SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2021

  • Bon día des del barri del Coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó, 11,8 graus i cel serè.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 8,8ºC
    Humitat: 88%
    Vent: Flux, N (8Km/h)
    Punt de rosada: 6,9ºC
    Pressió: 1024,2 hPa
    Estat del cel: Serè.
    Temperatura mínima: 8,5ºC (06:59h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon día desde Sant Fost amb una mínima normal de 5´3ºC.
    Estic fent el seguiment tant del Pulsim del Sahara com del Mataconreus vs pluges; la sessiò de pulsim queda CONFIRMADA. Ara bè en quant al que ve desprès encara queda una gran ¿? doncs el Gfs, possa i treu, i en la darrera sortida en possa collonera i pluges res de mataconreus però en canvi l´Europeu, la Paralela de l´Europeu i el GEM tenen bastant tendencia cap un mataconreus perillos. Queden molts dies i tot esta enlaire tret el Pulsim.

  • Bon dia

    Avuí un matí una mica mes fresc..seguim glaçant un dia mes:angry: ,amb -0.4ºC ( a Massoteres)..aqui glaçada molt disccreta a les zones mes fondes..però avui bufa un lleuger mestral que dona sensació de fresca,ahir no...no em digueu que torna el polssim !!..si que comencem l'any empolssats,ja serà la 3º..aviam si serà una senyal..de que les mòmies es volen installar definitivament:S ...en quan a l'entrada freda mataconrreus,esta molt lluny..no fotem ! vols dir que no hi ha marge per a que,les 2 situacions antagòniques,acabin amb una boníssima depressió plujosa ??

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,6ºC con 87% de humedad, viento del WSW a 2 km/h y 1021,2 Hpa con 408 W/m2, mínima de 7,0ºC.

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 12.6ºc, mínima 7.5ºc, 80% humedad, 1025 hpa, viento de garbi 5 km/h y despejado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel serè, sensació tèrmcia de fresca i vent suau de garbí. Les dades actuals són: 13ºC, 1022hPa i 68% d'humitat. La mínima d'avui ha sigut de 8ºC. La màxima d'ahir va ser de 15ºC. S'haurà de veure però pinta bé aquesta petita entrada freda... no crec que arribi a fer mal, ja que l'anterior va durar el temps de cobrar :lol: Veurem, però, si ens fa en que sigui una tímida gebrada. Recordo al 2015 per les mateixes dades va venir una entrada freda que va gebrar, aquella època estava de pràctiques al polígon de Palafolls i els camps estaven blancs i brillants. A Recordar que encara estem bastant a prop de l'hivern! Salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 14,5ºC con 75% de humedad, viento del SSW a 10 km/h y 1019,7 Hpa con 464 W/m2.

  • Bona tarda!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura:13,3ºC
    Humitat: 88%
    Vent: Fluix, SO (9Km/h)
    Punt de rosada: 11,3ºC
    Pressió: 1023,6 hPa
    Temperatura mínima: 8,5ºC (06:59h)
    Temperatura màxima: 14,5ºC (15:33h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Avui a Lleida la màxima ha pujat una mica més fins els 21,5 graus i la mínima ha baixat fins als 3,3. A diferència dels darrers dies, els núvols alts han sovintejat i el sol, conseqüentment, ha quedat a estones esmorteït.

  • Bona nit.
    Avuí hem fet la màxima més alta del quie portem de mes i d´any.
    Resum del dia en dades:

    Temp. mínima 3.9ºC a les 06:42 (+0.1ºC respecte ahir)
    Temp. màxima 22.2ºC a les 14:31 (+1.2ºC respecte ahir)
    Humitat mínima 34% a les 15:38
    Humitat màxima 89% a les 08:45
    Pluja 0.0 mm.
    Vent màxim 20.9 km/h a les 14:46

    Dades actuals:

    Temperatura 10.3ºC
    Humitat 84%
    Pressió 1024.1 hPa
    Vent en calma


  • Bona nit, dades d'avui, temperatura mínima 10,3°, màxima 16,5°. Ara tenim 13,0° amb una humitat del 79%, pressió atmosfèrica de 1024 hPa, vent de garbí de 7 km/h.
    Demà tindrem abundant nuvolositat tipus alts i mitgencs a tot el país i a més núvols baixos al litoral que als extrems del litoral és poden mantenir tot el día.

    Manel
    Barcelona (Les Corts)

  • Bona nit !


    Dades actuals

    Tempe: 12,7º C
    83% hr.
    1022,9 hPa
    vent en calma
    cel serè

    Dades extremes

    Tempe màxima: [color=red]17,3 º[/color]C a les 13.45 h.
    Tempe mínima: [color=blue]8,5º[/color] C a les 04.48 h.
    Humitat màxima: 86% a les 02.46 h.
    Humitat mínima: 66% a les 12.35 h.
    Ràfega màxima de vent: 23 km/h. de NORD a les 05.47 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bona nit.
    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
    T. màx. 18.7 a les 12:26
    T. mín. 3.6 a les 6:18
    T. actual 6.8, humitat 95%

    Encara no s'han assolit els 20 graus, suposo que és qüestió de pocs dies. A veure si plou una mica amb el canvi de mes... de moment aquest any està resultant sec.