15,7° de mínima aquí y 27,3° en Vilanova.
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2018
-
-
Es nota segons el que puc veure la diferència dins l'àrea metropolitana la zona sud afectada per vents terrers,que fa que zones com Sarrià, Sants o LH tinguin temperatures de 36 a 38C i l'altra banda com Poblenou, Sant Andreu o Badalona amb temperatures de 30-31C. I la part del mig de la ciutat depenent del moment... increíble!
-
-
-
Es sent tronar cap a Hostalric
Enviado desde mi Redmi 5A mediante Tapatalk
-
Baixades de fins 10°C en 15min a l'entorn d'Hostalric. Quina bogeria de dia.
-
Mostrar más
Bon dia.
Jornada excepcional! i per tant jornada per emmarcar. A Barcelona no teníem una mínima tan elevada des del famós 6 de juliol de 1982, envoltada la ciutat per la cendra dels incendis del Garraf, amb una màxima de 39,8º a l'observatori Fabra (rècord) i una mínima al centre de la ciutat de 30,0º.
Avui a plaça Kennedy al peu del Tibidabo la mínima ha sigut de 29,6º i ara tenim 30,0º amb vent del nord-oest de 21 km/h i sense xafogor, calor seca, amb un 37% d'humitat. Sensació extraordinària.A Portbou tramuntana cremadora amb mínima de 31,3º i 30,6º a Sant Climent Sescebes.
I així són les primeres llums d'aquesta jornada tan destacada:
s2_2018-08-04.jpg
Bon seguiment!
Donc fe de la temperatura de Sant Climent Sescebes, de fet, són els meus sogres i els hi vaig instal·lar jo!! La Davis Vue està a la teulada de sobre una casa de 3 pisos!! Impressionant! Quin rècord de mínima, difícilment superable.. Quina bogeria!!
I un gran amic a Sant Miquel de fluvià està registrant amb una davis pro2 a 1.5m del terra 40.7°c!! Ja té raó en Gracienc dient que els vents poden fer bogeries...
Ara mateix a Albanyà 35.6°c amb una mínima més fresca que ela últims dies de 20.1°c!
Aviam la setmana vinent amb tanta energia acumulada... Fotrà un pet!!
Salut i ànims a tots
Enviat des del meu LG-K220 usant Tapatalk
-
-
A canet de mar a la platja......pero sense parar de sentir trons. Plourà finalment??
-
A canet de mar a la platja......pero sense parar de sentir trons. Plourà finalment??
Veurem.....[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180804/3584ef943785a1cb5dc17b81fe244b2d.jpg][Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180804/c095b6835afbfcd6c674afd13ac88a5c.jpg]
Enviado desde mi SM-J530F mediante Tapatalk
-
Es nota segons el que puc veure la diferència dins l'àrea metropolitana la zona sud afectada per vents terrers,que fa que zones com Sarrià, Sants o LH tinguin temperatures de 36 a 38C i l'altra banda com Poblenou, Sant Andreu o Badalona amb temperatures de 30-31C. I la part del mig de la ciutat depenent del moment... increíble!
Les dades de l'altra banda són similars o superiors: 38,0ºC a la Verneda, 37,6ºC a Sant Andreu...
-
-
Bones, 32.7ºC 56%hr i 1014 hpa
Màxima 34.8ºC a les 12:15.
Fa estona que es balla entre els 33 i 34.
Llastima que la hummitat no acaba de baixar.
-
Les dades de l'altra banda són similars o superiors: 38,0ºC a la Verneda, 37,6ºC a Sant Andreu...
Ara,si mires el gràfic de temperatures hi ha una inflexió cap a les 14 h corresponent amb un gir transitori a vents de llevant/sudest. El que està clar és que els vents locals són clars determinants.
Aquí a Sevilla 41'1C i pujant lentament però de forma decidida, i això que encara no ha entrat el llevant!
-
Bona tarda des d'Esclanyà.
Mínima 24'8°, màxima 37'3°, cel clar amb núvols alts i vent fluix del NE.
Enviat des del meu ALE-L21 usant Tapatalk
-
-
Bona tarda des de Palazuelos, un dia més de calor i calitja tot i que avui sembla que un xic menys que ahir (33,9ºC) i abans d'ahir (35,1ºC), avui de moment la màxima s'ha quedat en 31,9ºC veurem si encara puja més o no.
Ara tenim:31,8ºC
22% d'humitat
1015 hPa.
Bufa ventet de N-NO però l'anemòmetre de l'estació de Palazuelos-Robledo no ho detecta :whistle:Us poso un parell de fotos d'aquest matí a la feina.
IMG_20180804_080728.jpg
IMG_20180804_080732.jpg
Molta sort i bon seguiment!
-
Aquesta nit hem tingut una temperatura mínima a Latour de Carol de 15.3°.
-
EL Montmell, cota 580m, obert al mediterrania serra litoral, minima impresionant de 24,3°c i maxima fins ara de 36,5°c tot i que localmemt a estat tapat per algun cumul desde 11.45h fins 15.00h, la maxima de moment cap a les 16.00h.
Ara tenim 35,1°c, humitat cap a baix 28%
-
-
Bona tarda!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: [color=#880000]31,9ºC[/color]
Humitat:38%
Vent: Fluix, SSE (4Km/h)
Temperatura de xafogor: [color=#880000]36,3ºC[/color]
Punt de rosada: 15,8ºC
Pressio: 1013 hPa
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: [color=#880000]25,1ºC[/color] (06:47h)
Temperatura máxima: [color=#880000]33,1ºC[/color] (19:32h)Bon i tòrrid seguiment!
-
Caram quin 2018 estem tenint!! Molt interessant i complet a nivell meteorològic, i encara queden 5 mesos!!
És cert que aquests dies la forta calor mana, onada de calor que està deixant rècords en temperatures màximes i mínimes a molts indrets, però tampoc podem oblidar altres fets molt importants. Enguany portem més precipitacions que els anys 2015, 16 i 17, tot i que punts de ponent i Ebre sobretot encara acusen la sequera. A molts indrets s'han registrat diversos mesos consecutius amb anomalies positives de pluja, a més del nombre de dies de neu per sobre la mitjana a llocs com al Fabra. I per suposat, els importants gruixos de neu al Pirineu i Prepirineu que han sigut descomunals (si em permeteu aquest adjectiu).
Independentment del que puguin dir els estacionals, crec que el que queda d'any també serà entretingut. I sobretot espero que al sud de Cat. reguin més del que toca.
Bon seguiment! -
Ja comencem, quin patir que serà això!
Quina MerdaContenido externo twitter.comEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180804/0c2dc59c59378a3aac9f9f771549e212.jpg]
Enviat des del meu LG-K220 usant Tapatalk
-
-
Bona tarda!, m'acaben d'enviar això!, molt apropiat! :woohoo:
IMG-20180804-WA0007.jpg36,7 graus he mesurat en el meu pati.
Garrikat, l'agost del 2012 estava de vacances a l'Empordà, un infern!, onze dies seguits de tramontana que van revifar mitja dotzena d'incendis simultanis!, tot era vent i fum!, un desastre!
Esperem que controlin ràpidament aquest incendi. -
com comenta l'Alfred avui vent cremador a l'Alt Empordà, dos dies sense vent i avui una mena de Tramuntana, amb girs sobtats (a la zona llançà-colera) que semblava per moments que era marinada però ni de broma. Un perill tota la zona com comenta garrikat pels incendis.
foto d'un camp de girasols, ja rostits amb el cúmul enorme que s'ha format a França i que es veia desde la mateixa zona.giras.jpg
nuv_2018-08-04.jpg
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!