SEGUIMENT METEOROLOGIC - DESEMBRE 2020

  • Bona tarda des de Palazuelos, dia fred, tot i que no tant com ahir i dissabte i dumenge, i per sort amb poc vent. Cel cobert tot el dia a excepció d'aquesta tarda en que s'ha obert alguna clariana.

    Temperatura mínima [color=blue]-0.6ºC[/color]
    Temperatura màxima [color=red]4.3[/color]

    Ara tenim:

    2,2ºC
    85% d'humitat
    1022 hPa.

    A la tarda s'ha descobert la Sierra dels núvols baixos que no ens la han deixat veure durant molts dies i està preciosa, amb força neu i gebre dels núvols baixos. Demà fotrà un bon desgel amb la pujada de temperatura i la pluja. Em sap greu pels meus ex companys de les pistes d'esquí doncs em sembla que ho tenen magre. En teoría han de començar a treballar el dia 11 i volen obrir el cap de setmana. Ara, serà maco de veure com baixen rius i rieres. Veurem com evoluciona la cosa, però com comenta NeuNiDo, la cosa està fotuda.

    Us poso una foto d'aquesta tarda.

    bd5354374571340cbdf0c7535e18573d

    Molta sort i bon seguiment!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Bona tarda, el resum del dia:

    Màxima: 6,7ºC
    Mínima: -0,1ºC
    Precipitació: 0,0 mm
    Fenòmens: rosada, boira matinal
    Cel: a primera hora teníem el cel tapat de núvols baixos, avui s'han desfet ràpidament a mig matí, quedant un migdia i tarda força assolellats. Actualment tenim 2/8 As, Ci, Cs, Sc
    Visibilitat: bona
    Vent: fluix amb alguns cops moderats de serè

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,1ºC con 53% de humedad, viento del N a 52 km/h y 1009,9 Hpa, máxima de 12,2ºC, bien fresca, la atmosfera sigue bien dinámica, mañana nos cruza un frente y el viernes otro, a más la próxima semana sigue en pie una buena regada que marcan los mapas, dinamismo se ve y no cosas estáticas.

  • Bon vespre, dades d'avui, temperatura mínima 6,0°, màxima 12,6°. Ara tenim 10,3° amb una humitat del 57%, pressió atmosfèrica de 1012 hPa, vent de mestral de 12 km/h, ambient fred.
    Demà ens llevarem amb el cel ennuvolat, a migdia s'obriran clarianes tot i que a la tarda es tornarà a tapar de ponent a llevant. Nevades al Pirineu i pluges dèbils a l'oest, nord-est i punts del litoral del país. Adjunto acumulat previst segons Arome. Temperatures un xic més altes tot i que es mantindrà l'ambient fred.
     7a1d912c17acd7097786ae667e434a60

    Manel
    Barcelona (Les Corts)

  • Bon vespre a tothom

    Un altre dia fred per aquí, no tant ja en temperatura però amb el vent gèlid que bufava aquest matí la sensació era que el fred era ben viu.

    Màxima de [color=red]12,2[/color]ºC a les 14:21h i mínima de [color=blue]3,6[/color]ºC a les 7:46h

    Ara tenim:
    T: 8,8ºC
    HR: 61%
    DP: 2ºC
    PA: 1010 hpa

    Sembla que l'entrada freda ja està tocant retirada i que aviat tindrem la nostra estimada zonal dominant el panorama. Esperem que sigui per poc temps!! De moment no ens podem queixar, aquesta primera setmana de desembre ha estat força freda.

    Salut i bon seguiment

    Des del barri de Canaletes/Guiera
    Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

    Cerdanyola del Vallès

  • Bona nit
    Resum de dades d´avuí dimecres:

    Temp. mínima 4.3ºC a les 08:11 (+1.8ºC respecte ahir)
    Temp. màxima 12.1ºC a les 14:38 (+2ºC respecte ahir)
    Humitat mínima 50% a les 13:43
    Humitat màxima 82% a les 08:13
    Pluja 0.0 mm.
    Vent màxim 29 km/h a les 15:50

    Dades actuals:

    Temperatura 8.6ºC
    Humitat 71%
    Pressió 1012.9 hPa
    Vent pràcticament en calma


  • Bona nit !


    Dades actuals

    Tempe: 9,6º C
    67% h.
    1011 hPa
    vent de NORD a 5 km/h.
    cel serè

    Dades extremes

    Tempe màxima: [color=red]13,3 º[/color] C a les 14.50 h.
    Tempe mínima: [color=blue]6,3 º[/color] C a les 08.15 h.
    Humitat màxima: 70% a les 08.14 h.
    Humitat mínima: 45% a les 14.26 h.
    Ràfega màxima de vent: 43 km/h. de l'OEST a les 15.17 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bona nit.
    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
    T. màx. 9.9 a les 14:21
    T. mín. 0.7 a les 8:00
    T. actual 5.1, humitat 92%

    Avui el dia encara ha estat hivernal, sembla que aquest tastet d'hivern s'acaba... és el que hi ha... ara tocarà uns dies més suaus, també es poden gaudir.

  • Bona nit,
    Aquest dimecres ha estat un xic més ventat però més assolejat, el que ha permés una petita pujada de la màxima. Sensació de fred contundent. Per aquest Dijous, es poden produir precipitacions a molts punts del país, en especial, ponent i sobretot Pirineu amb neu a cotes altes. No obstant, parlem de precipitacions minses.

    Màxima: [color=red]12,5ºC[/color]
    Mínima: [color=blue]4,5ºC[/color]
    Pluja: [color=purple]0,0 mm[/color]

    Actual:
    Temperatura: 6,4ºC
    Humitat: 73%
    Vent: 13,7 km/h de N
    Pressió: 1010.9 hPa

    Estació: Oregon WMR300

    I've run every red light on memory lane
    I've seen desperation explode into flames
    And I don't want to see it again.

  • Bon día des del barri del Coll, temperatura actual al mercuri de la pared del balcó, 8 graus i plou una mica.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 9º
    Humitat 67%
    Pressió 1007.0hPa

    Cel tapat , baixant a Barcelona ha anat plovisquejant .

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia des de Mollet del Vallès.

    Temperatura 7.5º ( uns 4º més càlida avui que ahir a aquesta hora).
    Humitat 76%.
    Pressió 1005 hPa.
    Pluja 0.3 mm.

    Enviat des del meu Pixel 4a usant Tapatalk

    Estació meteorològica Netatmo en Garita Davis.

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 5,3ºC
    Humitat: 87%
    Vent: Fluix, NO (8Km/h)
    Punt de rosada: 3,3ºC
    Pressió: 1005,9 hPa (baixant)
    Temperatura mínima: 5ºC (00:00h)
    Estat del cel: Cobert. Plou
    Precipitació des de les 00h: 1mm

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg