Bon dia des de Sabadell
Temperatura 7,1ºC
Humitat 85%
Pressió 995,2 hPa
Bon seguiment
Bon dia des de Sabadell
Temperatura 7,1ºC
Humitat 85%
Pressió 995,2 hPa
Bon seguiment
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 9º
Humitat 80%
Pressió 995.4hPa
Cel amb algun núvol.
Bon seguiment.
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 7,2ºC
Humitat: 88%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 5,4ºC
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: 6,4ºC (06:52h)
Bon seguiment!
Bon dia a tothom. Avui a Vic hem tingut una mínima d´1,5º i ara 3º amb cel tapat. Ahir , finalment , vàrem arreplegar 4,4 litres i ja tenim 13 litres en aquest mes i 198,8 en tot l´any :lol: .
Bon dia des de Mollet.
Temperatura 5.5º (uns 2° més baixa avui que ahir a aquesta hora).
Capturadepantalla2018-03-06ales7.46.38.png
Bon día desde Badalona, temperatura actual 7.8ºC y cielo practicamente despejado con alguna nubecilla ![]()
Bon dia desde Vielha amb 0ºC i cel totalment serè, aquesta tarda es podria produir algunas tempesta aquí i cota de neu baixant als 800 mt :cheer:
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,2ºC con 65% de humedad, viento del N a 63 km/h y 993,1 Hpa con 141 W/m2.
Bon dia
Avui cel tapat de boira alta,vent sostingut de mestral que anat bufant durant la nit matinada,sense passar de ser moderat,temperatura de 4.8ºC ...ahir vem recollir 8 litres,bon seguiment
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 12.5ºc, mínima 6.8ºc, 85% humedad, 997 hpa, viento de garbí 10 km/h y despejado. Buen seguimiento.
Tenim el radar d'aquella hora a la zona?
Mostrar másDoncs sembla, a falta de confirmació oficial per part de l'AEMET, el diumenge es van registrar 3 tornados: 2 a Huelva, que es van produir entre Ayamonte i Lepe i Gibraleón i Trigueros. Sembla a ser que aquests dos tornados formaven de la mateixa supercèl·lula tornàdica. I després es va produir un altre tornado cap a Cádiz, al Puerto de Santa María.
Contenido externo twitter.comEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.I de cara a dimecres/ dijous sembla que hi ha condicions favorables perquè localment donin lloc a fenòmens convectius organitzats.
Contenido externo twitter.comEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.TornadosAndalucia.png
https://www.eswd.eu/cgi-bin/eswd.c…static_map=true;Diversos tornados provoquen danys al sud-oest de la Península
Els fiblons han tingut lloc durant la tarda a la província de Huelva i al sud de Portugal
https://www.ara.cat/societat/meteo…1972002980.html
Bon dia des de Castellví de la Marca ( Alt Penedès )
Ara mateix : 14,1°c
T. mínima : 6,3°c
Pressió atmosfèrica 998 hPa
Húmitat : 53%
Vent fluix de mestral
Cel serè
Bon dimarts i seguiment !!
Enviat des del meu ALE-L21 usant Tapatalk
Bon dia,
Mínima de 6ºC i màxima de 14ºC ara. Cel blau i vent de garbí. Estabilitat.
Bon seguiment!
Bon dia:
Mañana está pasando un poco desapercebido, pero ojo donde haya precipitación, la cota de nieve estará al rededor de los 600 m.
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 5,2º, maxima 15,9º, cel clar amb alguns nuvols poc importants, el vent fluix del SSW. i la pressiò intenta recuperar-se, poc a poc, 993,9 hPa.
bona tarda des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó, 16,2 graus i cel serè.
Bon dia des de Gràcia!
Ara mateix:
15,8ºC (Mín: 8,9ºC Màx: 16,1ºC).
44%
997,3 hPa. Fa la tira de dies que estem per sota dels 1000... i que duri! :silly:
16,5 km/h deuminutals de WNW.
Ja va bé algun dia de sol i temps estable per descansar, després de tant moviment... Que no duri massa per això aquesta bonança.
Ara mateix ja tenim moviment altre cop cap a Ponent i terres de l'Ebre. L'arribada d'una nova bossa freda en alçada destacable (fins a -32ºC de cara a demà al matí a 500 hPa, poca broma) s'està trobant amb un ambient força suau d'aquests dies i això està fent disparar la convecció a base de bé. Durant aquesta tarda no es descarten nous ruixats cap a Ponent i Terres de l'Ebre, cap a aquest últim sector, podrien acabar en forma de tempesta de cara al vespre i nous ruixats de matinada a qualsevol punt de la meitat nord, en principi, febles. Cota de neu baixant cap als 800m.
De cara a aquesta matinada i fins demà al matí, tindrem el gruix de l'aire fred a sobre amb un gradient vertical força considerable -500/850hPa-, llàstima però, que a la meitat sud estarem sotmesos a vents de mestral que en principi, haurien d'inhibir qualsevol intent de convecció, per tant, poques o nul.les precipitacions hauriem d'esperar a la meitat sud del pais. Compte cap a les comarques de Girona, és on s'espera que l'aire fred combinat amb vents humits del sud puguin ser favorables per al creixement de núvols convectius durant la matinada i primeres hores de demà dimecres, després hauria d'escampar ràpidament. La cota de neu serà força baixa, puntualment es podrien veure flocs fins als 500 o 600m el poc que pugui caure fins a primeres hores del matí. De cara a la tarda, tot sembla indicar que això ja seria història i el temps estable i asolellat hauria de predominar a gran part de Catalunya, excepte al prepirineu oriental o Osona o encara podria creixer algun núvol convectiu i deixa anar alguna gotellada, poca cosa en principi.
De cara als propers dies, tot sembla indicar que estarem sotmesos sota una advecció del SW amb ambient encara més càlid causat per una possible ciclogènesi que afectaria al NW peninsular. Tot i això, podriem acabar l'episodi amb precipitacions. Ho anirem seguint. Els mapes més enllà, a dia d'avui, no veuen l'arribada de la primavera avançada, sinó tot el contrari, un retorn cap a l'hivern! :woohoo:
Bon seguiment!!!!
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,6ºC con 82% de humedad, viento del W a 11 km/h y 995,6 Hpa con 338 W/m2, a pasado un chubasco que a dejado 1,4 mm.
Buenas tardes.PREDICCIÓN ESTACIONAL PRIMAVERA 2018
El pronóstico estacional para la primavera 2018 en el continente Europeo, España, Catalunya y Palau-solità i Plegamans,
según los modelos NOAA y ECMWF, nos indican que los valores meteorológicos...
http://www.canaltiempo21.com/art-70-predicc…-primavera-2018
anomaliaTmarzo18.png
saiso-marzo18.png
Bona tarda des de Sant Andreu BCN.
Ara mateix cel amb altocumuls..i 15°C.
A la espera de si arriben aquestes minitempestes i ruixats del prelitoral...no crec q ho faci...i si arriben serien ja molt desgastats..amb alguna gotellada sense mes.
Tela el temporalaco...q s'espera cap el oest peninsular..(sobretot Galicia)...i els llovedores q no paren d'incidir a la vessant atlantica de la península....al poble dels pares (membribe de la Sierra/Salamanca)..porten ja 8 dies consecutius plovent...i el q les espera!!!!!..nosaltres...doncs ree..de moment a veure les toros des de la barrera......amb SW's..temperats..q faran q ens adonem, q la primavera ja es aquí...de totes maneres,com be deia el company Gassò...ja vorem si aixo no acava amb plujes a casa nostre...estarem a la espera.
Bon seguiment.
Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!