Bon dia a tothom,
de moment a l'espera del que es pugi recollir avui, si es que espot!!!, la Dana ha deixat a La Palma d Cervello 46 litres molt ben vinguts.
Salut per a tots
Bon dia a tothom,
de moment a l'espera del que es pugi recollir avui, si es que espot!!!, la Dana ha deixat a La Palma d Cervello 46 litres molt ben vinguts.
Salut per a tots
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 23,0ºC con 62% de humedad, viento del N a 18 km/h y 1014,8 Hpa con 220 W/m2, mínima de 19,1ºC, a diferencia de la gran mayoría de zonas aquí en Cataluña, está es de las pocas que en cada episodio desde Junio nos quedamos a dos velas una y otra vez (Todos estos últimos que ha habido al margen totalmente cuándo el 98% de zonas regaron bien), recogidos 0 mm en todo el episodio y el total del mes 0,2 mm, con esta magnífica inercia vamos caminó del Septiembre más seco desde que hay registros, porqué no tiene pinta de querer cambiar, siempre quedamos al margen.
Todopc, si et serveix de consol aquí estem igual, aquesta vegada ens ha fet 4 litres amb 4 o 5 ruixats diferents entre ahir i abans d'ahir, a efectes pràctics 0, vaja que ni per treure la pols. Per trobar l'última pluja ens hem de remontar al 18 de juny amb 13 litres i d'això ja fa casi 3 mesos. Es el que hi ha i no si pot fer res.
Salut i bon seguiment.
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 27,6ºC con 57% de humedad, viento del SSW a 6 km/h y 1014,0 Hpa con 886 W/m2.
Todopc, si et serveix de consol aquí estem igual, aquesta vegada ens ha fet 4 litres amb 4 o 5 ruixats diferents entre ahir i abans d'ahir, a efectes pràctics 0, vaja que ni per treure la pols. Per trobar l'última pluja ens hem de remontar al 18 de juny amb 13 litres i d'això ja fa casi 3 mesos. Es el que hi ha i no si pot fer res.
Salut i bon seguiment.
Algún día cambiará la inercia... pero a este ritmo ya habrá que esperar al año que viene... Septiembre tiene todas las papeletas de acabar de record en sequía por esta zona, cómo no ocurra un milagro, miras toda la costa en estos últimos meses y las zonas que no pillan nada son aquí y alguna otra suelta, algo totalmente anormal, todo se desvía, todo nos esquiva, es surrealista , la temporada de setas prácticamente perdida ya aquí abajo.
Bona tarda,
TODOPC, crec que estas enfadat amb la meteo i si ho penses, diguem de que et serevix, canviar el temps on tu vius? prent-ho d'una altre manera home.
I el bolets a la teva zona son final de novembre primers dedecembre i per aixo encar falta un mon
Salut
Bon dia des d'Esclanyá.
minima 15,7º, maxima 26,7º, cel variable i vent fluix del N.
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 27,6ºC con 57% de humedad, viento del SSW a 6 km/h y 1014,0 Hpa con 886 W/m2.
Algún día cambiará la inercia... pero a este ritmo ya habrá que esperar al año que viene... Septiembre tiene todas las papeletas de acabar de record en sequía por esta zona, cómo no ocurra un milagro, miras toda la costa en estos últimos meses y las zonas que no pillan nada son aquí y alguna otra suelta, algo totalmente anormal, todo se desvía, todo nos esquiva, es surrealista , la temporada de setas prácticamente perdida ya aquí abajo.
Llevas 664 mm este año...;)
Bona tarda companys/es,
Ahir vaig tindre la sort d'estar en el lloc adequat per gaudir d'una mànega marina davant costa de Barcelona. Tot un privilegi!
La qualitat de les fotos són fetes amb el mòbil. [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/0f44bec390a5b68ce6184675af4dfe1f.jpg][Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/21822ec0f1b97c63c89b7f5c0f3d06d6.jpg][Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/a73db17041c2db4424f9d65074548f38.jpg]
Enviat des del meu SNE-LX1 usant Tapatalk
També de poguer gaudir de uns Cumulunimbus ben fotogènics [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/1c31753638e3a56c83f55d08892b345d.jpg][Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/56ceb078e05dc2abf06434c04b5ff65f.jpg]
Enviat des del meu SNE-LX1 usant Tapatalk
Bona tarda,
Cel tempestuòs desde Pineda centre mirant cap el Montnegre-Montseny NW, primers xàfecs amb tempesta cap a La Selva,Osona i Vallès oriental, la inestabilitat avançarà cap a la costa central en les proepres hores..
