Ostres, la primera i me despisto del tot
a veure a la segona ....
2ª EDICIÓ DE "PICO PREVI"
-
-
Bona nit !!!!
Ja podem dir-vos el premi que obtindrà el guanyador de la segona edició del concurs:A l'hora es podrà visitar l'observatori ubicat a la zona http://=http://meteoribes. com
-
Jo he estat en aquest càmping i està molt bé
La veritat! -
-
JORNADA 2
Ja tenim els resultats definitius d'aquesta segona jornada!
Bon Nadal!
-
JORNADA 3
Aquest és el resultat final d'aquesta tercera setmana: RESULTATS DEFINITIUS
I la classificació actualitzada queda així: CLASSIFICACIÓ GENERAL
Enhorabona Edu Centelles!
Bon cap d'any!
-
Hi ha concurs aquest cap de setmana? Em sembla que no pel que he llegit al whatsapp, algú m'ho pot confirmar. Gràcies.
-
-
Hi ha concurs aquest cap de setmana? Em sembla que no pel que he llegit al whatsapp, algú m'ho pot confirmar. Gràcies.
Sí aquest finde hi ha descans en el concurs segons el que s'ha comentat al whatsapp i el que indica a les bases del concurs:
8. El concurs començarà el cap de setmana del 15 i 16 de desembre fins al proper 9 i 10 de febrer de 2019, el cap de setmana de reis no hi haurà concurs. En total seran 12 jornades de concurs.
https://forum.pico.cat/picoprevi1/474-bases-del-concurs -
Jornada 4
Aquests són els resultats definitius de la jornada d'aquesta setmana: RESULTATS DEFINITIUS
I la classificació general queda així: CLASSIFICACIÓ GENERAL
Bona sort!!
-
Jornada 5
Així queden els resultats definitius d'aquesta jornada: RESULTATS DEFINITIUS
I així queda la classificació: CLASSIFICACIÓ GENERAL
Bona sort!
-
-
Jornada 6
Aquests son els resultats definitius d'aquesta setmana: RESULTATS DEFINITIUS
Bona sort.
-
Jornada 7
Aquí teniu els resultats definitius de la jornada: RESULTATS DEFINITIUS
Bona sort!
-
-
-
Jornada 9
Aquests son els resultats definitius de la jornada: RESULTATS DEFINITIUS
I així queda la CLASSIFICACIÓ GENERAL
-
Jo em pensava que el concurs s'havia acabat la setmana passada, quin desastre!! S'acaba aquesta setmana, oi?
-
Jo em pensava que el concurs s'havia acabat la setmana passada, quin desastre!! S'acaba aquesta setmana, oi?
Doncs teòricament havia de durar tres jornades més segons les bases del concurs però sí m'imagino que amb el tancament del fòrum aquest finde serà la última etapa del concurs.
-
-
Em podeu confirmar si ahir fou l'últim dia del concurs, perquè sinó continuaré participant. Moltes gràcies.
-
Em podeu confirmar si ahir fou l'últim dia del concurs, perquè sinó continuaré participant. Moltes gràcies.
8. El concurs començarà el cap de setmana del 15 i 16 de desembre fins al proper [color=#ff0000]9 i 10 de febrer de 2019[/color], el cap de setmana de reis no hi haurà concurs. En total seran 12 jornades de concurs.
S'hauria d'haver corregit perquè el concurs finalitza el cap de setmana del 9-10 de març. Per tant, continua participant que encara queden tres jornades per finalitzar i tens possibilitats d'anar sumant més punts! :woohoo: Molta sort!

-
El concurs acaba el proper cap de setmana del 9 i 10 de març (per tant el 8 de març caldrà fer la darrera predicció).
Salutacions,
Marc
-
-
Continuaré participant i aprenent meteorologia de tots vosaltres i de les dades dels observatoris, de tot s'aprèn a la vida!!
-
Jornada 10
Aquests son els resultats definitius d'aquesta jornada: RESULTATS DEFINITIUS
I així queda la CLASSIFICACIÓ GENERAL amb un canvi en el liderat!
La setmana vinent la penúltima jornada.
Marc
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!