SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2021

  • Nada, el GFS ya se a cargado lo del fin de semana y lo que marcaban a partir del lunes, Noviembre quiere seguir secarral absoluto y con mestrales sin parar, vaya otoño... el más seco en una barbaridad de años.

  • Bon dia a tothom

    Dades d'ara a Torrelles

    Temperatura 14º
    Humitat 77%
    Pressió 1017.4hPa

    Cel tapat , els ruixats d'ahir varen deixar 0.6mm.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 12,5ºC
    Humitat: 80%
    Vent: Fluix, NNE (5Km/h)
    Punt de rosada: 9,1ºC
    Pressió: 1018,2 hPa (baixant)
    Estat del cel: Cobert.
    Temperatura mínima: 12,1ºC (06:54h)
    Precipitació des de les 00h: <0,25mm

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 12,2ºC con 54% de humedad, viento del N a 44 km/h y 1014,5 Hpa con 23 W/m2, mínima de 11,9ºC, sigue el incansable del mestral un día más.

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual y mínima 11.2ºc, 95% humedad, 1018 hpa, viento de mestral 12 km/h y lloviendo, hasta el momento 4 litros. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel cobert, sensació tèrmica de fresca i vent intens de tramuntana, amb una ratxa màxima de 67.6km/h. Les dades actuals són: 14ºC, 1015hPa i 64% d'humitat. La mínima d'avui ha sigut de 14ºC. La màxima d'ahir va ser de 16ºC. Ahir al vespre, va plovisquejar una mica, gotes empenyades per el ford vent, no van arribar a mullar el terra. Veurem avui. Salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Bon dia

    Per Sant Guim,ha començat a ploure dèbilment,sensació de fred avui,amb 6ºC i vent fluix de mestral,ambient humit de tardor avançada...tot i la secada...m'està agradant veure el radar,com les zones de precipitació es van endintsant i no perden activitat ..molt bona aigua que caurà en molts punts,sobretot del NE,que també ha patit molta sed aquests darrers mesos...mes endevant,continua la forta dispersió dels models,anem a menys ultimament en quan a previsions,..tornarem a la era anterior a l'internet,quan no teniem cap eina,cap...ni radar,ni molt menys mapes...els únics mapes el veiem a l'espai del temps del telenoticies...i l'unic aparato que podriem preveure algo era una radio,que amb la frequencia "am" se sentia ( i en cara se sent), les descargues electriques dels llamps...si se sentien molt dèbils era que les tempestes estaven molt llunyanes..doncs això era lo unic que teniem,bon seguiment

  • Bon dia. Estimadíssim Tramontana, com va el pluviòmetre?

    El pluviómetro va muy bien, ahora mismo esta lloviendo bastante, hasta el momento 10 litros, y creo que va para largo y la temperatura actual es de 11.5ºc. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • i l'unic aparato que podriem preveure algo era una radio,que amb la frequencia "am" se sentia ( i en cara se sent), les descargues electriques dels llamps...si se sentien molt dèbils era que les tempestes estaven molt llunyanes..doncs això era lo unic que teniem,bon seguiment

    Osti, no ho sabía això de "controlar" la distància d'una tempesta per la AM!! XD

    Sempre mirant amunt.

  • doncs prova-ho ! ..se senten interferencies en forma de crujits ..jo sintonitzava en una zona sense soroll de música o programes, ..i cada llamp fa un crujido,..i es poden sentir de molt lluny, centenars de kms,en forma de cruixits dèbils..i si son aprop,se senten molt mes forts

  • Bon dia des de Palautordera! Plovent amb certa intensitat.Jo tambe faig servir la am per saber si ha activitat electrica, i ara perque la tele va amb tdt o cable sino tambe podies saber si s'acostava una tempesta per que feia unes ratlles i punts amb cada descarrega. Salut i a veure quants litres arrepleguem!

    Enviat des del meu LG-M700 usant Tapatalk

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 13,6ºC con 45% de humedad, viento del N a 53 km/h y 1011,7 Hpa con 76 W/m2, continúa el secador a tope y así hasta el Martes mínimo.

  • Bona tarda des del barri del Coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó, 12,7 graus i plou des de las 11h. Miran el radar la ta tacota baixa cap el sur..

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona nit.

    Dia tapadot avui a Lleida. A la matinada ha fet dos ruixats que han deixat tres míseres dècimes. A l´alba s´havia asserenat i no s´ha vist el sol. Això ha fet que la màxima amb només 11,2 graus sigui la més baixa de tot el que portem de tardor mentre que els núvols de la nit han deixat una mínima de 5,4 graus.

    Ara cauen quatre gotes i tenim 8,4 graus.