, que tant ens agraden els amants de la meteo.

Ara ja toca anar preparant el proper Concurs Hivern-Primavera i que el llarg del mes de Gener anirem donant informació al respecte.

Si us encantat el Concurs , teniu una nova oportunitat per posar a prova les vostres prediccions en el pròxim.

Bon any i esperem que 2023 vingui amb moviment meteorològic.