• os paso video de mi sobrina yendo a la molina. le hecho de esta manera, de otra no tengo ida
    pedregada al canto.
    /

    perdon la he cagado.

    si us `plau el podeu borrar aquest post.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • 1r CONCURS DE FOTOGRAFIA DE "LA METEO DEL BAIX LLOBREGAT"
    El cel de les teves vacances.

    Teniu fotos de les vostres vacances?, doncs aprofiteu-les pel concurs!.
    Us hi recordem aquest concurs que organitzem, enviant-nos UNA fotografia amb la temàtica EL CEL DE LES TEVES VACANCES i podreu guanyar una estació meteorològica inalàmbrica TFA, que incloeix termòmetre, baròmtre i higròmetre amb indicador de nivell de confort, memòria de temperatura mínima-màxima, indicació de fase lunar, rellotge radio control, calendari i alarma.
    La organització se'n fa càrrec de les despeses derivades de l'enviament del premi.

    Us hi deixem aqui l'enllaç de les bases del concurs que heu de LLEGIR atentameant per a poguer participar.

    https://www.dropbox.com/s/og1zxipkwhto…ncurso.pdf?dl=0

    Per a qualsevol dubte podeu enviar-nos un missatge privat al nostre facebook o a l'adreça de correu
    concurs@meteobaixllobregat.com

    Concurs organitzat per Meteo Baix Llobregat i amb la col.laboració de AstroMet
    Data de finalització del concurs: 30 de setembre del 2015

    Salutacions!

    ConcursLMDBLL.JPG

  • El pròxim dissabte dia 17 d'Octubre estaré il·luminant l'espectacle TXAPELDUN de la companyia ORGANIK a la 18a fira de Manresa. Em faria molta il·lusió que poguéssiu venir a veure l'espectacle!

    salut!

    CRRTSVxWwAAlrTU.jpg

    https://www.firamediterrania.cat/fitxa-artistic…?artista=100144

    https://www.marccano.com

    Entre dos pobles estic: PORTUGALETE- Biscaia (residencia habitual) i BLANES-Girona (d'on soc). Intento informar d'ambdós llocs. Visca la meteo!!!

    "Ja plou! doncs en Pepet no es mou,
    Ja neva! doncs en Pepet no es lleva"

  • El pròxim dissabte dia 17 d'Octubre estaré il·luminant l'espectacle TXAPELDUN de la companyia ORGANIK a la 18a fira de Manresa. Em faria molta il·lusió que poguéssiu venir a veure l'espectacle!

    salut!

    https://www.firamediterrania.cat/fitxa-artistic…?artista=100144

    https://www.marccano.com

    Hola MARC CATALUNYA-EUSKAL HERRIA, pinta bé l'espectacle aquest del dissabte però jo no podré anar-hi. Et desitjo que et vagi molt bé l'espectacle i ja ens explicaràs que tal ha anat! ;)

  • Us poso un document que m'ha enviat un amic dentista, cooperant al Sàhara. La situació és terrible a causa de les inundacions i ens demana si podem fer difusió als mitjans ja que no se'n parla:

    Estimad@ amig@,

    Como probablemente ya sabes, Dentalcoop está desarrollando un proyecto de cooperación en el Sahara Occidental desde hace casi dos años. En estos momentos, y desde hace dos meses, una de nuestras voluntarias, Ana Pérez Lorenzo, se encuentra en los campamentos de refugiados saharauis de Tindouf, en Argelia, trabajando en un Programa de Formación de Auxiliares saharauis para entrenarlas en actividades y protocolos de Desinfección y Esterilización, Periodoncia Básica, Prevención e Higiene Bucodental y Registro de Historia Clínica.
    No ha trascendido NADA en los medios españoles (probablemente por razones políticas en relación con Marruecos) , aunque sí en las redes sociales, sobre las GRAVES INUNDACIONES QUE HAN SUFRIDO los campamentos de refugiados desde hace un par de semanas. La situación es dramática, pues la inmensa mayoría de las casas de adobe y jaimas SE HAN VENIDO ABAJO, dejando de la noche a la mañana a familias enteras LITERALMENTE SIN UN TECHO DONDE COBIJARSE.
    Os reenvío el último mail que Ana nos ha enviado (con gran dificultad, pues las redes de internet han sufrido también y la conexión es intermitente), en la que explica lo que está viendo, y lo que Dentalcoop está asumiendo, gracias a su testimonio y su trabajo, como parte de su responsabilidad en la promoción de la Salud y la lucha contra la injusticia y la desigualdad.
    Dentalcoop y el Sahara: más que Dientes

    "Hola Ignacio,
    Bueno, como habréis leído en redes sociales sobre todo, los daños que han sufrido en las wilayas a nivel generalizado son principalmente la caída casi del 100% de las casas, porque lo que no se ha caído con las lluvias se caerá con el sol... Lo peor todavía no ha llegado. Las jaimas también han quedado inutilizadas, y las que están habitables no son suficientes para albergar y proteger de la lluvia que aún continúa, a todas las familias que por las circunstancias de pérdida de su hogar tienen que compartir espacio, al menos y eso es lo que esperamos, de momento.

    La escasez y en algunos casos inexistencia de alimentación en las wilayas, como es el caso de Dajla, hace que una de las prioridades sea la alimentación junto con un techo donde pasar los días que quedan de lluvia y por supuesto los que vendrán hasta que la cosa se normalice un poco, centrando claro está las aportaciones extras a niños con malnutrición, ancianos y embarazadas, y extendiéndose al resto de la población. Cierto es que en casos como éste es muy difícil evaluar con exactitud el grado de necesidad de las familias, dado que los que antes tenían más como los que tenían menos, ahora no tienen nada...

    Os cuento esto, porque creo que es importante transmitir que Dentalcoop como asociación, que no sólo es de dientes, también asumimos y nos comprometemos con cuestiones humanas en general... (en este caso yo, como persona individual, que a lo mejor se ha querido involucrar un poco más...). Hemos participado de las distintas actividades que se han realizado en los campamentos con organismos internacionales como ACNUR, OXFAM, Cruz Roja Española, SIA, MPDL, UNICEF, UN, ODM, Médicos del Mundo... en las tareas de evaluación de daños en el terreno, a nivel de casas y estructuras de saneamiento de aguas, instalaciones públicas de salud (hospitales, dispensarios...) y estamos formando parte de la puesta en marcha del plan de emergencia en cuanto a salud se refiere, no solo prestando nuestra ayuda sino también, cuando surge, alguna idea que sume.

    Te escribo esto para que toda la comunidad que formamos Dentalcoop sea consciente de esta situación, y comprenda que su papel como motor del cambio social es fundamental. Que sepamos todos que siendo voluntarios de Dentalcoop, no sólo hacemos "Turismo Solidario", sino que también participamos de este sentimiento de unión y de colaboración en todo aquello en lo que nos pidan los pueblos olvidados y las instituciones comprometidas con la justicia y la igualdad.

    Te pido Ignacio que difundas esta información para conocimiento de toda nuestra organización, amigos, compañeros y donantes.

    Un abrazo
    Ana"

    Gràcies!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Terrible.

    Creus que puc difondre la carta per Facebook? Gràcies!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • No se si ya habíais visto este video pero es muy divertido.
    Campeonato de "snow swimming"

    Contenido externo youtu.be
    El contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.
    Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.

    Barcelona Sant Gervasi
    Mi avatar es una obra de Andy Goldsworthy

  • Hola a tothom,

    us voldria preguntar una cosa en que m'acabo de fixar ara mateix. Sota del nom de cada usuari del fòrum hi fica: "membre sol", "membre boira", "membre neu"... Quin és el significat d'això? :pinch:

    Gràcies!

    Riudoms (Baix Camp)-121 m altitud

  • Bona tarda, depenen del numeros de missatges que vas enviant ets membre sol o membre boira o neu, cada caregoria te un numero de missatges assignat, quant mes missatges enviis, aniras pujant de categoria de membre. S'enten?

    Sant feliu de llobregat (baix llobregat)
    barri de les grases.

  • Adjunto enllaç a una noticia que m'ha semblat molt interessant ( i maca!):
    Els Alps, fotografiats des dels Pirineus !!!!!
    Si ja ens agraden les fotografies de mallorca des del Tibidabo...imagineu-vos el Alps!
    Un crack ho ha aconseguit des dels cims del Ripollès (pic de la DOna, sobre Vallter i amb visió directe del Golf de Lleó). Trobareu la noticia aqui: https://www.ccma.cat/el-temps/els-a…oticia/2715386/

    1456390806154.jpg

    Salutacions!

    Entre els 140 de Palau-Solità i Plegamans on visc i els 1.180 de la masia de Camprodon d'on sóc. Si puc, més amunt!

  • Exposició ‘Rafael Patxot, mecenes, científic..., l'home' al Palau Robert de Barcelona

    El Palau Robert de Barcelona acull, fins al 8 de maig, l'exposició "Rafael Patxot. Mecenes, científic..., l'home" una mostra en la que es presenten els diferents aspectes i vicissituds d'aquest personatge que fou un important mecenes de la cultura i les ciències a Catalunya a les primeres dècades del segle XX. Entre el seu llegat hi ha la Masia Mariona, situada a Mosqueroles, actual centre d'informació del Parc Natural del Montseny i seu de l'exposició permanent "Univers Patxot" que gestiona la Diputació de Barcelona a través de la Xarxa de Parcs Naturals.

    Patxot_expo_BAIXA.jpg

    https://www.diba.cat/web/sala-de-pr…rt-de-barcelona

  • Estas fotos que corren por la red son curiosas. Probablemente sea el humo o vapor de agua de una central térmica. El efecto es brutal. B)
    image_2016-04-26.jpeg

    image_2016-04-26-2.jpeg

    Barcelona Sant Gervasi
    Mi avatar es una obra de Andy Goldsworthy

  • Salutacions des de l'Institut Cal·lípolis de Tarragona, on hem assistit a la xerrada sobre canvi climàtic a càrrec d'Alfred Rodríguez Picó, que agraïm des de l'equip docent.

    institutcallpolisTGN.jpg

    Sóc molt aficionat a la meteorologia, i des del Cicle Formatiu de Salut Ambiental intentem de donar a conèixer les mesures alternatives a l'ús masssiu dels combustibles fòssils.
    Com a navegant nàutic m'interessen per força les pàgines de predicció meteorològica, tot i que el que m'agrada més és interpretar els núvols i els diferents signes de possibles canvis de temps, per a fer la pròpia predicció . Alguns cops encerto, altres no tant.
    En el següent enllaç hi ha una mostra dels apunts sobre meteorologia que he preparat per a fer classe en un dels Crèdits de 1r de Salut Ambiental:

    https://prezi.com/6ddb8-735u5u/edit/#20_3769901

    manel