Les nuvolades han crescut amb energia tal com es preveia, després de un matí ben asolellat, el radar ja amb nuclis ben actius de precipitació però bastant localitzats..
2401272581d27e73a50935570eec8c13 8b77c4bde9d246138f28f0c4bc3d219c
Bon seguiment
Comença a ploure a Vic.
Bona tarda,
Després d'un matí tranquil, les tempestes agafen força i apunten cap a l'àrea de Bcn les properes hores![Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/e5e750b57a6e213561f853cb41ee0d61.jpg]
Enviat des del meu CPH1951 usant Tapatalk
Fort ruixat ara mateix sobre Rubí i amb tempesta![Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/f22932ca842aea86d99b51bc392b589d.jpg]
Enviat des del meu CPH1951 usant Tapatalk
Llevas 664 mm este año...;)
Desde Junio que no llueve apenas , mientras en el resto si lo hace y somos pocas zonas que no paramos de quedarnos al margen, con la buena inercia que había a principios de año y fue llegar Junio he irse todo al traste.
Bona tarda, des de la ruta Fornells-St. Feliu!,
S’acaba de generar del no-res un xàfec impressionant i molt localitzat a sobre nostre. De fet, mentre acabo d’escriure el missatge, l l’alçada de Llambilles, quasi no plou.
9c0fbd53f60466ed8ff375ec96c14bd3
Bon seguiment!
Bona tarda, Todopc, una tercera part de Catalunya estan com Tú, jo també ho estava fins fa dos dies!!!
Tenir una sequera de dos a tres mesos es perfectament normal!!!,
Així que no et deixis portar pel drama!
El 2017 vas fer el mateix!, i mira per ón l'únic, repeteixo, l'únic de tota Catalunya que va superar el 100 % del promig anual vas ser Tú!!!!
En quinze dies hi haurà una altra oportunitat, i si no serà a l'octubre!, i si no al novembre!, i segur que arribes al promig anual!.
Per cert, Tú ets l'únic que ens posteges fotos de cistells de bolets entre Nadal i reis!, així que fes un reset emocional, pel teu bé.
Per cert de nou, a mí també m'acaba de fer la cobra la tempesta que venia de Rubí!, ha fet un salt lateral cap a la vall del Llobregat, enfilant cap a l'Ordal-Garraf, i m'he quedat amb un pam de nas! .
Una altra vegada serà!
Salutacions!
Mostrar másBona tarda, Todopc, una tercera part de Catalunya estan com Tú, jo també ho estava fins fa dos dies!!!
Tenir una sequera de dos a tres mesos es perfectament normal!!!,
Així que no et deixis portar pel drama!
El 2017 vas fer el mateix!, i mira per ón l'únic, repeteixo, l'únic de tota Catalunya que va superar el 100 % del promig anual vas ser Tú!!!!
En quinze dies hi haurà una altra oportunitat, i si no serà a l'octubre!, i si no al novembre!, i segur que arribes al promig anual!.
Per cert, Tú ets l'únic que ens posteges fotos de cistells de bolets entre Nadal i reis!, així que fes un reset emocional, pel teu bé.Per cert de nou, a mí també m'acaba de fer la cobra la tempesta que venia de Rubí!, ha fet un salt lateral cap a la vall del Llobregat, enfilant cap a l'Ordal-Garraf, i m'he quedat amb un pam de nas! .
Una altra vegada serà!Salutacions!
2017 fueron 343,6 mm, debes referirte a otro año .
Bona tarda,
Aqui a La Palma de Cervello caien un bon ruixat, estic dins del cotxe esperant que afluixi, quan entri a casa miro el pluvio i paso dades
Salut
Bones tardes !!!
Després d´un matí i migdia splendits a ppartit de les 15:45 s´ha anat ennubolant i de cop i volta la tempesta que a en Jordi Roca li ha fet la "cobra" ens ha passat per sobre, curta però intensa 6.2 mm. recollits
Ara tenim les següents dades:
Temperatura 18.2ºC
Humitat 83%
Pressió 1016.1 hPa
Vent practicament en calma
Que viene que viene...
Bona tarda, ja des de casa!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 23,3ºC
Humitat: 77%
Vent: Fluix.SSO (7Km/h)
Punt de rosada: 19ºC
Pressió: 1016,3 hPa
Estat del cel: Molt ennuvolat.
Temperatura mínima: 16,4ºC (07:43h)
Temperatura màxima: 26,1ºC (11:45h)
Per la nostra zona ni hem ensumat pluja :silly:
Bon seguiment!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!