SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2013

  • Xavier. Guissona. ...ho tens q tindre a tocar! !!!!!!!!!!!!

    Aquí res,només les zones mes properes a la comarca de l'Urgell,no acaba de travessar cap a l'est,s'en va tot cap al nord,nordest ,cap a la Noguera i Pallars,i deu nidó amb quina força i quina velocitat!!!!!va mes ràpid que el pròpi forum i per descomptat,a les actualitzacions del radar!!!!

  • Vec que a catalunya estem amb forts contrastos,mentres zones del pirineu i pre-pirineu,els hi sobre aigua,aqui seguim amb SEQUERA!
    NOMÈS PORTEM 337LITRES EN EL QUE PORTEM DE L'ANY!
    L'únic bo de tot plegat,es que almenys en quant a temperatures,no ens podem queixar!
    Màxima de 25ºc I ara a 23ºc!
    Mirant el model CFS(és per a mi el que la encerta més),fins a finals de juliol no es veu la primera onada de calor d'aquest estiu!

  • Ostres quin mal rotllo :sick: :sick: :sick: es confirma que la tempesta es dirigeix cap als rius que s, estan desbordant, ojalà es desfasin, com diu David es deuria decretar avis d, alerta vermella, la part dolenta de la meteorologia

    composicio_ultima-3.png

    [b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

  • [quote='xavier.guissona','SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2013']Mare meva,que ràpid que evoluciona,ja ensuma el nas el monstre,per l'Urgell deu caure a base de be!!!!!
    bona foto company, millor això que 1000 paraules, sembla un arcus veritat?

    Si que ho és,però no ens venia de front( cara oest),sino que desfilava cap el nord.Increible la velocitat que porta,mare meva quand arribi al Pirineu!!!

  • Vec que a catalunya estem amb forts contrastos,mentres zones del pirineu i pre-pirineu,els hi sobre aigua,aqui seguim amb SEQUERA!
    NOMÈS PORTEM 337LITRES EN EL QUE PORTEM DE L'ANY!
    L'únic bo de tot plegat,es que almenys en quant a temperatures,no ens podem queixar!
    Màxima de 25ºc I ara a 23ºc!
    Mirant el model CFS(és per a mi el que la encerta més),fins a finals de juliol no es veu la primera onada de calor d'aquest estiu!

    Paciencia!.Qui sap si un parell de tempestes que hi hagui aquest estiu no equilibren aquest deficit local.Es el clima mediterrani.Encara que els ultims estius costen de viure-les. ;)

    Girona.

  • Està arrivant a la Seu d, Urgell

    composicio_ultima-4.png
    A Tarrega diu un observador del meteocat que ha caigut un xafec intens amb pedra del tamany d, una oliva

    Detall de l'observació

    Dades de l'observador/a

    Observador/a:Ramon Vall-llaura Fontanet Municipi:Tàrrega Hora:18/06/2013 16:21

    Dades de l'observació

    Meteor:Calamarsa / pedra Tipus:Calamarsa Comentari meteor:xàfec intensiu amb calamarsa, amb poca quantitat i poca estona, de la mida d'una oliva.

    [b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

  • Doncs Eloi Cordomí diu que al Tarròs han vist pedra del tamany de nous, imatge del Twitter, pujant desde fa 2 hores cap a la Vall d, Aran
    Estem pujant a la Vall d'Aran amb un equip de TV3 i a l'alçada de El Tarròs ens hem trobat pedra de la mida de nouspic.twitter.com/01OaWOIWHv

    BNDJGVECMAEF8s9.jpeg

    [b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

  • Pero la fi del mon segon els Mayas no era al Desembre del 2012??? La caldera de Long Valley podria estar fent xup xup :blink: :blink:

    Long Valley Caldera es una depresión en el este de California que se encuentra junto a Mammoth Mountain . El valle es uno de los más grandes de la tierra, calderas , que mide alrededor de 20 millas (32 km) de largo (este-oeste) y 11 millas (18 km) de ancho (norte-sur), y hasta 3.000 pies (910 m) de profundidad.Long Valley se formó hace 760.000 años, cuando un enorme volcán erupción lanzó cenizas muy caliente que posteriormente se enfrió para formar elobispo toba que es común en la zona. La erupción fue tan colosal que la cámara de magma debajo del volcán, hoy destruida se vació hasta el punto del colapso. El colapso en sí causó una erupción secundaria aún mayor de piroclásticos de ceniza que se quemó y enterró a miles de kilómetros cuadrados. La ceniza de la erupción cubrió gran parte de la parte occidental de lo que hoy es Estados Unidos.

    Geografía

    Long Valley Caldera Earthquake Swarm‏ - (Rodger Wilson June 18 – 06:47 UTC)A vigorous earthquake swarm is underway (beginning the past few hours) beneath the “South Moat” of Long Valley Caldera. Most of the earthquakes show focal depths of around 8 km which is the depth of the residual magma chamber within the caldera. Some of the events have been felt.

    https://earthquake-report.com/2013/05/27/wor…-raised-to-red/

    Long_Valley_Caldera_South_Moat_seismicity_20130617_2013-06-18.jpeg

    [b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

  • Atenció q si estan creant d noves a l'interior d Castelló i Terol. .....i sembla q porten la mateixa direcció cap al est i després al nord.
    Oju amb la tempesta quan arribi a les parets del prepirineu i Pirineu :blink: crec q deixaran tot l'aigua a la vessant sud.
    Espero q aquestes no es quedin allà clavades (vessant sud) i comencin a retroalimentar-se.... :S q aixo si q podria ser perillós.
    201306181430_r8pb.gif

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • BUENAS TARDES DESDE CALELLA DE P., TEMPERATURA ACTUAL DE 22.6ºC Y DE XAFAGOR 29ºC Y CIELO NUBLADO. ESPERO QUE POR AQUÍ NO LLUEVA DE ESTA MANERA COMO ESTÁ CAYENDO POR LA VAL D´ARAN CON LOS RIOS DESBORDADOS Y DAÑOS MATERIALES, MENOS MAL QUE NO HABIDO DE MOMENTO DAÑOS PERSONALES. DESDE AQUÍ LES DOY MI SOPORTE TOTAL. BUEN SEGUIMIENTO.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • On tindrien que anar a petar tots aquests cors liles de tempesta és aquí a sobre el meu cap, jeje. Allà on més falta fa l'aigua és allà on menys plou. El Baix Camp rebria amb alegria tota aquesta aigua, i no el Pirineu, on allí estan patint les conseqüències dels rius.

  • Doncs si!...llavors si que tindriem una època freda.
    INTERESANTÍSSIM L,ARTICLE!

  • Sembla que aquesta matinada ha sigut la part mes sismica, l'ultim ha sigut a les 9:40h i el me fort de 3 graus, gairebe la majoria han sigut ha profunditats inferiors als 10kms i el de mes fondaria a 17 kms, veurem els proxims dies com evoluciona, pero ja fa mesos que trontolla

    Deixo mes informació a l, apartat de volcanisme

    https://www.world-earthquakes.com/index.php?option=past7days

    [b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

  • Sembla que ara està canviant el temps..potser el front vol avançar.
    Els núvols procedents del mar ja arriven mes carregats d,humitat. ;)


    DSCF6008.JPG

    DSCF6010.JPG

    A veure aquesta tarda/nit..

  • Atenció xqi a Rubí els vents entren allevantats!!!!!!!!, i els núvolz baixos comencen a anar a tota pastilla :silly:
    En qüestió de una hora a canviat el panorama una barbaritat i ara si esta posant ben negre.

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.