SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2018

  • Bona nit.
    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
    T. màx. 25.1 a les 13:00
    T. mín. 11.2 a les 2:17
    T. actual 15.9, humitat 78%

    Aquesta nit, de moment, la temperatura és força alta per ser a mitjan maig, a veure si s'aclareix el cel...
    Sembla que la fresca va quedant enrere...

  • Bona nit !

    Dades actuals

    Tempe: 19,5º C
    57% hr.
    1013 hPa
    vent en calma

    Dades extremes

    Tempe màxima: 24,6º C
    Tempe mínima: 15,3º C
    Humitat màxima: 85%
    Humitat mínima: 36%
    Ràfega màxima de vent: 22 km/h. de SUD a les 06.33 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bon dia desde la Marina en Zona Franca, cielo completemente despejado y viento en calma veleta señalando sur.

    Temperatura actual 17.3ºC
    Humedad 74%
    Punto de Rocío 12.6ªC
    Presión 1015,5 hPa

    Molta sort als del concurs i bon divendres per a tots!!

    Barri La Marina de Port, Barcelona.

  • PREVISIÓ TARDA DIVENDRES 18 MAIG 2018

    Aquest divendres tarda els ruixats i tempestes s'extendran una mica més que en les darreres jornades, sense ser de moment cap situació de grans tempestes.

    Us poso a banda del mapa de símbols previst, un mapa on intento fer una radiografia dels punts del prelitoral on es poden disparar nuclis de precipitació aquest divendres.

    I d'una altra un mapa d'extensió dels ruixats i tempestes de tarda. No s'esperen encara grans litrades, en general quantitats que haurien d'estar entre els 5 i 10mm, en alguns casos inclús per sota d'aquestes marques. De forma local en algun punt SI que es podrien superar els 15mm o com a molt els 20mm, però serien més aviat fenòmens locals.

    tarda_2018-05-18.png

    11_2018-05-18.png

    22_2018-05-18.png

  • Bon dia a tothom

    Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 15º
    Humitat 77%
    Pressió 1015.7hPa

    Cel serè.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia,

    Aquest divendres augmenta el risc de xàfecs i tempestes, s'esperen el creixement de nuvolades a zones interiors i del pre-litoral.

    Avui la màxima activitat tempestuosa correspon a les comarques lleidatanes, el Solsonès, la Noguera i zones pròximes les tempestes localment intensses i amb calamarsa.

    Zones molt favorables a convecció per la tarda amb aquestes línies discontinues i fluxe humit del SE afavorint energia en superfície.

    2018051718022_wh_avx0t8022.png

    En tenim per dies amb la inestabilitat primaveral ;)

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 16,8ºC con 82% de humedad, viento del SE a 2 km/h y 1013,6 Hpa con 81 W/m2...

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 19.8ºc, mínima 13.9ºc, 68% humedad, 1017 hpa, viento flojo de gregal 8 km/h y despejado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • bona tarda !!!!
    Ja comencen a aparèixer els primers nuclis amb certa potència...aquí i allà en forma de lototempesta.Cap de setmana altre cop complexe pel que fa a les previsions del concurs... :whistle:
    Amb una -18 sovintejant territori català, com serà aquest proper cap de setmana, i en ple mes de maig, a poc que certes variables es posin de cara, com així succeirà, te la fot en un moment.Fins i tot en zones costaneres que sembla que poden ser les menys afavorides, està per veure.Demà vespre, nit matinada no les tinc totes.

  • Bon dia

    Avui pinta un dia molt variable,ben núvol al matí ,despres cel clar,creixament de núvolades,cúmuls,estratocúmuls s'alternant ara mateix,vent fluix variable,predomina el SSW,bones condicions pels ruixats...una imatge de la bella centaurea cyanus (blauet),amb el seu blau intens,aquesta flor a mes de ser preciosa te un abanic de propietats saludables,entre elles,les referents a la millora de la vista !
    IMG_8644.JPG