SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ

  • Bon dia
    Enfarinada a Gavà i a les muntanyes del voltant, al poble cotxes amb vidres i sostre blancs i algunes taulades enfarinades, ara ja ha parat, i cau aigua amb algun floc.

    La temperatura es de 1,3º la mínima ha estat de 0,4º
    Wind chill es de -1,9º
    Punt de rosada de -0,1
    La sensació es de -2,8º
    Humitat de 91%
    1006 hPa
    Vent 13 km/h de N
    Recollits avui 1,2 mm (no sé si queda alguna cosa de neu dins del pluviòmetre)

    A gaudir el que quedi.
    Bon seguiment

    Gavà, (Baix Llobregat)
    El Pasteral, (La Selva)
    45 msnm
    Núvols de pet tempesta de merda

  • Bon dia!,

    A les Costa Brava encara no ens ha arribat el front. De fet, el radar marca ja precipitacions febles a Blanes. Estem a l'espera de poder rebre, encara que sigui un parell d'horetes, una nevada. Sento molta enveja sana de la situació que esteu vivint molt dels companys, pràcticament heu vist la neu 3 dies. Avui tenim la traca final.

    Ara mateix, a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: [color=#000088]2,3ºC[/color]
    Humitat: 61%
    Vent: Fluix, NO (1Km/h)
    Punt de rosada: -4,5ºC
    Pressió: 1011 hPa.
    Estat del cel: Cobert.
    Temperatura mínima: 2,2ºC (06:25h)

    Bon i encara emocionant seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • No poso imatges per no saturar el fòrum, però ja portem recollits uns 5 centímetres! Està tot el poble blanc, quin goig!

    Enhorabona a tots els companys que van elaborar unes prediccions tan acurades, era molt difícil de predir aquesta situació i l'heu clavada!

    Bon seguiment.

    [color=#0000ff]Sant Vicenç de Castellet, poble situat al sud de la comarca del Bages, a 200msnm.[/color]

  • Hoy me gustaria ver pedir disculpas a todos los que ayer y dias anteriores replicaban sin argumentos a nuestros compañeros que sin animo de lucro se tiran horas y horas elaborando mapas para poderlos compartir con nosotros.

    Por otro lado por otro lado mis felicitaciones a nuestros meteos

  • Bon dia!

    Comença a arribar la nevada finalment a Girona!
    Fa una estona que ho fa per aquí amb flocs moly petits però abundants, deixant ja embkabquinats :P

    Besalú, cota 160
    -0.6 graus


    A Girona Montjuic res encara....


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Les grans nevades no han estat mai anunciades.
    Montjuïc-Girona.

  • Aquí al Prat la festa a durat un parell d'horetes just per emblanquinar gespa i cotxes.

    Ara ja cau un plujim molt fi i fred.

    Oleeeeeee oleeeeeee, merengue merengue :evil: :evil: :evil: :evil:

    Que nos quiten lo bailao.

    ESCAT0800000008820D_2018-02-28.gif

    Xavi-Prat de Llobregat

  • Bueno, tiene pinta de haber sido el final de la 'taca' de precipitación y la poca intensidad lo que ha hecho que llovizne. No piedo la esperanza en que se reactive la nevada de nuevo.

  • Per Mollet ara afluixa pero fins fa una estona queien uns draps que de arriba a durar una estona mes haruien causat algun problema. Les taulades, la gespa y el camps tots cuberts de neu. Inclos als vorals de la carretera. quina llastima que no duri una miqueta mes pero qui sap. Fot molt fred encara. La tempe de moment no ha pujat gens