SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2021

  • Bon día, cel variable i 19° mínima de 13,5°, ni Athina ni Athino, no agafem ni una,estem gafats ens la atmósfera ens te manía, quina ratxa tan nefasta, i a mes a mes no s'en veu la llum, en aquest interminable túnel, som els meteodesgraciats de la mediterránia, salut!!,

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 21,1ºC con 53% de humedad, viento del S a 8 km/h y 1019,4 Hpa con 258 W/m2, en esta zona vamos camino de ser el octubre más seco desde el 1988 (3,6 mm ese, 3,2 mm el actual) si la cosa no cambia en los mapas pronto.

  • Bona tarda panorama meteorológic desolador. No es veu la llum. Octubre sembla perdut. Revisant els mapes a 42 dies del model europeu nomes es vislumbren pluges per la 2 setmana de novembre, tret de Tarragona i Valencia per situacions puntuals amb vents allevantats. Tots els forums meteo nacionals están en modo letargo.
    Em fa sorpresa com algunes estacions d esqui volen obrir el 26 de novembre. Suposo que comfiem almenys en que faci fred per fer canons.

  • Bona tarda!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 18,9ºC
    Humitat: 69%
    Vent: Fluix, E (6Km/h)
    Punt de rodada: 13,1ºC
    Pressió: 1022,1hPa
    Estat del cel: Una mica ennuvolat.
    Temperatura mínima: 16,1ºC (06:54h)
    Temperatura màxima: 20,7ºC (13:46h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda, el resum del dia:

    Màxima: 18,7ºC
    Mínima: 9,4ºC
    Precipitació: 0,0 mm
    Fenòmens: boira i rosada matinal
    Cel: matí dominat pels núvols baixos que s'han desfet a mig matí, quedant un migdia i tarda ben assolellats, actualment tenim 1/8 Ci, Sc
    Visibilitat: bona
    Vent: fluix de serè

  • Bona tarda panorama meteorológic desolador. No es veu la llum. Octubre sembla perdut. Revisant els mapes a 42 dies del model europeu nomes es vislumbren pluges per la 2 setmana de novembre, tret de Tarragona i Valencia per situacions puntuals amb vents allevantats. Tots els forums meteo nacionals están en modo letargo.
    Em fa sorpresa com algunes estacions d esqui volen obrir el 26 de novembre. Suposo que comfiem almenys en que faci fred per fer canons.

    Octubres secs n'hem viscut alguns..tampoc he trobat normal un Setembre,amb pluges molt abundants en zones de muntanya o del sud...i una prova la trobem als boscos del prePirineu,farcits de rovellons com feia alguns anys que no ho veia tan dora,que de fet,és ara que han de sortir..es adir,que la sequera,que en hi ha ,tampoc es tan desoladora ..tret d'aguns punts del prelitoral..on es terrible,ho reconec...a mes a mes,penseu que venim de 2 anys plujosos,i els boscos encara ho deuent notar...sort en hi ha..ara bé,si l'any que vé,segueix sec en algunes zones,llavors si que patirem...tampoc podem creure'ns el que els mapes diuent a molt llarg plaç,i et dic que millor que no vegin res,perque ,probablement passi el contrari...segueixo creient amb l'efecte compensatori que té la méteo,després d'un mes plujós,en toca un de sec...veurem com apunta el final d'Octubre i Novembre,però a 4 dies vista,nomes enllà

  • Bon vespre, dades d'avui, temperatura mínima 17,3°, màxima 20,5°. Ara tenim 19,1°amb una humitat del 65%, pressió atmosfèrica de 1022 hPa, lleuger migjorn.
    Demà desapareixerà la nuvolositat del litoral i prelitoral, sol amb alguna boirina a primera hora. Al litoral mínima més baixa i màxima sensiblement més alta, a la resta del territori temperatures similars.

    Manel
    Barcelona (Les Corts)

  • Bona nit !


    Dades actuals

    Tempe: 18,6º C
    75% hr.
    1020,6 hPa
    vent de NW a 2 km/h
    cel amb núvols

    Dades extremes

    Tempe màxima: [color=red]21,9º[/color] C a les 15.05 h.
    Tempe mínima: [color=blue]16,4º[/color] C a les 07.39 h.
    Humitat màxima: 84% a les 03.31h.
    Humitat mínima: 57% a les 15.07 h.
    Ràfega màxima de vent: 16 km/h. de NW a les 07.28 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 15,8ºC con 59% de humedad, viento del ESE a 6 km/h y 1018,5 Hpa con 28 W/m2.

  • Bon i fresc dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: [color=blue]12,2ºC[/color]
    Humitat: 89%
    Vent: Fluix, NNE (9Km/h)
    Punt de rosada: 10,4ºC
    Pressió: 1022,3 hPa
    Estat del cel: Serè.
    Temperatura mínima: [color=blue]11,7ºC[/color] (07:41h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon dia

    Minima de 5.8ºC,baixa per les dates..i de bon matí,s'ha tapat el cel amb boira alta..aquest és el millor temps pels bolets a part de la pluja,es a dir..o plou o ha de fer aquest temps per perllongarl a florida dels bolets..ara vaig a mirar mapes aveure si tinc una alegria:cheer: