Bon dia des de Sabadell
Temperatura 16,2ºC
Humitat 92%
Pressió 1014,4 hPa
Precipitació 2,8 mm
Cel tapat
Bon seguiment
Bon dia des de Sabadell
Temperatura 16,2ºC
Humitat 92%
Pressió 1014,4 hPa
Precipitació 2,8 mm
Cel tapat
Bon seguiment
Bon dia!,
Matinada entretinguda per la nostra zona amb trons i pluja
Ara no plou, però el cel continua ben carregat.
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 17,5ºC
Humitat: 97%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 17,0ºC
Pressió: 1014 hPa
Estat del cel: Cobert.
Temperatura mínima: 17,2ºC (02:27h)
Precipitació des de les 00h: 2mm
Bon seguiment!
Bon dia
Temperatura 12.9°C
Humitat 95%
P.atm 1018 hPa
Vent en calma
Cel cobert
Pluja 24h / 15 mm
Bon dia a tothom. Avui hem tingut una mínima d´11,5º i cel tapat. Hores d´ara , tenim 12,2º. Ahir , fdinalment varen caure 2,6 litres , amb la qual cosa , portem 11,6 litres al juny. Passeu un bon dijous ![]()
Bon dia des de Mollet del Vallès.
Temperatura 16.9º (semblant a la d'ahir a aquesta hora).
Humitat 87%.
Pressió 1013 hPa.
Cel força tapat.
bon dia des de cabrils(baix maresme) ens hem tornat a llevar amb trons i pluja :woohoo: :woohoo: això és un no parar,ahir 20.2mm avui més de 6, sembla però que la pluja que fa gairebé una hora i mitja que cau te els minuts comptats ja que s'obren clarianes pel sud.
temperatura actual 15.6º.
fins aviat.
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 18.5ºc, mínima 16.4ºc, 84% humedad, 1015 hpa, viento flojo de mestral 5 km/h y medio nublado, esta madrugada ha llovido, 3 litros más, y con los 29 de ayer ya llevo 32 litros. Buen seguimiento.
Bon dia!, emocionant comença!, i sorpresiu!, acabem de tenir un ruixat que no he vist venir!. Però quan he engegat la seqüència del radar l'he pogut seguir!
Es tracta d'un ruixat que ha recorregut el Maresme (aquest matí es mouen de gregal), s'ha desactivat a sobre de Badalona, us ha fet el "salt" als de Barcelona (qüestió de justicia!, ahir ja veu quedar ben servits!) (és broma!, o.... enveja!, com volgueu!!!
)
I s'ha tornat a activar de cop damunt del Baix Llobregat!
Screenshot_20180607-110009.png
Foto del radar amb el ruixat sorpresiu!, a continuació sobre el Garraf se n'ha format un altre!.
Finalment han estat tres litres i una caiguda de la T de 19 a 17 graus, ara torna a sortir el sol, millor!!!, com més radiació i temperatura, més gradient tèrmic hi haurà!
Per una vegada que meteopineda ens dibuixa les linies de convergència a sobre de Collserola.... que s'aprofiti al màxim!!! ![]()
20180607_105758.jpg
Foto de la nuvolada amb ruixat saltant el Llobregat camí de l'Ordal-Garraf.
A veure si tenim sort a migdia i n'arrepleguem una de grossa!
Ahir finalment van caure 15 litres a Molins de Rei, en desitjo més per afrontar amb garantíes l'estiu!
Bon seguiment!
En sant boi a caido una buena durante 40 min mas o menos
Hola de nou!
D'això s'en diu cel caòtic!!!
20180607_112738.jpg
La nuvolada que ens ha afectat creüant l'Ordal camí del Penedès!
Com creixen avui també!
Intueixo que en poques hores tornarem a gaudir!!!
Bon seguiment!!!
Sense pretendre fer-me pesat, tela com creixen avui!!!! :woohoo:
20180607_114307.jpg
Foto mirant cap el prelitoral, sector de l'Anoia i Bages, espectacular!!!!
A més amb un dia nítid per fer bones fotos!
A gaudir en poques hores!!!!
Doblat.
Bona tarda companys! Quins cumulots és veuen per tot arreu! Aquest vist desde el Fòrum mirant cap el sud[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180607/f12cb1d5be520431bfbf09dc32833042.jpg]
Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk
Un altre cumulot per destacar avui[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180607/a7247899e359b2071cd9424f9c28355d.jpg]
Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk
Doncs s'han transformat en això, des de plaça Kennedy al peu del Tibidabo:
7juny2018.jpg
Bon seguiment!
Bones desde Gelida. Aquí teniu la tempesta del Penedès vista desde sortida peatge Martorell....
DSC_0788.JPG
Bona tarda desde l'Hospitalet. Bon patac d'aigua el que ha caigut fa uns 20 minuts. Ha deixat gairebé 10 litres en poc més de 15 minuts. Ara mateix segueix plovent pero feble. A veure que depara la tarda i si segueix... que en té pinta ![]()
Bon seguiment!
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 15,9º, maxima provisional 21,1º, ara mateix, el cel practicament tapat i el vent fluix del NNE.
2mm. recollits de matinada amb tronada llunyana.
De tant en tant fa alguna gotellada i se sent algun trò mar endins.
A Esparreguera xàfec de forta intensitat calculo mes de 15 litres en 15 min. Cor rossa al rain-alarm
Boon dia
Vaja cumulots que teniu pel litoral,fantàstica imatge,Alfred !!..des d'aqui també hi han bones vistes de cumulonimbus pel nord i per l'est...per aqui crec jo que serà dificil que ens afectin,avui bufa mes moderat el mestral...avui m'he fet una volta de 4 hores aprofitant el bon temps...mara meva quins camps,quins colors...
IMG_89912.JPG
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!