Bona nit des de Sevilla San Pablo, temperatura de 19'8C i màxima de 25'3C.
Porto dies sense intervenir per raons logístiques, però vaja, continuem amb un 2018 MERAVELLÓS. A Sevilla San Pablo (est de la ciutat) portem poc més de 400 mm anuals (a 40 mm de la quantitat caiguda tot l'any 2017, i això que encara queden 8 mesos per acabar) , i una dada encara més curiosa, en aquest any 2018 només en TRES dies hem superat els 25C (26'2C la màxima anual, quan l'any passat a setmana santa que va caure a mitjans d'abril varem arribar als 34C).
Just ara han acabat les festes de Sevilla (la feria d'Abril) i l'inici va ser amb un esclafit als barris de Triana i los Remedios, cadires i taules de terrasses volant, arbres arrendats, pluges torrencials i temperatures a la matinada per sota dels 10C. Tota la setmana amb temps pse pse i final amb més aigua tot i que més pausada.
A Gazalema el que portem d'any acumulen 1400 mm recollits, a Ubrique més de 1200 mm, tot això a 80 km en linia recta de Sevilla. El Guadalquivir baixa a tota pastilla, els camps no poden absorvir més aigua i els pagessos de cereal estan preocupats per l'excés d'aigua, però més enllà d'això la natura a Andalusia aquest any està exhuberant. Surts de Sevilla ciutat i el verd atlàntic ho inunda tot, sembla Galicia jajaja. Aquest any al barri de Santa Cruz he arribat a veure molsa a parets d'edificis!!! Ara un petit respir i més aigua!
Veig què, comparativament, a Catalunya teniu temperatures més altes que el que correspondria per les dates que aquí, degut a la borrasca que ha estat a la zona del Golf de Cádiz. Tempestes importants aquests dies a la zona de Malaga, Cádiz, Sevilla, Huelva i nord del Marroc. Aquesta inestabilitat ara passa cap a la Andalusia mediterrània (Granada/Almeria), Murcia i sud del País Valencià, i cap a Algèria!
Aquest any és el millor, sens dubte, des de que hi sóc aquí! Al 2015 al maig vaig arribar als 43'2C, aquesta dada la tinc gravada al cap!
Els propers dies adjuntaré alguna fotografia de la zona! Bon seguiment a tothom!