Bon dia des de Mollet del Vallès.
Temperatura 18.9º ( uns 3º més baixa avui que ahir a aquesta hora).
Humitat 92%.
Pressió 1014 hPa.
Pluja 9.9 mm.
Bon dia des de Mollet del Vallès.
Temperatura 18.9º ( uns 3º més baixa avui que ahir a aquesta hora).
Humitat 92%.
Pressió 1014 hPa.
Pluja 9.9 mm.
Bon dia! Ens llevem amb un bon aiguat ara mateix, llamps i trons.. 17.8°C ara mateix a veure si dura una estona i recollim una bona quantitat.
De moment durant la nit hem recollit un litre.
A veure si hi ha sort!
Enviat des del meu Mi 9T usant Tapatalk
[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210916/28f2b69a9c1d019b5ae65004f79d003c.jpg]
Bon dia...jo no sé que passa, peró Barcelona (Collserola) anem en camí de ser el lloc a on menys precipitació caiguda de tota Catalunya...tot un lamentable honor..!!
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 21,7ºC con 67% de humedad, viento del N a 47 km/h y 1010,5 Hpa con 32 W/m2, grifo completamente cerrado ya, ayer 0 mm y hoy 0 mm también, esquivada de todas las tormentas, esperemos que más adelante vuelva abrirse y de forma general, ahora hemos entrado en inercia de mestrales, la peor de todas.
Bon dia
Per aqui pluja inapreciable fins ara..tot i que encara podem tenir alguna sorpresa dins les pròximes 2 hores...pluja molt bona que cau a molts punts que estven ben secs..poc a poc,enem regant a tot arreu,també tocarà a Collserola !! ..Todopc,con toda la agua que te ha caido,unos dias de mestral no te haran daño..y no creo que sean muchos...mapas muy buenos para la semana que viene,aunque faltan dias.
Bon dia.
A Picassent la tronada d'anit deixà 7 litres.
Al País Valencià, on més ha plogut és a Andilla (interior nord de València) amb 44 litres.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Bon dia des de Palautordera.
Temp.actual 19.1
Minima 18
A les 2 d'aquesta nit ja es veia en direcció est una gran quantitat de llampecs sobre el litoral.
A les 3 ha començat a ploure amb una intensitat tan sols per anar fent,es a dir,bona pluja,sense estridències.
A les 3.40 la pluja ja ha agafat mes força (jo diria intensitat 3) , i ha continuat fins les 4 de la matinada,moment en que pràcticament ha parat del tot..Posteriorment,sobre les 5 ha fet un darrer ruixadet..
Actualment ens trobem en un espai de tranquilitat meteorològica ,a veure si segueix plovent al migdia o la tarda,sembla que existeixen possibilitats.
En fi, quasi 25 litrets que van molt bé. Ha valgut la pena estar despert aquestes 3 horetes. Estic content.
Gracies i fins la propera ocasió. Bon seguiment.
Bon dia,
Doncs si confirmem la litrada impressionant per alt maresme la pasada matinada, trens convectius provinents del mar han afectat entre les 02:00 i 07:30h aquesta raconada.
Malgrat de mar 121mm, Blanes 115mm, Palafolls 110mm, Tordera 68mm, St Susanna 40mm, Pineda centre 21mm, els màxims molt localitzat el voltant de la desembocadura del riu Tordera.
La zona horta de Malgrat i Palafolls deu ser un llac quedant totalment annegats.
Bon seguiment
Bon dia, Barcelona forat negre, plugim inapreciable, per plorar!
Ara tenim 25,2° amb una humitat del 73%, pressió atmosfèrica de 1015 hPa i vent de garbí de 6 km/h.
Tot desfilant de SO a NE evitant el litoral...
Bon dia. Hores d'ara hi ha una gran líniea de tempestes al centre nord de Catalunya, força estàtica, que suposo dou d'estar donant grans litrades. Em sembla que cap model ho havia previst. De la passada maitinada el que més ha encertat el britànic Euro4. Els models van molt perduts i em sembla que aquest proper cap de setmana igual.
Pues sí...no sé per quines causes,per mes avansos tecnològics ..anem a pitxor amb els models,no val la pena emocionar-se fins 48 h abans
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 20.1ºc, mínima 19.7ºc,95% humedad, 1015 hpa, viento de tramontana 5 km/h despues de haber llovido gran parte de la madrugada, 9 litros, ahora sale el sol. Buen seguimiento.
Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel serè amb alguns núvols, sensació tèrmica temperada i vent suau de tramuntana. Les dades actuals són: 23ºC, 1014hPa i 69% d'humitat. La mínima d'avui ha sigut de 19ºC.
Per fí aquesta matinada ha plogut en serio acompanyat de llamps, trons i turbinades! Ho trobaba a faltar, ja que m'encanta aquesta època de l'any, dons els registres no son pas gens minos registrantse 25 litres a la XOM de Tempscanet del Pavelló ( centre del poble) i 37 a la XOM de la Misedicòrdia ( a la part alta). Ja, en aquesta nit-matinada sobre la 1 es veia llampegar cap a la zona de Calella-Pineda, però no va ser fins ben bé les 2 que no va començar una mica el sarau, intensificantse sobre les 3, moment en que es sentia xiular el vent com feia temps no ahbia sentit, amb algun trò ben proper que ha caigut a prop de per aquí. Ara a esperar, dons no seria gens estrany tornar a veure alguna tormenta que passi per aqui durnat els propers dies, de moment ja ha regat, que prou falta feia. Ahir mateix vaig veure funcionaris de l'ajuntament regant els palterres... amb això ho dic tot. Salut i bon seguiment!
Bon dia. Avui si que ha plogut fort, això sí de nit, no ho he vist, ho he escoltat.
He escoltat la pluja intensa a la matinada, però he estat tan cansat que no he pogut fer avís al Servei Meteorològic de Catalunya, no sé si hagut tempesta, però ha plogut molt fort.
120 mm Blanes, 64,3 mm Girona (Gran Via Jaume I-Hisenda), 49,2 mm Girona-Parc del Migdia (AEMET), 49 mm Salt, 53,5 mm Sarrià de Ter, 53,3 mm Girona-Montjuïc, 33,3 mm St. Julià de Ramis (Golf Girona, la Pallonera).
Després de l'onada de calor dels últims dies, ahir 31,8º i 22º a Salt, 33º ahir de màxima a Girona i 22º de mínima, però 34º ahir de màxima a Banyoles, ambient tòrrid per ser setembre, avui mínima de 19,1º a Sarrià, 18,6º a Salt, ha plogut fort, he llegit algun article científic que després d'onades de calor vénen aiguats torrencials i avui ha sigut així.
Bon dia. En un interval d'unes 36 hores entre la nit de dissabte i maitinada de diumenge-dilluns ens passaran 2 solcs amb la -18, el primer sembla que lliscant el Pirineu i el segon per damunt.
6fd5f9f1551505abb7193374061131b0
4533ed28319bc6aa0d519e2a31f07df1
Dos solcs clàssics, a mitjans de setembre amb el mar molt calent, i sense el maleït component SW. Això als temps de la "meteo clasic o vintage " volia dir aiguats.
aviam.." SW maleít " per alguns , doncs pel Pre-Pirineu i zones de ponent és bo..en canvi maleït NW ,pel meus interesos i zones de meitat oest !!:lol:
Tens tota la raó Xavier.Guissona per lo de "maleït SW", però fins i tot jo diria que a ponent, potser exceptuant el sud de Tarragona, no ha plogut gaire amb aquesta situació. Catalunya és un lloc complicat, ara ja fins i tot per a la meteo, els models estan com "out".
Això no és veu cada dia.
a15e5af899c04b02b1af3fafd0fdc81d
Bona tarda a tothom. Avui hem tingut 2 ruixat , 1 de matinada que va deixar 1 litres i un altre al llarg del matí amb 7,4 litres més . Ara surt el sol entre clarianes i fa una temperatura de 20,4º després d´una mínima de 17º. A Veure si aquesta tarda recollim més pluja.
Bon dia des d'Esclanyá.
Minims 18,7°, máxima 27,5°, ara, cel variable, tapat de bon matí i vent fluix del NE.
Recollits 10mm.
Enviado desde mi POT-LX1 mediante Tapatalk
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!