SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2021

  • Muchos ánimos. Es muy importante a las mujeres postmenopausicas el control de la masa ósea con un aparato radiológico llamado densitometro. La prevención de facturas alarga mucho la vida. En tu caso y dentro de la desgracia has tenido suerte puesto que es mucho peor una fractura de fémur y no poder andar. Ya verás como irá todo muy bien. Un fuerte abrazo.

  • Un fuerte abrazo también de mi parte,JoseMº...!! ..comprendo tus palabras...,tantos años con tu mujer,se la quiere mas que nuestra propia vida...y si que teneis razón, : mucho cuidado con las caidas a partir de ciertat edad !..mi suegra ,siempre muy activa,se rompió la pierna a los 83 años..hace ya 5 años ....y ya no se ha recuperado mas,..le cuesta mucho caminar...,pero lo pero es lo sicològico,esta fatal !,cada vez se apaga mas y no quiere mejorar en nada

  • Bona tarda a tothom!. A Girona tenim ara 21'7ºC,90% d' humitat amb 1013 hpa i 12 mm recollits entre ahir vespre ara va fent alguna gotellada fruït de la l'inestabilitat que continuarem tenint especialment al nordest i Pirineu durant les tardes les properes jornades i punualment als Ports donada la preséncia dáire fred en alçada,a partir de demà les temperatures s' aniràn recuperant fins valors nominals per l' epoca dins un contexte de suavitat.Estarem pendents de cara a Dimecres amb la possible arribada de nou de un solc moderadament actiu que podría comportar un episodi d'inestabilitat generalitzada amb característiques similars al de la passada tarda/nit:
     f9877da8e53a1fb354e669cf995f50bc
     28583944683066492005a36e300e7d57
    Ho anirem seguint.
    Molts ànims al company Josep M.Pastor, tot anirà bé i aviat estareu junts.

    Girona.

  • Muchos ánimos Josep!!.

    Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 24,4ºC con 41% de humedad, viento del N a 23 km/h y 1011,2 Hpa con 970 W/m2.

  • Foto de ahora mismo en Calella de P., temperatura actual 20.8ºc, hace una hora ha caído un chaparrón pero ha durado muy poco, en cambio en Palafrugell si que ha llovido mucho.. Buen seguimiento.
     2792e2ec16670f2b7fdbe500d42f4669

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona tarda des d'Esclanyá.

    Minima 14,5º, maxima 23,9º, cel tapat practicament tot el dia amb ullades de sol, el vent fluixet del SSE.
    Recollits desde ahir nit 17,5mm., Avui nuvol que pasava, nuvol que ens diexava ruixat :silly: :silly:

    Força Josep M.

  • Molts anims Josep María, que es recuperi aviat la dona, i pogueu estar junts de nou, una forta abraçada company!

    Ara mateix a Caldes de Montbui (Vallés Oriental), tenim una tempt máxima de 23⁰ i una mínima de 17⁰, ahir al final va caure 10mm , esperarem a dimecres a veure si es rega el territori de nou;
    Bon seguiment!

    Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk

    Caldes de Montbui ( vallès oriental )

    200 msnm

  • Dades de juliol:

    Temp. min.: 17,3º, el dia 14. Mitjana minimes: 17,3º
    Temp. max.: 33,9º, el dia 23. Mitjana maximes: 30,1º

    Pluja: 14mm. Acumulat anual: 208mm.

    Mitjanes prou normals, les minimes mes baixes que al juny, cosa rara
    Precipitació, un altre mes per sota de la mitjana.

  • Bona i fresca tarda!,

    Muchos ánimos, Josep Mª; espero que tu esposa se recupere pronto y que vuelvas a verla "dando guerra" en breve. Un gran abrazo.

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 22,7ºC
    Humitat: 74%
    Vent: Fluix. SSO (7Km/h)
    Punt de rosada: 17,8ºC
    Temperatura de xafogor: 28,6ºC
    Pressió: 1015,6 hPa
    Estat del cel: Cobert.
    Temperatura mínima: [color=blue]15,8ºC[/color] (06:53h)
    Temperatura màxima: 24,1ºC (14:23h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Primer de tot, una abraçada ben forta al company Josep Maria. Moments complicats sens dubte, molts ànims i molta força

    Pel que fa al resum del dia:

    Màxima: 22,7ºC
    Mínima: 10,5ºC
    Precipitació: 0,0 mm
    Fenòmens: rosada matinal
    Cel: fins a mig matí cel tapat de núvols baixos, a partir de llavors s'han anat desfent. Tarda amb núvols i clarianes amb tendència a asserenar-se cap al final de la tarda, actualment tenim 1/8 Ci, Cu
    Visibilitat: bona
    Vent: fluix de serè amb algun cop moderat al matí

  • Bon vesprei bon ruixat que estem tenint ara mateix!,

    Sembla que avui estem ubicats en una zona de convergència que està provocant precipitacions estàtiques sobre la nostra zona i rodalies. Fins ara havia afectat als voltants, però ara ens cau de ple.
     03189f42df134e9ff92f861cd4bdee4b
    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 21,1ºC
    Humitat: 83%
    Vent: Fluix, SSO (10Km/h)
    Punt de rosada: 18,1ºC
    Pressió: 1016 hPa
    Estat del cel: Cobert. Plou F3-F4
    Precipitació des de les 00h: 2,3mm
    Precipitació provisional episodi: 6,4mm

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon vespre, dades d'avui, temperatura mínima 18,1°, màxima 25,2°. Ara tenim 24,0° amb una humitat del 50%, pressió atmosfèrica de 1014 hPa, vent de garbí de 11 km/h.
    Demà el día estará més ennuvolat que avui amb ruixats de tarda al terç nord del país. El model Icon preveu alguna pluja al litoral cap al vespre. Mantindrem aquestes temperatures de luxe.
    Molt d'ànims al company Josep Maria.

    Manel
    Barcelona (Les Corts)

  • Bona nit !


    Dades actuals


    Tempe: 24,3º C
    59% hr.
    1013 hPa
    vent de SE 3 km/h,
    cel amb núvols


    Dades extremes

    Tempe màxima: [color=red]26,1º[/color] C a les 18.41 h.
    Tempe mínima: [color=blue]17,8º[/color] C a les 07.23 h.
    Humitat màxima: 88% a les 01.48 h.
    Humitat mínima: 53% a les 19.26 h.
    Ràfega màxima de vent: 31 km/h. de SUD a les 14.44 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bona Tarda Familia,

    Fa molt que no escric. Estic passant com cada any les vacances a la meva terra de naixement, la Baviera.

    Aqui no recorden un estiu tan nafast com aquest. Practicament cada dia plou o hi ha tempesta i aquest any ni s'han apropat encara als 30 graus. La màxima ha estat de 26 graus i només 3 dies en tot el que portem d'estiu. Ara mateix aqui a Kempten a on estic estem a 12 graus i porta tot el dia plovent. Em queda 1 setmana aqui i no crec que vegi massa el sol.

    Això si, disfruto moltíssim de la fresca .... ja que el dissabte torno cap al forn.

    Bon seguiment

  • Bona nit des de BCN Glòries amb uns agradables 22ºC, ahir a Camarasa va caure 14 litrets més, va ser un dia fantàstic! Es tanca el Juliol amb 33 litres, en la mitjana, els darrers juliols eren sequíssims, així que està prou bé per ser la zona que és! A veure que ens depara aquest agost!

    Mots ànims Josep Maria!

    Apa, bon seguiment!

  • Bona nit.

    A Lleida mínima de 13,2 i màxima de 28,1. Màxima per la banda baixa i nímina força baixa pel que tocaria. Ambient d´avançada primavera i no pas canicular. Predomini del sol. Ahir van caure sis litres.

    A la vall de Boí calculo que ahir van caure uns 40 litres. Divendres al vespre el cel era completament serè i a quarts de cinc llampegada, trons i xàfec. Durant tot el matí, xàfecs intermitents amb molta boira. A la primera meitat de la tarda, alguna tímida ullada de sol, i cap al capvespre, una altra tempesta. Val a dir que els xàfecs no van ser torrencials. Plovia fort però sense fer mal, de manera que l´aigua s´aprofitava. Avui matí amb clarianes i tarda més ennuvolada. Ambient fredot. Ahir màxima de 16,2 i avui de 18,0. Màniga llarga obligatòria.

    Demà marxo cap al Pirineu aragonès. A veure que em trobaré. Prefereixo per caminar bon temps, però si a de ploure, que ho faci al vespre.

    Ara a Lleida 25.2 graus i cel clar.

  • Bona nit, Josep Maria Pastor, ja has vist la resposta unànime i massiva dels companys!
    El fòrum és per parlar de meteorología, sí, però que collons!, que som una família!!!
    Si Tú i qualsevol teniu necessitat de desfogar-vos en algun moment crític de la vostra vida, no dubteu que els demés estem aquí per escoltar-vos i fer-vos costat!
    Molts ànims i força, company!!!
    Que es recuperi aviat la teva dona!


    Andreu, la convergència de vents que menciones ha estat arran de terra i s'ha mantingut estàtica durant tota la tarda!
    Mapa de l'Arome de les 19 hores:
     83bda203eb9fab908eead69a9b267a21
    Tota la tarda ha confluit aquesta convergència sobre el mateix lloc, enlairant la nuvolada que donava les precipitacions.
    A l'espai del temps de TV3 ha aparegut un vídeo molt instructiu, però no he tingut temps a fer-li una foto!, es veia perfectament com entraven de mar els núvols baixos (la convergència) i en alçada la nuvolada anava en sentit contrari, de terra a mar!.

    Bon seguiment, demà valorarem l'episodi de dimecres!