SEGUIMENT METEOROLOGIC - AGOST 2020

  • Bona nit, a Sta Ma de Palautordera hem recollit aquesta tarda 20 mm amb una tempesta i celatge maquissim. De matinada havien caigut 3mm, total avui 23mm, la matinada de dissabte vam recollir 11mm, total episodi fins ara mateix 34mm...continuem gaudint!!!

    Enviat des del meu SNE-LX1 usant Tapatalk

  • Resum de la tempesta d'aquesta tarda - nit !

    Precipitació: 9,4 mm.
    Intensitat màxima: 86 mm//h. a les 21.36 hores
    Recorregut de la tempesta: entrada per montgat, badalona ,serra de marina ,Santa Coloma de Gramenet i Barcelona !

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bona i fresca nit!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: [color=blue]16,1ºC[/color]
    Humitat: 90%
    Vent: Fluix, NE (5Km/h)
    Punt de rosada: 14,5ºC
    Pressió: 1017,7hPa
    Precipìtació des de les 00h: 13,9mm
    Precipitació provivional episodi: 33,3mm

    Bon seguiment i fins demà!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona nit, com a curiositat acabo d'observar que fa mitja hora que les tempestes acaben de canviar de direcció!, ja no van cap el SW, ara van cap a llevant!!!
     5510a6908afc1f7fc6a45f860470996a
    Així que ara rebré un ruixat pel meu oest!, no obstant no espero res més que mullar el terra!
    Ara mateix desconec a què obeeix aquest canvi!, ho haurem d'esbrinar!

  • Bona nit. Ara fa un ruixadet, a veure si s'entera el pluviòmetre, a veure si reguem una miquetona.
    Dia bàsicament assolellat amb creixement de nuvolades al migdia. Mínima de 9.8°C i màxima de 26°C.

    Bon seguiment!

    Enviat des del meu Mi 9T usant Tapatalk

    Sant Salvador de Guardiola (El Bages)

  • Bon dia a tothom

    Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 13º
    Humitat 95%
    Pressió 1016.6hPa

    Cel serè.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia des de Palazuelos, ens llevem amb el cel seré i fred de finals d'estiu, la mínima ha estat de 5,2ºC i ara tenim:

    5,8ºC
    66% d'humitat
    1021 hPa.

    Sembla que a mida que avanci el dia han d'anar apareixent núvols alts que enterboliran el sol. Temperatura un xic més alta que ahir.

    Molta sort i bon seguiment!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Bon día des del barri del Coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó, 17 graus i cel serè.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bon día, amb mínima de 12° i cel ras, malgrat els gairebe 25mm, molt benvinguts, m'esperava molt mes de aquest canvi, mes general i mes contundent,amb mes tempestes generals i mes violentes,tenim en compte la gran quantitat d'aire fred en alçada que portava i sobre tot la enorme energía acumulada que teniem, despres de molts dies amb forta calor i xafogor,salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • Bon dia a tothom. Avui la mínima ha estat de 9,5º , que és l´actual. Ara el cel és assolellat , però aquesta nit s´ha format boira. La pluja recollida en tot l´episodi ha estat de 31, 5 litres i ja emportem 91 ,6 litres durant agost i 710 en tot l´any. Passeu un bon dilluns.

  • Muy buenos días desde Puigcerda, cielo despejado con una temperatura de 5.4ºC , la mínima 4.3ºC.

    Para hoy esperamos un día soleado sin precipitaciones, paso datos del mes de Agosto. Saludossss...

    Máxima del mes. 34.4ºC.
    Mínima la hacemos hoy con 4.3ºC.
    Precipitación mensual 88.0 mm.

  • Bon dia. Mínima fresca de 8.6°C i actual de 12°C. El ruixat d'ahir va ser inapreciable pel pluviòmetre finalment. Tanquem l'episodi amb 30.8 litres i el mes d'agost amb 48.5 l amb 5 dies de precipitació apreciable.
    La temperatura del pis de luxe i cel totalment seré.

    A veure que acaben dient els models de la possibilitat de ruixats demà. El canvi de temps que comentava en JSMA el GFS el segueix marcant.
    Bon seguiment! [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200831/87ff24f66d8933c9526e65a6f3ff9064.jpg]

    Enviat des del meu Mi 9T usant Tapatalk

    Sant Salvador de Guardiola (El Bages)

  • Bon i fresc dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: [color=blue]15,6ºC[/color]
    Humitat: 86%
    Vent: Fluix, NO (8Km/h)
    Punt de rosada: 13,3ºC
    Pressió: 1018,6 hPa (pujant)
    Estat del cel: Serè.
    Temperatura mínima: [color=blue]13,3ºC[/color] (07:28h)
    Precipitació des de les 00h: 0,2mm
    Precipitació total episodi: 33,5mm

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 16,6ºC con 62% de humedad, viento del N a 60 km/h y 1014,7 Hpa con 279 W/m2, otro día más de mestral, mínima de 15,5ºC, bien baja de nuevo, acabamos Agosto seco con tan sólo 30,8 mm de una media de 45 mm (El día de más lluvia fue el 12 con 14,2 mm en una pequeña tormenta despistada...), no hemos sido de las zonas agradecidas por las lluvias y tormentas de finales de mes que han afectado a prácticamente toda Cataluña, en esta pequeña zona y alguna otra más quedamos totalmente al margen de estos cambios.

  • Bon dia desde Gelida

    Refrescada maca la d´aquesta nit amb 12.8ºC de mínima
    Ahir nit van passar per sobre les rampuines de les tempestes deixant 0.4 mm.i un total en aquest Agost de 16.4 mm.
    Ara tenim les següents dades:

    Temperatura 17.6ºC
    Humitat 63%
    Pressió 1018.7 hPa
    Vent en calma

    Bon dilluns tingueu


  • Bon dia.

    Altre dia de mínima de plena tardor, al meu terrat a Picassent mínima de 14,7ºC. Al terme municipal mínima de 13,4º (cota 70m).

    Les mínimes d'ahir i hui han sigut les més baixes d'agost del segle XXI però gens extraordinàries per al segle XX passat com reflexa aquest Twitt de @AEMET_CValencia respecte a la mínima de 16,4ºC de hui a Alacant.

    Nº de noches con mínima menor o igual a 16.4 ºC en julio y agosto en Alacant agrupadas por décadas:
    Década de los 40: 29
    Década de los 50: 24
    Década de los 60: 27
    Década de los 70: 55
    Década de los 80: 29
    Década de los 90: 8
    Década de los 00: 0
    Década de los 10: 0
    Año 2020: 1

    Mínimes País Valencià, en alguns llocs més baixes que ahir.
    [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200831/fb0abacf2516e318a1aabc8029bdd8fa.jpg]

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 16.3ºc, mínima 13.4ºc, 88% humedad, 1019 hpa, viento de mestral flojo 6 km/h y medio nublado. El sábado llovió 20 litros y ayer 25, en total 45 litros. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA