SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2013

  • De moment aquest primer tast de tempestes no ha estat gens malament!!

    Senzillament ESPECTACULAR el dia d'avui! Crec que el millor d'aquest temporal!! Pot ser els que vau veure nevar ahir no estareu d'acord però la resta crec que em donareu la rao!

    Encara queden algunes hores i ahir si us enrecordeu vaig penjar aquest mapa:


    demtarda.png


    Doncs aquí teniu la resposta a la pregunta que feia ;)


    Sat_Ib_29-04-2013_17h08min.jpg


    Una borrasca de llibre :woohoo:

    Bon seguiment!

  • Hola des de Portugalete.

    Quina cosa mes curiosa, aquesta nit ,per Euskadi, ens visitarà un front força actiu que vindrà de l'Est! situació poc habitual...

    Pel que fa a Blanes, m'esperava mes pluja per al dia d'avui, la bona noticia es que ha plogut amb ganes en molts llocs que ho necessitaven! visca!


    Bon seguiment

    Entre dos pobles estic: PORTUGALETE- Biscaia (residencia habitual) i BLANES-Girona (d'on soc). Intento informar d'ambdós llocs. Visca la meteo!!!

    "Ja plou! doncs en Pepet no es mou,
    Ja neva! doncs en Pepet no es lleva"

  • Jo tinc la teoria de que els anys en que tenim fenomens pocs habituals en un mes determinat, despres tenim un altre mes al mateix any,que tambe mostraria un altre fenomen poc habitual.Tenim l, exemple de les malaurades inundacions de Setembre del 1962 i 3 mesos mes tard l, excepcional nevada del Desembre del 1962.Aquest Març em tingut un mes molt plujos tan a Catalunya com a la Peninsula Ibérica i aquest cap de setmana plujos i fred, amb nevades a cotes baixes a Tarragona i d, altres zones d, Espanya. Deixo aquest comentari que vaig fer el dia de la trobada el 23/3/2013 , quan ja pensavem que no tindriem mes oportunitats de neu a cotes baixes, encara que llavors jo comentava:

    "El periode de retorn d,aquestes situacions ha d,estar a la cantonada,(35 anys son ja molts)veurem quans anys o.setmanes tenim que esperar per tornar a veure-ho."


    ,hemos rozado el larguero"jejeje, vam tindre una temperatura minima a l, Observatori Fabra de 4, 5C ahir


    Screenshot_2013-04-29-17-21-41.png

    [b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

  • Continua plovent, de moment aquesta tarda, a diferència del matí, no ha parat gens, alguan estona afluixa una mica però no para, fins ara portem recollits 19 litres, en el total del episodi 54 litres.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Doncs per aquí en cap moment s'ha vist el cel amb aquestes tonalitats marronoses o groguenques, aquí hem tingut el cel ben gris com cada dia, el que si que hem tingut durant dos o tres hores al voltant del migdia mentre plovia és una boira ben espessa que reduïa la visibilitat a unes desenes de metres.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Estic preparant animacions de radars, satelits... Estan quedant espectaculars!!!

    Per cert demà al matí més aigua?? Sembla que podria haver una nova regadeta general demà al matí i qui sap si a la nit de demà també!!


    Bon seguiment i quan les tingui totes les penjo !!

  • Curiós!..ja fa un parell d,hores..que la pluja just m,agafa o sigui de mitg penedès cap a l,oest plou i l,altre no.


    composicio_ultima18.png

    Por El Vendrell, aun continua lloviendo, ahora con menos intensidad, es cierto que esta parte del frente de precipitación lleva estancado en esta zona un par de horas
    Precipitación de hoy 24 litros..de momento

    EL VENDRELL
    COMARCA DEL BAIX PENEDES
    ALTITUD 55 msmn

  • Jejeje, mireu aquets micos sota la neu, s, ho estan passant de conya


    Image.jpeg

    Estos monos japoneses se relajan en invierno en las cálidas aguas termales del Parque Jigokudani, en el valle del río Yokoyu, en Japón. El parque esta cubierto de nieve durante una tercera parte del año y los monos, como un hábito, bajan de las montañas a bañarse en las aguas termales.
    https://fotos.es.msn.com/slideshow/phot…-nieve/38egmlu3

    [b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

  • Bona tarda!

    Avui ens ha plogut pràcticament tot el dia, encara que de manera dèbil. L'estació només em marca 3mm. Mooolt poquet, en comparació amb altres llocs.
    Això sí, el cotxe, que és blanc, el tinc color cafè amb llet :p

    Dades a St. Feliu de Guíxols:
    Temperatura: 13,7ºC
    Humitat: 81%
    Vent: Fluix, NNO (10 Km/h)
    Temperatura de sensació: 12,7ºc
    Punt de rosada: 10,5ºC
    Pressió: 1010 hPa. (baixant)
    Temperatura mínima: 10,0ºC (6:41h)
    Temperatura màxima: 13,8ºC (16:50h)
    Estat del cel: Cobert. Ara no plou.
    Precipitació des de les 00h: 3mm

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Ja tinc a tocar els 50 LITRES! :P
    No pasa molt sovin això..yujuuu! :woohoo:

    I estic a prop dels 100 litres d,episodi.. :silly:

    M,acaba de trucar el meu pare,i ont tinc l,hort ja porten 120 litres!!

  • Bona tarda a terrassa avui minima 8.4 i maxima 14.4, temperatura actual 14.1, estat del cel nuvol, fins ara litres recollits 29, el cel torna a esta amenasador amb ruixats inminens.
    Bon seguiment companys.

    Gracies.

    Albert. ;)

  • BUENAS TARDES DESDE CALELLA DE P., TEMPERATURA ACTUAL Y MÁXIMA DEL DIA 13.3ºC, 89% HUMEDAD, 1009 HPA, DIRECCIÓN DEL VIENTO NNE 19KM/H, LLUVIA ACUMULADA DESDE LAS 00.00 HORAS HASTA ESTOS MOMENTOS 8.1 LITROS. HACE UNA MEDIA HORA HA PASADO UNA TORMENTA CERCA DEL PUEBLO, CON MANCHAS AMARILLAS Y ROJAS, SEGUN EL RAIN ALARM, CREIA QUE TENDRIA UN BUEN "SARAO" :cheer: , PERO SE HA ALEJADO MAR ADENTRO. LASTIMA, OTRA VEZ SERÁ. :angry: BUEN SEGUIMIENTO.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA