SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2020

  • Cesar, pocs off-topics son tan necessaris com el teu....

    Molts anims a tothom.... Veurem aviat la llum al final del tunel... o una bona tempesta, en el nostre cas.. :)

    Força!!!

    Enviado desde mi Redmi Note 7 mediante Tapatalk

    Barcelona, barri de Sant Antoni.

  • Bon dia desde Gelida

    Cel tapat i va caient elguna goteta.
    Ahir finalment 54.4 mm. recollits en total
    De matinada han caigut 0.2 mm.

    Dades actuals:

    Temperatura 13ºC (mínima 11ºC)
    Humitat 85%
    Pressió 1026.1 hPa
    Pluja 0.02 mm.
    Vent de 5.8 km/h mitjana darrers 10 minuts

    Tingueu un bon dimarts per dir quelcom, molta sort,anims i força a tothom


  • Bon dia desde Gelida (Alt Penedes), ahir com be diu el company Tebla aqui a Gelida dia de pluja desde les 9 del mati aproximadament, i con van caure casi 55 litres. La pluja mes forta va ser desde les 12h fins a les 18h.
    Anims a tots i recordeu sortir el menys possible

  • Bon dia,

    a Calaf ens llevem amb cel tapat i 9.6ºC, per una mínima de 7.3ºC. El total de pluja caiguda en aquesta situació ha estat de 42.7 mm, molt ben caiguts, excel·lent notícia pels sembrats que ja començaven a passar set
    Per avui s'espera progressiva obertura de clarianes i temps tranquil els immediats dies, Més enllà a saber,en aquesta època mirar a més de 4 dies és una loteria

    I sobretot, no sortiu de casa si no és absolutament imprescindible. Sempre la salut és el més important!

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 13,2ºC
    Humitat: 91%
    Vent: Fluix, NNE (9Km/h)
    Punt de rosada: 11,8ºC
    Pressió: 1029 hPa (pujant)
    Estat de cel: Cobert.
    Temperatura mínima:12,8ºC (04:03h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 12,4ºC con 92% de humedad, viento del ENE a 6 km/h y 1022,9 Hpa con 26 W/m2, finalmente lo de esta pasada noche tampoco ha arreglado el desastre de ayer, tan sólo 4 mm :unsure: , habrá que esperar al fin de semana a ver si regamos bien las zonas que hemos quedado bastante al margen.

  • Bon día, cel tapat i 11,1°, ahir magnific día de meteo per aquí amb 50mm, molt bencaiguts i molt bo per a tot en general, máxima ahir 12,8° els mapes segueixen de moment a mig plaç mostren coses interesants, salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • Bon dia

    Matí ben tapat,amb algun ruixat inapreciable intermitent...vent moderat de llevant amb una ratxa de 52 kmh,pols en suspensió..mapes interessants,destacant per fí el final de la zonal amb un escenari molt mes dinàmic amb possibles sorpreses ,veurem

  • Bon dia de confinament! Ahir finalment ens van deixar 33,4 mm i ara a començat a ploure de manera feble amb 15 graus i un 79% d'humitat. Bon seguiment!

    Sant feliu de llobregat (baix llobregat)
    barri de les grases.

  • Bo dia.
    Ara per El Pasteral (Girona) tenim
    Temp. 12.7º
    hPa 1028
    HR 87%
    Puja ahir 42mm molt ben aprofitats.
    Ancara es tot ben moll i molta humitat, els cims de les montanyes tapats per boira.
    Bon dimarts i anims a tothom.

    Gavà, (Baix Llobregat)
    El Pasteral, (La Selva)
    45 msnm
    Núvols de pet tempesta de merda

  • Bon dia,

    Ahir un dia fantàstic pel meu racó de Collserola, amb 50.3 mm de pluja (el primer dia de pluja significativa des de la tercera setmana de gener: totalment necessària), i una mínima de 11.2C i màxima de 12.2C.

    Esperem que s’hagi renovat i netejat l’ambient carregat de pols i pol·len etc. Avui em trobo millor de l’al·lèrgia primaveral.

    Ara, núvol i 12.5C amb 90 % d’humitat. La mínima ha estat molt suau de 10.7C.

    Bon seguiment!


    Sent from my iPad using Tapatalk

  • Bon dia.

    A Picassent 21 litres recollits, continua plovent.

    Al País Valencià, on més ha plogut és al nord, amb 120 litres a Catí i 118 a Benassal. En general, a l'interior de la meitat nord han caigut més de 50 litres, aigua ben aprofitada pels embassaments dels rius Sénia, Millars, Palància, Túria i Xúquer.

    Sembla que per al pròxim cap de setmana puga continuar la ratxa amb el bloqueig anticiclònic centreeuropeu.

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel tapat, ambient temperat, vent de gregal. Les dades actuals són: 14ºC, 71% d'humitat i 1026hPa. La mínima d'avui ha sigut de 13ºC, déu-n'hi dó! En total, l'episodi d'ahir ens va deixar amb 11 litres, no és que fés falta l'aigua però si que, sempre es benvinguda. Res més, això es tot, salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Bon migdia des de Palazuelos, després d'unes primeres hores amb pluja molt feble hores d'ara no plou, continua el cel ennuvolat, sembla que es vulgui obrir alguna clariana. Hem recollit 8 litres més, 27 en tot l'episodi, una xifra molt i molt bona. En el que portem de mes portem 39 litres, poc a poc ens anem acostant a la mitjana, tant de bo aquest mes compensi el poc que va ploure el mes de febrer. La mitjan dels tres primers mesos de l'any a la ciutat de Segovia és de 99 litres, així que no estem malament, tot i que ja sabem que en aquest clima l'aigua sempre es benvinguda doncs un no sap mai quan vindrà la sequera!

    Tenim:

    9,6ºC
    77% d'humitat
    1027 hPa.

    Molta sort i bon seguiment!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 14.5°c, mínima 13.9°c, 89% humedad, 1030 hpa, viento de gregal 11 km/h y medio nublado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA