SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2021

  • Bon dia a tothom

    Dades d'ara a Torrelles

    Temperatura 9º
    Humitat 97%
    Pressió 1021.4hPa

    Ahir al vespre va caure un plugim que va deixar 1.8mm .

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,1ºC con 90% de humedad, viento del NE a 2 km/h y 1018,6 Hpa con 21 W/m2, ayer máxima de 12,2ºC, finales de año con temperaturas suaves, pero nada extraordinario, ya ha pasado anteriormente.

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 12,5ºC
    Humitat: 91%
    Vent: Fluix, SO (10Km/h)
    Punt de rosada: 11,1ºC
    Pressió: 1021,7 hPa
    Estat del cel: Cobert.
    Temperatura mínima: 9,8ºC (00:00h)

    Bon i ensopit seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel cobert amb plujims tipus sprai i ambient humit, lleugera calitja, sensació tèrmica de fred i brisa de garbí. Les dades actuals són: 12ºC, 1019hPa i 90% d'humitat. La mínima d'avui ha sigut de 11ºC. La màxima d'ahir va ser de 11ºC. Ahir també va ser un dia bastant rúfol i fred, tot i que les mínimes no van ser inferiors a 9ºC. Salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Buenos días desde Calella de P.,, temperatura actual 11.5ºc y parece que hace mas frio debido a la nubosidad y al 95% de humedad, minima 8.7ºc, 1020 hpa y viento de garbi 6 km/h. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona tarda! Cel ennuvolat a Esparreguera pero amb temperatura i sensació una mica mes suau que dies enrere! Finalment hem acumulat 0'5mm de pluja fruit de la boira ploranera que hem tingut des de ahir al vespre fins aquest matí i respecte als models res a afegir. A veure si demá aconseguim remullar encara que sigui poca cosa perque despres ens toca dorsal africana i ambient suau per uns quants dies. Paciencia, encara queda tot l'hivern per davant pero tampoc m'agradaria que es passes tota la temporada perseguint somnis que mai arriben!
    Temperatura 13,2°
    Humitat 81%
    Pressió 1019 hpa

  • Bon dia des d'Olot

    Ara mateix la temperatura és de +12.2ºC, cel completament seré. La mínima ha estat de +0.1ºC i la màxima de +13.6ºC.

    Salut i Bones Festes a tots.

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 13,4ºC con 84% de humedad, viento del WSW a 3 km/h y 1015,8 Hpa con 105 W/m2.

  • Bona i ventosa tarda!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 14,8ºC
    Humitat: 77%
    Vent: Moderat, NO (25Km/h)
    Punt de rosada: 10,8ºC
    Pressió: 1018,7 hPa
    Estat del cel: Una mica ennuvolat.
    Temperatura mínima: 9,8ºC (00:00h)
    Temperatura màxima: 15,1ºC (14:36h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon vespre a tothom

    Avui màxima de [color=red]13,5[/color]ºC a les 15:53h i mínima de [color=blue]9,5[/color]ºC a les 2:16h. Gairebé segur que la mínima però la farem a darrera hora del dia.

    Ara estem:
    T: 9,8ºC
    HR: 91%
    DP9ºC
    PA: 1017 hpa

    Tota la nit, tot el matí i bona part de la tarda amb boira o núvols baixos i una humitat altíssima, la més baixa ha estat del 87%

    Desgraciadament tots els mapes indiquen que se'ns tirarà a sobre Mr Tomato i que acabaren i iniciarem l'any amb temperatures molt per sobre de la mitjana :unsure: Què hi farem, és el que hi ha, de ben segur que el 2022 ens portarà alguna situació que ens farà gaudir com nens, no patiu!!! ;)

    Entretant, què passeu unes MOLT BONES FESTES!!!!!!!!!!

    Salut i bon seguiment

    Des del barri de Canaletes/Guiera
    Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

    Cerdanyola del Vallès

  • Bona tarda, el resum del dia:

    Màxima: 8,1ºC
    Mínima: 6,4ºC
    Precipitació: 0,0 mm
    Fenòmens: boira i rosada
    Cel: fins a migdia boira espessa, a primera hora de la tarda s'ha aixecat i trencat una mica, però fa una estona s'ha tornat a tapar del tot, actualment tenim 8/8 St
    Visibilitat: dolenta
    Vent: fluix de serè

  • Bona nit.

    Finalment avui hem vist el sol a Lleida. Un sol trist en un ambient tèrbol, però sol en definitiva, fins que abans de la posta els núvols alts l´han esmorteït fins amagar-lo del tot. La temperatura s´ha enfilat fins als 13,0 graus, tot un canvi després de portar deu dies sense passar dels 5,0 graus.

    La mínima ha estat de 2,2 graus.La boira ha estat present fins passada mitjanit. Després ha desaparegut quedant el cel núvol, i la temperatura ha pujat clarament de manera que quan haig anat a treballar, encara ben de nit, amb la caperutxa haig suat de valent i me l´haig tret a mig trajecte, i és que la temperatura era llavors uns cinc graus més alta que els dies anteriors a la mateixa hora.

    Ara el termòmetre marca 9,6 graus i hi ha molta humitat.

  • Bones festes per a tota aquesta gran família del Fòrum del Picó que es manté amb força any rere any. Gràcies a tothom, però sobretot als que es preocupen de mantenir-lo viu.

    Ara estan els models en mode “no coment”. Deixarem passar alguns dies i segur que canviaran a millor, perquè pitjor ja és impossible :lol: :lol:

    Salut i sort ¡¡¡

  • Bona tarda !


    Dades actuals

    Tempe: 11,3º C
    91% hr.
    1018,6 hPa
    vent de NW a 3 km/h.
    cel serè


    Dades extremes

    Tempe màxima: [color=red]14,9º[/color] C a les 16.46 h.
    Tempe mínima: [color=blue]9,7º[/color] C a les 00.08 h.
    Humitat màxima: 94% a les 07.05 h.
    Humitat mínima: 81% a les 16.46 h.
    Ràfega màxima de vent: 18 km/h. de NW a les 02.45 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue